Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Årets Flophold ifølge Anders Jochumsen og Ole Bjur
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Så prøver vi lige med den rigtige tråd...
Vender den lige rundt... Mit flop hold:
Peter Kjær
Per Frimann
Dan Engelsted
Camilla Martin
Poul Hansen
Flemming Toft
Jess Dorph
Jan Kalborg
Stig Tøfting
Rasmus Lund(Ham som altid får en på hovedet)
Mette CorneliusTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSå prøver vi lige med den rigtige tråd...
Vender den lige rundt... Mit flop hold:
Peter Kjær
Per Frimann
Dan Engelsted
Camilla Martin
Poul Hansen
Flemming Toft
Jess Dorph
Jan Kalborg
Stig Tøfting
Rasmus Lund(Ham som altid får en på hovedet)
Mette Cornelius
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHvorfor Mette Cornelius? Hun er da glimrende og giver nogle rigtig fine interviews. Synes desuden viasat har nogle der er væsentligt værre end Peter Kjær (men ok, det er måske ikke målmænd ;)). Og så ville jeg til enhver tid også placere Peter Graulund og Esben Hansen på det hold :)
Comment
-
Jeg giver mig, Mette ryger på bænken så, det blev nok lidt for personligt hun røg med, jeg tror det er den ENE tone hun har på stemmebåndet der er blevet for meget for mig, men derfor skal hun selvfølgelig ikke helt ned på niveau med Camilla Martin, så på bænken med hende...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg giver mig, Mette ryger på bænken så, det blev nok lidt for personligt hun røg med, jeg tror det er den ENE tone hun har på stemmebåndet der er blevet for meget for mig, men derfor skal hun selvfølgelig ikke helt ned på niveau med Camilla Martin, så på bænken med hende...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg giver mig, Mette ryger på bænken så, det blev nok lidt for personligt hun røg med, jeg tror det er den ENE tone hun har på stemmebåndet der er blevet for meget for mig, men derfor skal hun selvfølgelig ikke helt ned på niveau med Camilla Martin, så på bænken med hende..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægDerudover har Mette Cornelius også nogle semi store 'makroner', så hun må for min skyld gerne blive på skærmenLast edited by Kaspernon; 10-12-2014, 23:57.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg synes faktisk, at med Mette Cornelius, Luna og Helle Smidstrup er der sgu snart flere kompetente kvinder end mænd i dansk fodbolddækning!
Heidi Frederikke synes jeg også er dygtig, måske mest som egentlig vært, men synes nu nok hun har forstand på bold... Udover hun så er OB´er og en køn dame, så har hun en behagelig ro over sig... Det har en Tina Muller måske ikke helt som egentlig vært/oplæser, men hun er også en kompetent kvinde, mere end de fleste vil jeg sige, sådan set ud over alle vinkler...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægOle Bjur: ”Han har slet ikke fået greb om det der forsvar derovre”
og
Anders Jochumsen med 2 citater om den sidste spiller: ”Ham har jeg været efter i lang tid, efter at han for 3-4 år siden udråbte sig selv til at skulle spille i PL, Så forventer man sig bare mere” og ”Han har været en katastrofe over halvanden sæson”
Han udtaler, at han har Lasse Nielsen med, da langt de fleste af målene imod os er scoret i Danger Zone og derfor siger han "han har slet ikke fået greb om det der forsvar derovre".
Danger Zone er i øvrigt, så vidt jeg lige kunne forstå, en definition der er beskrevet af Eye4Talent, der også kom med de data som jeg går ud fra Ole evaluerede på.
Personligt er jeg rigtig glad for Lasse Nielsen og mener han har været en rigtig vigtig tilføjelse til forsvaret (hvor han i dag er stammen), men jeg er stadig forundret over at så mange mål mod os bliver scoret fra kort afstand.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlægNu har jeg lige hørt programmet, og Ole Bjurs citat burde måske have indholdt den første del han siger også for at det giver bedre mening.
Han udtaler, at han har Lasse Nielsen med, da langt de fleste af målene imod os er scoret i Danger Zone og derfor siger han "han har slet ikke fået greb om det der forsvar derovre".
Danger Zone er i øvrigt, så vidt jeg lige kunne forstå, en definition der er beskrevet af Eye4Talent, der også kom med de data som jeg går ud fra Ole evaluerede på.
Personligt er jeg rigtig glad for Lasse Nielsen og mener han har været en rigtig vigtig tilføjelse til forsvaret (hvor han i dag er stammen), men jeg er stadig forundret over at så mange mål mod os bliver scoret fra kort afstand.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægMidtbanen og angrebet har jo sejlet, især under TB. Så er det klart at der kommer mange chancer i danger zonen, når vi altid er dem der ikke har bolden. LN har reddet flere point end han har kostet, det er jeg sikker på. Hul i hovedet at sætte ham på det flop hold.
Han har garanteret ikke set særligt mange OB-kampe i år, hvis nogen.
"There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics.""Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægEnig. Det lugter af, at Bjur lige har taget et kig på statistikken og tænkt "flest mål i "danger zone", så må det være en midterforsvarer det er galt med. Hmm, det kan ikke være Høegh eller KL, for de har ikke spillet alle kampe, så må det jo være Lasse Nielsen".
Han har garanteret ikke set særligt mange OB-kampe i år, hvis nogen.
"There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægDerudover har Mette Cornelius også nogle semi store 'makroner', så hun må for min skyld gerne blive på skærmen
Comment
Comment