Oprindeligt indsendt af OB er Gud
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sif-ob
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægVi har da ikke på noget tidspunkt under Ove spillet mindre offensivt eller dårligere fodbold end vi gjorde under Troels? 3-4-3 kan vel næppe siges af være defensivt.
Jeg synes, det er trist, at vi går over til en mere defensiv opstilling mod superligaens suveræne bundhold.
Jeg forstår ikke Lado sies fra. Han har været sløv med at komme i gang, men synes han gjorde det rigtig fornuftigt i seneste kamp - både ift at skabe plads til sine medspillere og ift at lave et af de lette mål, som vi af en eller anden grund har haft svært ved.
Jeg synes det lugter af en kamp, hvor Ove er bange for at tage teten. Måske bliver det genialt, men stadig trist i mine øjne og uforståeligt ift, spillet mod Nordsjælland.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægDet er ikke en sammenligning med Troels.
Jeg synes, det er trist, at vi går over til en mere defensiv opstilling mod superligaens suveræne bundhold.
Jeg forstår ikke Lado sies fra. Han har været sløv med at komme i gang, men synes han gjorde det rigtig fornuftigt i seneste kamp - både ift at skabe plads til sine medspillere og ift at lave et af de lette mål, som vi af en eller anden grund har haft svært ved.
Jeg synes det lugter af en kamp, hvor Ove er bange for at tage teten. Måske bliver det genialt, men stadig trist i mine øjne og uforståeligt ift, spillet mod Nordsjælland."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Og Silkeborg er et mærkeligt hold. De har spillet langt, langt bedre end deres pointtal indikerer. Jeg har set en del af deres kampe, og de har spillet godt i dem alle. Og tabt dem alle. Hvis vi møder dem med en naiv, offensiv tilgang, kan det hurtigt ende som den første kamp mod Hobro."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMjaeh. Ikke hvis tanken er, at man heller vil i hovedstødsdueller med SIF, end forsøge at matche dem i løbe/duelspillet. Så er det ligemeget, hvad Kryger og Lado hedder på papiret, når begge spiller angribere, bare af forskellig type. Men jeg synes da også Dvalishvili fortjente en startsplads efter sidste kamp.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJo, men det er på ingen måde sådan vi er startet. Tværtimod.
Krydser fingre for jeg bare er endnu en ligegyldig mandagstræner, når jeg frygter for konsekvensen af ikke at lægge lidt mere tyngde i angrebet med to rigtige angribere mod et forsvar, der har lavet en del fejl:)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægGodt at høre. Kan desværre ikke se kampen.
Krydser fingre for jeg bare er endnu en ligegyldig mandagstræner, når jeg frygter for konsekvensen af ikke at lægge lidt mere tyngde i angrebet med to rigtige angribere mod et forsvar, der har lavet en del fejl:)"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
Comment