Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sif-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sif-ob

    Med dagen sejr kom vi op over stregen og uden at ville lyde arrogant skal vi slå SIF og gå efter at rykke en placering yderligere op. Det betyder at vi skal gå fra 15 til 18 point hvilket EFB og SDR har og de møder hinanden indbyrdes i næste runde.
    EFB har en målscore på 23-19 og SDR har 16-17 mod OB's 17-22 så vi skal vinde med 3 mens SDR skal tabe med to...
    Samtidigt spiller FCV mod FCM så det burde være muligt at blive over stregen..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Ingen tvivl om at vi er tæt på at have fundet start 11 her i efteråret og den skulle være god nok til at slå SIF..
    Den eneste plads der kan være tvivl om er vel Azer's. Kunne det være en mulighed at sætte Desler ind ved siden af Spelmann i stedet?

    fuck hvor ville det være konge med en sejr næste gang og være pænt sikker på at slutte over stregen inden vinterpausen

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Med dagen sejr kom vi op over stregen og uden at ville lyde arrogant skal vi slå SIF og gå efter at rykke en placering yderligere op. Det betyder at vi skal gå fra 15 til 18 point hvilket EFB og SDR har og de møder hinanden indbyrdes i næste runde.
      EFB har en målscore på 23-19 og SDR har 16-17 mod OB's 17-22 så vi skal vinde med 3 mens SDR skal tabe med to...
      Samtidigt spiller FCV mod FCM så det burde være muligt at blive over stregen..
      vil være fint at rykke en plads yderligere op - men det vigtigste må være de 3 point så vi lægger yderligere afstand til stregen og holde snor i de hold der er over os.....om vi er #10 eller #9 pga en marginalt bedre målscore mener jeg ikke er så vigtig

      Comment


        #4
        Håber da vi slår silkeborg og vi er da favoritter, men så ringe er de bare heller ikke og på et tidspunkt vinder de. De spiller ikke 33 kampe uden sejr. Kunne dog være skønt, at være 4 point foran FCV om en uges tid og stadig holde bare lidt snor i Hobro. Hvad angår at hente Sdr og Esbjerg, der er jeg tålmodig, det kan jeg godt vente til foråret med

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Håber da vi slår silkeborg og vi er da favoritter, men så ringe er de bare heller ikke og på et tidspunkt vinder de. De spiller ikke 33 kampe uden sejr. Kunne dog være skønt, at være 4 point foran FCV om en uges tid og stadig holde bare lidt snor i Hobro. Hvad angår at hente Sdr og Esbjerg, der er jeg tålmodig, det kan jeg godt vente til foråret med
          det jg har set til SIF der syntes jeg faktisk de spiller ganske fint - hidtil har de bare været meget ineffektive. Vi har jo desværre en tendens til at sætte hold igang - men gjorde vi da ikke sidst vi mødte dem, og det må vi heller ikke gøre denne gang. Det er en kamp der bare skal vindes!
          Og så tror jeg ikke vi får overhalet EFB....men bare vi kan holde den 10 plads så lever jeg også med det

          Comment


            #6
            Lad nu være med at undervurdere sif..... Jeg er sgu bange for den kamp. Vi kan jo næsten kun skuffe og det er knebe nederlag de har fået. På et tidspunkt vinder de og det skal nok passe det bliver næste lørdag.

            Comment


              #7
              Alle mand til silkeborg!!!!!

              Comment


                #8
                Jeg tror at den tid med at vi næsten pr. automatik satte hold i krise i gang - er et overstået kapitel... Min fornemmelse siger mig, at Ove P. nok skal få sat det hold der tager til Silkeborg og laver 3 point....

                Comment


                  #9
                  Enig m guldtilob: Silkeborg spiller en hel del bedre, end deres pointtal fortæller. De kan sagtens komme til at flytte rundt med os, præcist som det skete sidst. Så må vi bare håbe, at de bevarer a) deres nærmest ufattelige uskarphed i felterne, b) deres evne til at brænde selv de største chancer, og b) deres vane med at spille godt og konsekvent tabe med 1 eller 2 mål.

                  Læg mærke til, at Silkeborg i denne sæson ikke har tabt med mere end to mål. De er ikke et amatørhold uden moral, der får prygl hver anden kamp.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Enig m guldtilob: Silkeborg spiller en hel del bedre, end deres pointtal fortæller. De kan sagtens komme til at flytte rundt med os, præcist som det skete sidst. Så må vi bare håbe, at de bevarer a) deres nærmest ufattelige uskarphed i felterne, b) deres evne til at brænde selv de største chancer, og b) deres vane med at spille godt og konsekvent tabe med 1 eller 2 mål.

                    Læg mærke til, at Silkeborg i denne sæson ikke har tabt med mere end to mål. De er ikke et amatørhold uden moral, der får prygl hver anden kamp.
                    Jeg har det fint med kun at vinde med ét eller to mål, bare vi vinder.

                    Der findes ingen lette kampe - og kampen imod Silkeborg er en 50/50 kamp; der lige så godt kan tippe Silkeborgs vej, med mindre vi scorer først.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Jeg har det fint med kun at vinde med ét eller to mål, bare vi vinder.

                      Der findes ingen lette kampe - og kampen imod Silkeborg er en 50/50 kamp; der lige så godt kan tippe Silkeborgs vej, med mindre vi scorer først.

                      MvH ChrisOB
                      det er jeg helt enig i, vi har set SIF i både træningskampen før sæsonen og senest for kort tid siden spille bedre end os men alligevel formået at formøble en sejr p.gr.a uskarphed i felterne. Heldigvis virker det som OP's system er lettere at spille for spillerne og at han er ved at få bugt med "vi-var-ikke-klar-fra-start-og-vi-gjorde-ikke-som-aftalt" sygdommen. Det bliver absolut ingen let kamp og jeg er "kold som en brøndgravers r*v" bare vi står tilbage med 3 point efter kampen på søndag, om det det så er kønt eller ukønt
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Synes faktisk at Silkeborg spillede rigtig godt sidst de var i Odense (og tabte). Det er et ok-hold, som vi SKAL kunne slå både ude og hjemme - altså hvis vi skal spille i Superligaen !

                        Comment


                          #13
                          Noget overblik om hvor mange der kommer? Overvejer at pakke bilen med et par kammerater!

                          Comment


                            #14
                            Det at man ikke lykkedes med Pourie, det koster dem forbliven i ligaen, som en eller anden sagde allerede på transferaftenen... De har masser af spil, afslutninger, men de kan bare ikke få puttet den ind...

                            25 skud pr. mål, det er jo direkte sindsygt, må være historisk dårligt... de er ellers det hold efter FcM med flest afslutninger indenfor rammen, men så må Toppel jo bare ramme en af hans gode dage, det er vist også ved at være den tid igen...
                            Eneste jeg umiddelbart frygter mht. SIF, det er at ham Scheel rammer en stime igen, eller hvor meget han nu kan nå inden pausen, den behøver sådan set ikke at starte på lørdag...

                            Tror det bliver en rigtig neglebidder kamp, hvor de helt sikkert nok skal få den til at danse rundt inde i vores lille felt de første 10-12 gange, og så lige 6 gange mere de sidste 10 min... men så føles de 3 point jo også bare det mere befriende...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              Vi har ikke tabt deroppe siden Utaka lavede det ekstremt hurtige mål i 09. Denne kamp skal vindes, og vi skal vise at SIF er den ene nedrykker. Ville være fedt at slutte af med lige at starte udebaneformen op, så den er klar til ulvene næste år. Men det bliver som altid spændende deroppe, jeg husker stadig Per P´s comeback i 2000, det var også november, brændt straffe, en mand i overtal og kæmpe dommerfejl, men sejr til os. Lad det bare gentage sig.

                              Comment

                              Working...
                              X