Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Årets Flophold ifølge Anders Jochumsen og Ole Bjur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Lado var købt vel vidende, at han var i dårlig form, og at han skulle bruge tid på at spille sig varm. At det så er ude i skoven på et hold der skriger på angribere, kan vi godt blive enige om, men det er JHs og ikke Dvalishvilis skyld. Han har leveret det man kunne forvente af en spiller der ikke er i form, og ikke har fået muligheden for at spille sig i form.
    det kan vel også tilføjes at Lado er købt til TB's boldbesiddende spil med mange indlæg i feltet. Her mener jeg at Lado med den beskrivelse der var af ham havde passet perfekt. Det er lidt anderledes nu hvor bolden gerne skal jagtes sf nogen løbevillige spillere og måske det er måske lidt sværere for Lado med hans stærke fysik og sit lidt tunge antrit, men han han arbejder godt for det synes jeg og der er da begrundet håb om at vi får mere ud af ham end hidtil.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #47
      Og det kan vel også tilføjes, nu vi snakker køb at en spiller ude af form, at vi havde en træner som ikke var specielt overbevisende til det der med lige netop at få folk i den nødvendige form...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #48
        Så prøver vi lige med den rigtige tråd...

        Vender den lige rundt... Mit flop hold:

        Peter Kjær

        Per Frimann
        Dan Engelsted
        Camilla Martin
        Poul Hansen

        Flemming Toft
        Jess Dorph
        Jan Kalborg
        Stig Tøfting

        Rasmus Lund(Ham som altid får en på hovedet)
        Mette Cornelius
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Så prøver vi lige med den rigtige tråd...

          Vender den lige rundt... Mit flop hold:

          Peter Kjær

          Per Frimann
          Dan Engelsted
          Camilla Martin
          Poul Hansen

          Flemming Toft
          Jess Dorph
          Jan Kalborg
          Stig Tøfting

          Rasmus Lund(Ham som altid får en på hovedet)
          Mette Cornelius
          Hvorfor Mette Cornelius? Hun er da glimrende og giver nogle rigtig fine interviews. Synes desuden viasat har nogle der er væsentligt værre end Peter Kjær (men ok, det er måske ikke målmænd ;)). Og så ville jeg til enhver tid også placere Peter Graulund og Esben Hansen på det hold :)

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Hvorfor Mette Cornelius? Hun er da glimrende og giver nogle rigtig fine interviews. Synes desuden viasat har nogle der er væsentligt værre end Peter Kjær (men ok, det er måske ikke målmænd ;)). Og så ville jeg til enhver tid også placere Peter Graulund og Esben Hansen på det hold :)
            Helt enig mht Mette Cornelius; synes også hun gør det godt. Peter Kjær synes jeg faktisk også er vokset som kommentator - han læser tydeligvis op på hold, han skal kommentere og har oftere og oftere en kritisk/anderledes vinkel på tingene. Esben Hansen virker knapt så imponerende i den rolle (uanset man godt kan lide Esben som spiller; han var en dejlig type, som vi godt kunne bruge lige nu), mens Graulund klart er hyret til at sige noget bare minimalt provokerende - hvilket han for det meste ikke gør.

            Comment


              #51
              Jeg giver mig, Mette ryger på bænken så, det blev nok lidt for personligt hun røg med, jeg tror det er den ENE tone hun har på stemmebåndet der er blevet for meget for mig, men derfor skal hun selvfølgelig ikke helt ned på niveau med Camilla Martin, så på bænken med hende...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Jeg giver mig, Mette ryger på bænken så, det blev nok lidt for personligt hun røg med, jeg tror det er den ENE tone hun har på stemmebåndet der er blevet for meget for mig, men derfor skal hun selvfølgelig ikke helt ned på niveau med Camilla Martin, så på bænken med hende...
                Derudover har Mette Cornelius også nogle semi store 'makroner', så hun må for min skyld gerne blive på skærmen

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Jeg giver mig, Mette ryger på bænken så, det blev nok lidt for personligt hun røg med, jeg tror det er den ENE tone hun har på stemmebåndet der er blevet for meget for mig, men derfor skal hun selvfølgelig ikke helt ned på niveau med Camilla Martin, så på bænken med hende...
                  Jeg synes faktisk, at med Mette Cornelius, Luna og Helle Smidstrup er der sgu snart flere kompetente kvinder end mænd i dansk fodbolddækning!
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    Derudover har Mette Cornelius også nogle semi store 'makroner', så hun må for min skyld gerne blive på skærmen
                    Hendes briller? ja de fylder det meste af skærmen efterhånden...
                    Last edited by Kaspernon; 10-12-2014, 23:57.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg synes faktisk, at med Mette Cornelius, Luna og Helle Smidstrup er der sgu snart flere kompetente kvinder end mænd i dansk fodbolddækning!
                      Det er jeg ikke uenig i, synes ikke der er mange som er faldet igennem der, hende Helle der har dog sine problemer med at slippe håndbold udtrykkende, hvis det er hende jeg tænker på... det er så hvad det er, Luna savler for meget over Barca/spansk fodbold til tider, men der er absolut ingen tvivl om hun ved hvad han laver, og det er jo nok bare mig der er sart... Og ellers er det jo ikke anderledes end så mange andre, at de har noget de foretrækker...

                      Heidi Frederikke synes jeg også er dygtig, måske mest som egentlig vært, men synes nu nok hun har forstand på bold... Udover hun så er OB´er og en køn dame, så har hun en behagelig ro over sig... Det har en Tina Muller måske ikke helt som egentlig vært/oplæser, men hun er også en kompetent kvinde, mere end de fleste vil jeg sige, sådan set ud over alle vinkler...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                        Ole Bjur: ”Han har slet ikke fået greb om det der forsvar derovre”
                        og
                        Anders Jochumsen med 2 citater om den sidste spiller: ”Ham har jeg været efter i lang tid, efter at han for 3-4 år siden udråbte sig selv til at skulle spille i PL, Så forventer man sig bare mere” og ”Han har været en katastrofe over halvanden sæson”
                        Nu har jeg lige hørt programmet, og Ole Bjurs citat burde måske have indholdt den første del han siger også for at det giver bedre mening.
                        Han udtaler, at han har Lasse Nielsen med, da langt de fleste af målene imod os er scoret i Danger Zone og derfor siger han "han har slet ikke fået greb om det der forsvar derovre".

                        Danger Zone er i øvrigt, så vidt jeg lige kunne forstå, en definition der er beskrevet af Eye4Talent, der også kom med de data som jeg går ud fra Ole evaluerede på.

                        Personligt er jeg rigtig glad for Lasse Nielsen og mener han har været en rigtig vigtig tilføjelse til forsvaret (hvor han i dag er stammen), men jeg er stadig forundret over at så mange mål mod os bliver scoret fra kort afstand.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                          Nu har jeg lige hørt programmet, og Ole Bjurs citat burde måske have indholdt den første del han siger også for at det giver bedre mening.
                          Han udtaler, at han har Lasse Nielsen med, da langt de fleste af målene imod os er scoret i Danger Zone og derfor siger han "han har slet ikke fået greb om det der forsvar derovre".

                          Danger Zone er i øvrigt, så vidt jeg lige kunne forstå, en definition der er beskrevet af Eye4Talent, der også kom med de data som jeg går ud fra Ole evaluerede på.

                          Personligt er jeg rigtig glad for Lasse Nielsen og mener han har været en rigtig vigtig tilføjelse til forsvaret (hvor han i dag er stammen), men jeg er stadig forundret over at så mange mål mod os bliver scoret fra kort afstand.
                          Midtbanen og angrebet har jo sejlet, især under TB. Så er det klart at der kommer mange chancer i danger zonen, når vi altid er dem der ikke har bolden. LN har reddet flere point end han har kostet, det er jeg sikker på. Hul i hovedet at sætte ham på det flop hold.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                            Midtbanen og angrebet har jo sejlet, især under TB. Så er det klart at der kommer mange chancer i danger zonen, når vi altid er dem der ikke har bolden. LN har reddet flere point end han har kostet, det er jeg sikker på. Hul i hovedet at sætte ham på det flop hold.
                            Enig. Det lugter af, at Bjur lige har taget et kig på statistikken og tænkt "flest mål i "danger zone", så må det være en midterforsvarer det er galt med. Hmm, det kan ikke være Høegh eller KL, for de har ikke spillet alle kampe, så må det jo være Lasse Nielsen".

                            Han har garanteret ikke set særligt mange OB-kampe i år, hvis nogen.

                            "There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics."
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Enig. Det lugter af, at Bjur lige har taget et kig på statistikken og tænkt "flest mål i "danger zone", så må det være en midterforsvarer det er galt med. Hmm, det kan ikke være Høegh eller KL, for de har ikke spillet alle kampe, så må det jo være Lasse Nielsen".

                              Han har garanteret ikke set særligt mange OB-kampe i år, hvis nogen.

                              "There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics."

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                                Derudover har Mette Cornelius også nogle semi store 'makroner', så hun må for min skyld gerne blive på skærmen
                                Hvad nytter det, når hun ligner en grønlænder...

                                Comment

                                Working...
                                X