Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDermed han siger meget klart "Farvel". Det sandsynligvis brug for et mirakel for at holde ham. Ikke en god start på weekenden i dag.
Smut du ud og tjen en masse penge og vend tilbage om 6-8 år hvor vi tager imod dig med åbne arme
Comment
-
Jeg har fra flere kilder, at Falk var så godt som solgt til Brøndby i sommers, med aftale om at Antipas skulle til OB. Handlen faldt fra hinanden, da FCK bød på Kadrii. Det var sidste chance for at få penge for Kadrii, og man ville ikke sælge dem begge på en gang.
Falk bliver helt sikkert afhændet til sommer, så må vi krydse fingre for, at han får et godt forår, så han kaster lidt mønt af sig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Zakk Wylde Se indlægJeg har fra flere kilder, at Falk var så godt som solgt til Brøndby i sommers, med aftale om at Antipas skulle til OB. Handlen faldt fra hinanden, da FCK bød på Kadrii. Det var sidste chance for at få penge for Kadrii, og man ville ikke sælge dem begge på en gang.
Falk bliver helt sikkert afhændet til sommer, så må vi krydse fingre for, at han får et godt forår, så han kaster lidt mønt af sig.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Zakk Wylde Se indlægJeg har fra flere kilder, at Falk var så godt som solgt til Brøndby i sommers, med aftale om at Antipas skulle til OB. Handlen faldt fra hinanden, da FCK bød på Kadrii. Det var sidste chance for at få penge for Kadrii, og man ville ikke sælge dem begge på en gang.
Falk bliver helt sikkert afhændet til sommer, så må vi krydse fingre for, at han får et godt forår, så han kaster lidt mønt af sig.
Aghhhmen det skærer bare i mit stribede hjerte at høre dette. At Kadrii skiftede til FCK kunne jeg følge. Fra alle parter.
Falk til Brøndby er da helt væk fra vinduet. Ville aldrig have tilgivet Falk eller JH for dette.. Al..Drig...
for mig havde det været på højde med Ulrik Lauersen..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægrygtet har været der hele tiden og det er svært at vide om vi skal grine eller græde, specielt efter EL farcen. BIF havde uden tvivl betalt en pæn høj pris bare for at kunne sige at de havde sikret sig et lysende talent, sikkert også mere end vi kan gøre os forhåbninger om til sommer, medmindre han får et superstærkt forår.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis vi får en superskarp angriber i vinterpausen og Falk ellers holder sig skadesfri er jeg helt sikker på at han spiller et super forår med mål og assists med U21 udtagelse til følge. Med lidt succes dér ville det være mærkeligt at der ikke blev en chance for en udenlandsrejseBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAghhhmen det skærer bare i mit stribede hjerte at høre dette. At Kadrii skiftede til FCK kunne jeg følge. Fra alle parter.
Falk til Brøndby er da helt væk fra vinduet. Ville aldrig have tilgivet Falk eller JH for dette.. Al..Drig...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAghhhmen det skærer bare i mit stribede hjerte at høre dette. At Kadrii skiftede til FCK kunne jeg følge. Fra alle parter.
- Men at han gerne ville hjem til kbh. og generelt bare videre - det forstår jeg sagtens. Og det samme gælder Falk, og emil for den sags skyld.
Men de må gerne gå uden om andre danske klubber tak!
Comment
-
Han skal for alt i verden undgå skader i foråret, for får han det bliver han sgu svær at få meget for, da han jo allerede har haft en for stor skadesfrekvens i sin tid hos os. Holder han sig skadesfri er jeg sikker på han bliver vores største profil i foråret. Han vil jo gøre alt for at komne med på u21 landsholdet og vise sig frem til sommerens slutrunde, og den motivation vil helt sikkert gøre ham endnu mere opsat på at være i topform og præstere bedre end hidtil i sæsonen, hvor præstationerne med enkelte undtagelser har været jævne.
Skadesfri tror jeg er nøgleordet for ham, da han dermed vil kunne ramme topformen, og så ved vi jo han er uhyggelig!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægFalk skal videre for at optimere talentet yderligere, men han bliver meget svær at erstatte. Det kommer til at koste penge, og så er jeg ikke overbevist om at JH magter den del af opgaven.
jeg tror bestemt at LJ var/er udset til at afløse Falk når han flyver fra redden. Men desværre har intet fra ham overbevist os om det hidtil..
jeg er heller ikke overbevist om JH's evner men jeg håber virkelig at han stepper op i de næste 2 vinduer og viser hvad han bla. Også er hentet ind til nemlig at finde gode spillere for få midler
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægHan skal for alt i verden undgå skader i foråret, for får han det bliver han sgu svær at få meget for, da han jo allerede har haft en for stor skadesfrekvens i sin tid hos os. Holder han sig skadesfri er jeg sikker på han bliver vores største profil i foråret. Han vil jo gøre alt for at komne med på u21 landsholdet og vise sig frem til sommerens slutrunde, og den motivation vil helt sikkert gøre ham endnu mere opsat på at være i topform og præstere bedre end hidtil i sæsonen, hvor præstationerne med enkelte undtagelser har været jævne.
Skadesfri tror jeg er nøgleordet for ham, da han dermed vil kunne ramme topformen, og så ved vi jo han er uhyggelig!!Believe OB
Comment
Comment