Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Årets Flophold ifølge Anders Jochumsen og Ole Bjur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
    Den ene er garanteret Lasse Nielsen og den anden må næsten være Ruud.
    Korrekt med Lasse Nielsen.
    har var på Ole Bjurs flophold.
    Jeg tror de fleste der har set OB's kampe vil give mig ret i at han er en af dem der over den brede kam har præsteret bedst.
    Så mangler vi bare Anders Jochumsens sidste mand
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Høegh eller Kasper Larsen. KL synes jeg godt man kan forsvare. Høegh ville være retarderet.
      Ingen af de to. Se svaret ovenfor
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        #18
        Lasse Nielsen, Falk

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
          Lasse Nielsen, Falk
          Lasse Nielsen Rigtig
          Heller ikke Falk nej
          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
          Kristian Morre

          Comment


            #20
            Fik lige redigeret mit indlæg til den sidste var Spellman, da han ytrede sig om, at ville spille PL i den periode ;)

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
              Fik lige redigeret mit indlæg til den sidste var Spellman, da han ytrede sig om, at ville spille PL i den periode ;)
              Hov ja det kan jeg godt se.

              Det er korrekt. Spelmann er på Anders Jochumsens flophold.
              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
              Kristian Morre

              Comment


                #22
                Vel ikke Azer ?

                Comment


                  #23
                  Har hørt det her Fodbold FM gennem et stykke tid nu og har bidt mærke i at Hr. Jochumsen virkelig er kritisk overfor OB. Nogen der ved om han er blev behandlet dårligt eller om han bare er indebrændt over at han var for dårlig til at få løn da har var her ?
                  Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                  Kristian Morre

                  Comment


                    #24
                    For at opsummere er der altså tale om:
                    Mikkel Kirkeskov
                    Lasse Nielsen
                    Martin Spelmann
                    Emil Larsen x2

                    Kan i øvrigt supplere med at TV3 Sport samtidig med radioudsendelsen igår lavede en masse kåringer fra Superligaen. Her valgte de blandt andet en MVP (Most Valuable Player) fra hvert hold. Her blev Spelmann valgt fra OB
                    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                    Kristian Morre

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                      Har hørt det her Fodbold FM gennem et stykke tid nu og har bidt mærke i at Hr. Jochumsen virkelig er kritisk overfor OB. Nogen der ved om han er blev behandlet dårligt eller om han bare er indebrændt over at han var for dårlig til at få løn da har var her ?
                      Det tror jeg ikke, men han har nu ret i meget af sin kritik. I modsætning til Bisgaard, der bare ukritisk sviner alt omkring OB til. Esben Hansen er også meget oppe på dupperne i forhold til OB, men han er blevet lidt bedre.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #26
                        Der var ikke så meget fra OB jeg lige bed mærke i iøvrigt fra TV3 Sport. Kan sige at de også kårede en Least Valuable Player fra hvert hold, som Lucas Jensen fik for os, mens at Toppels kikser mod Hobro (så vidt jeg husker) blev nummer 3 i årets drop.
                        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                        Kristian Morre

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Det tror jeg ikke, men han har nu ret i meget af sin kritik. I modsætning til Bisgaard, der bare ukritisk sviner alt omkring OB til. Esben Hansen er også meget oppe på dupperne i forhold til OB, men han er blevet lidt bedre.
                          Hmm. Synes nu ikke han er specielt saglig Anders Jochumsen. Når han udtaler at AGF er bedre end OB, er der vel noget galt...
                          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                          Kristian Morre

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                            For at opsummere er der altså tale om:
                            Mikkel Kirkeskov
                            Lasse Nielsen
                            Martin Spelmann
                            Emil Larsen x2

                            Kan i øvrigt supplere med at TV3 Sport samtidig med radioudsendelsen igår lavede en masse kåringer fra Superligaen. Her valgte de blandt andet en MVP (Most Valuable Player) fra hvert hold. Her blev Spelmann valgt fra OB
                            Så tumberne har simpelthen kåret vores to vigtigste spillere til vores største flop? Endnu et stort skridt for sportsjournalistikken i DK...
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #29
                              På mandag (aften) er der i øvrigt en særudgave med OB i Fodbold FM på Radio 24/7 hvis det skulle have nogen interesse. Kan evt. smide et link ud om en uges tid til hvor man kan hente podcasten hvis det er.
                              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                              Kristian Morre

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Så tumberne har simpelthen kåret vores to vigtigste spillere til vores største flop? Endnu et stort skridt for sportsjournalistikken i DK...

                                Ikke alle i verden har intellekt, men desværre bare dumme folk ofte råbe højest. Verden er desværre ikke idiot-fri zone...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X