Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Årets Flophold ifølge Anders Jochumsen og Ole Bjur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    For at opsummere er der altså tale om:
    Mikkel Kirkeskov
    Lasse Nielsen
    Martin Spelmann
    Emil Larsen x2

    Kan i øvrigt supplere med at TV3 Sport samtidig med radioudsendelsen igår lavede en masse kåringer fra Superligaen. Her valgte de blandt andet en MVP (Most Valuable Player) fra hvert hold. Her blev Spelmann valgt fra OB
    ja det giver jeg så ikke meget for Lasse N har da vidst været vores klart bedste spiller - og vigtigste. Spelmann mener jeg ikke var for god i starten - men hvem var det - han er steget markant i niveau. Kirkeskov vil jeg godt give dem. Emil er blevet bedre - men han har langt til det gode niveau han tidligere har vidst.

    Tror ærlig talt vi har at gøre med 2 "eksperter" der ikke har set ret meget mere end et par klip med OB...

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
      Anders Jochumsen: ”Var for god til AGF, men AGF’s hold er vel bedre end OB’s, jeg synes han er virkelig ringe”

      Det var de to nemme:

      Citater om de to mærkværdige valg kommer her:
      fandme da noget af en udtalelse at komme med....den hænger jo slet ikke sammen - flot Jochumsen

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        ja det giver jeg så ikke meget for Lasse N har da vidst været vores klart bedste spiller - og vigtigste. Spelmann mener jeg ikke var for god i starten - men hvem var det - han er steget markant i niveau. Kirkeskov vil jeg godt give dem. Emil er blevet bedre - men han har langt til det gode niveau han tidligere har vidst.

        Tror ærlig talt vi har at gøre med 2 "eksperter" der ikke har set ret meget mere end et par klip med OB...
        Sjovt du siger det. Spurgte ham om det samme på Twitter, altså om han havde set OB's kampe, hvortil hans svar var: "ja "

        Så enten betyder smiley'en "Ja, men jeg mener i virkeligheden nej, og jeg scorer på penge på at være såkaldt "ekspert" ved at snakke om noget jeg egentlig overhovedet ikke har forstand på" eller også mener han virkelig at han har set dem og derfor bare enten ikke har ret meget omløb i hovedet eller er blind. Så må han jo selv vælge
        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
        Kristian Morre

        Comment


          #34
          Lasse Nielsen er helt i skoven, men de andre kan man sagtens argumentere for. Kirkeskov og Emil Larsen er åbenlyse og selvom det er lidt hårdt at sætte Spelmann på flopholdet, så er det altså kun de sidste par kampe han rent faktisk har spillet godt. Ham og Ari på midtbanen var jo skandaløst dårligt - og det var de altså begge en del af.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Så tumberne har simpelthen kåret vores to vigtigste spillere til vores største flop? Endnu et stort skridt for sportsjournalistikken i DK...
            Hverken Ole Bjur eller Anders Jochumsen er vel journalister eller bliver præsenteret som så i programmet? De er bestemt ikke mine favorit-gæster i FodboldFM, men når det er sagt, så er det altså normalt et ganske glimrende program, som plejer at holde et højt niveau blandt gæsterne.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
              På mandag (aften) er der i øvrigt en særudgave med OB i Fodbold FM på Radio 24/7 hvis det skulle have nogen interesse. Kan evt. smide et link ud om en uges tid til hvor man kan hente podcasten hvis det er.

              Ja tak!!!

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Hverken Ole Bjur eller Anders Jochumsen er vel journalister eller bliver præsenteret som så i programmet? De er bestemt ikke mine favorit-gæster i FodboldFM, men når det er sagt, så er det altså normalt et ganske glimrende program, som plejer at holde et højt niveau blandt gæsterne.
                Enig i din generelle holdning til Fodbold FM. Jeg hører det også med fornøjelse.

                Men de to hoveder indgår jo begge i et journalistisk magasinprogram. Og er oven i købet indkaldt som de eksperter, der skal besvare journalisternes spørgsmål. Da jeg læste til journalist i sin tid, var det en tommelfingerregel at dit indslag aldrig var bedre, end de kilder du fik til at udtale sig.

                Det er journalistens og redaktionens ansvar hvem man interviewer, så jo, jeg vil da bestemt mene at det er dårlig journalistik. Ligesom alle programmer, der benytter Fernando Olsen som kilde...
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Lasse Nielsen er helt i skoven, men de andre kan man sagtens argumentere for. Kirkeskov og Emil Larsen er åbenlyse og selvom det er lidt hårdt at sætte Spelmann på flopholdet, så er det altså kun de sidste par kampe han rent faktisk har spillet godt. Ham og Ari på midtbanen var jo skandaløst dårligt - og det var de altså begge en del af.
                  Netop det faktum, at der er en verden til forskel på Spelmann under Troels Bech og med Ari som makker, og så Spelmann under Ove P med Azer som makker, fortæller mig at det ikke er spilleren det er galt med, men træneren. Og hvad fan' kan han så gøre, andet end at give alt i et spillesystem han ikke er tilpas i? Hvilket jeg synes han har gjort.

                  Jeg ville da mene, at Christian Poulsen f.eks. har været et langt større flop. Han koster garanteret boksen, spiller ikke fast, ville ikke binde sig til en kontrakt i tide til at han kunne spille europæisk, og lagde ud med at få et totalt idiotisk rødt kort, der kostede ham en længere karantæne. Hvis man ser på pris, spilletid, niveau og forventninger, er han et langt større flop i min bog. Og alligevel synes alle eksperterne, at det er åh og ih så imponerende at man kan tiltrække sådan en profil til Danmark, og fantastisk at FCK nu har sådan en ledertype i omklædningsrummet.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #39
                    Jeg er også normalt meget glad for Fodbold FM, men fik godt nok også aftensmaden galt i halsen da jeg hørte Ole Bjur placere Lasse Nielsen på flopholdet.
                    Anders Jochumsen har jeg aldrig brudt mig om, desværre bruger de ham ret tit. Han virker på ingen måde særlig saglig, og har mange af de træk "eksperterne" på viasat også besidder: Altså meget postulerende og med skråfaste meninger om ting, han ikke virker til at have belæg for.

                    Comment


                      #40
                      Jeg havde sagtens været med på at de to klaphatte havde 4 OB'ere med på flopholdet. Ja jeg kunne faktisk finde 5, hvis jeg skulle være hård, men to af de folk de vælger er jo skudt helt ved siden af. I midterforsvaret har LN vist væsentlig bedre takter end f.eks. KL som jeg sagtens kunne acceptere på flopholdet. Han er bare ikke blevet bedre trods rigtig mange superligakampe efterhånden. Derudover er det mig en gåde at Ari ikke er med på flopholdet. Han bliver valgt til anfører før sæsonstarten og spiller så svagt på midtbanen at han degraderes til backen. Selvom det er der han helst vil spille siger det sig selv at han var fortsat på midtbanen hvis han spillede godt. Spelmann har vist sig fra en helt anden side efter han fik en ny makker derinde, og da vi var allerdårligst, synes jeg stadig han gik forrest og var blandt små lysglimt i mange skandaløse præstationer, då det er sgu hårdt at putte ham på det holf.
                      Derudover kunne Lado også komme på flopholdet. Indkøbes med et CV. Få spillere i superligaen kan måle sig med, og formår ikke engang at spille sig i startopstillingen i begyndelsen til trods for hans angrebskollegaer besidder meget begrænsede kvaliteter. Det er først de sidste to kampe her vi har set der er perspektiver i ham.
                      Ellers er jeg enig med dem i Kirkeskov og Emil har været ringe, selvom Emil dog har vist opadgående formkurve under Ove

                      Comment


                        #41
                        Jeg har endnu ikkeset facit men mener godt Falk kan kaldes flop.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #42
                          LN,, så er han dybt hjernedød.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                            For at opsummere er der altså tale om:
                            Mikkel Kirkeskov
                            Lasse Nielsen
                            Martin Spelmann
                            Emil Larsen x2

                            Kan i øvrigt supplere med at TV3 Sport samtidig med radioudsendelsen igår lavede en masse kåringer fra Superligaen. Her valgte de blandt andet en MVP (Most Valuable Player) fra hvert hold. Her blev Spelmann valgt fra OB
                            Han er da uhyggeligt dum ham Jochumsen.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #44
                              Kan ikke se hvordan han kan have spellman og lasse nielsen på sit flophold

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Jeg havde sagtens været med på at de to klaphatte havde 4 OB'ere med på flopholdet. Ja jeg kunne faktisk finde 5, hvis jeg skulle være hård, men to af de folk de vælger er jo skudt helt ved siden af. I midterforsvaret har LN vist væsentlig bedre takter end f.eks. KL som jeg sagtens kunne acceptere på flopholdet. Han er bare ikke blevet bedre trods rigtig mange superligakampe efterhånden. Derudover er det mig en gåde at Ari ikke er med på flopholdet. Han bliver valgt til anfører før sæsonstarten og spiller så svagt på midtbanen at han degraderes til backen. Selvom det er der han helst vil spille siger det sig selv at han var fortsat på midtbanen hvis han spillede godt. Spelmann har vist sig fra en helt anden side efter han fik en ny makker derinde, og da vi var allerdårligst, synes jeg stadig han gik forrest og var blandt små lysglimt i mange skandaløse præstationer, då det er sgu hårdt at putte ham på det holf.

                                Derudover kunne Lado også komme på flopholdet. Indkøbes med et CV. Få spillere i superligaen kan måle sig med, og formår ikke engang at spille sig i startopstillingen i begyndelsen til trods for hans angrebskollegaer besidder meget begrænsede kvaliteter. Det er først de sidste to kampe her vi har set der er perspektiver i ham.
                                Ellers er jeg enig med dem i Kirkeskov og Emil har været ringe, selvom Emil dog har vist opadgående formkurve under Ove
                                Lado var købt vel vidende, at han var i dårlig form, og at han skulle bruge tid på at spille sig varm. At det så er ude i skoven på et hold der skriger på angribere, kan vi godt blive enige om, men det er JHs og ikke Dvalishvilis skyld. Han har leveret det man kunne forvente af en spiller der ikke er i form, og ikke har fået muligheden for at spille sig i form.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X