Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sif-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Jeg kalder det en trist tilgang til fodbold, ligegyldigt om vi vinder eller taber.
    Vi har da ikke på noget tidspunkt under Ove spillet mindre offensivt eller dårligere fodbold end vi gjorde under Troels? 3-4-3 kan vel næppe siges af være defensivt.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Vi har da ikke på noget tidspunkt under Ove spillet mindre offensivt eller dårligere fodbold end vi gjorde under Troels? 3-4-3 kan vel næppe siges af være defensivt.
      Det er ikke en sammenligning med Troels.

      Jeg synes, det er trist, at vi går over til en mere defensiv opstilling mod superligaens suveræne bundhold.

      Jeg forstår ikke Lado sies fra. Han har været sløv med at komme i gang, men synes han gjorde det rigtig fornuftigt i seneste kamp - både ift at skabe plads til sine medspillere og ift at lave et af de lette mål, som vi af en eller anden grund har haft svært ved.

      Jeg synes det lugter af en kamp, hvor Ove er bange for at tage teten. Måske bliver det genialt, men stadig trist i mine øjne og uforståeligt ift, spillet mod Nordsjælland.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        Det er ikke en sammenligning med Troels.

        Jeg synes, det er trist, at vi går over til en mere defensiv opstilling mod superligaens suveræne bundhold.

        Jeg forstår ikke Lado sies fra. Han har været sløv med at komme i gang, men synes han gjorde det rigtig fornuftigt i seneste kamp - både ift at skabe plads til sine medspillere og ift at lave et af de lette mål, som vi af en eller anden grund har haft svært ved.

        Jeg synes det lugter af en kamp, hvor Ove er bange for at tage teten. Måske bliver det genialt, men stadig trist i mine øjne og uforståeligt ift, spillet mod Nordsjælland.
        Mjaeh. Ikke hvis tanken er, at man heller vil i hovedstødsdueller med SIF, end forsøge at matche dem i løbe/duelspillet. Så er det ligemeget, hvad Kryger og Lado hedder på papiret, når begge spiller angribere, bare af forskellig type. Men jeg synes da også Dvalishvili fortjente en startsplads efter sidste kamp.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #49
          Og Silkeborg er et mærkeligt hold. De har spillet langt, langt bedre end deres pointtal indikerer. Jeg har set en del af deres kampe, og de har spillet godt i dem alle. Og tabt dem alle. Hvis vi møder dem med en naiv, offensiv tilgang, kan det hurtigt ende som den første kamp mod Hobro.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Mjaeh. Ikke hvis tanken er, at man heller vil i hovedstødsdueller med SIF, end forsøge at matche dem i løbe/duelspillet. Så er det ligemeget, hvad Kryger og Lado hedder på papiret, når begge spiller angribere, bare af forskellig type. Men jeg synes da også Dvalishvili fortjente en startsplads efter sidste kamp.
            Min frygt er netop, at vi meget ensidigt vil satse på lange bolde og ikke får nok ue af Falk og Emil.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Min frygt er netop, at vi meget ensidigt vil satse på lange bolde og ikke får nok ue af Falk og Emil.
              Jo, men det er på ingen måde sådan vi er startet. Tværtimod.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jo, men det er på ingen måde sådan vi er startet. Tværtimod.
                Godt at høre. Kan desværre ikke se kampen.

                Krydser fingre for jeg bare er endnu en ligegyldig mandagstræner, når jeg frygter for konsekvensen af ikke at lægge lidt mere tyngde i angrebet med to rigtige angribere mod et forsvar, der har lavet en del fejl:)

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Godt at høre. Kan desværre ikke se kampen.

                  Krydser fingre for jeg bare er endnu en ligegyldig mandagstræner, når jeg frygter for konsekvensen af ikke at lægge lidt mere tyngde i angrebet med to rigtige angribere mod et forsvar, der har lavet en del fejl:)
                  Jeg havde også spillet med Lado. Han lægger et fint førstepres imo.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Jeg havde også spillet med Lado. Han lægger et fint førstepres imo.
                    Glem alt hvad jeg har sagt. Det er jo genialt:)

                    Ærgrer mig dog stadig over Lado ryger ud.

                    Comment


                      #55
                      OB : 4 forsvarere 6 midtbane
                      SIF : 3 forsvarere 3 midtbane 4 angribere

                      Hvilket hold lægger mest op til lange bolde?
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                      JM Barometer 1
                      2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Glem alt hvad jeg har sagt. Det er jo genialt:)

                        Ærgrer mig dog stadig over Lado ryger ud.
                        Lado skulle have haft de sidste 20 min. Han kunne umuligt have tabt flere bolde end Kryger

                        Comment

                        Working...
                        X