Oprindeligt indsendt af ScouserTommy
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sif-ob
Collapse
X
-
Jeg frygter faktisk denne kamp mere end den der kommer mod AaB, vi kan næsten kun overraske negativt mod SIF og det er vel nærmest omvendt mod AaB. SIF vinder på et tidspunkt og de har vist at de er et bedre spillende hold end OB er pt.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægHaha de skriver. "Heller ikke denne gang har OB's ellers så tidligere målfarlige". Målfarlige ?Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægDen lo jeg også af. For dumt. Bodul har været en fejl stort set hvert et minut han har været på banen i en Superligakamp.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægChristian Sørensen er igen ude af truppen for SIF. Det er altid noget, at vi ikke så helt forkert ved at lade ham gå.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Vi starter med (iflg. Superligaen på Twitter): Toppel Høegh Larsen Nielsen Skulason Spelmann Busuladzic Ruud Larsen Kryger Jensen.
Edit: Jensen er Falk Jensen, og ikke Lucas...Last edited by bernz; 29-11-2014, 16:16.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVel lidt af en overraskelse at vi går tilbage til 3 i bagkæden(eller 5) og sætter Lado på bænken..
må jo være fordi at de kun stiller med 1 på toppen
Jeg kalder den
genialt hvis vi vinder
idiotisk hvis vi taber
På papiret skal vi vinde, vi har ganske enkelt bedre spillere!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVel lidt af en overraskelse at vi går tilbage til 3 i bagkæden(eller 5) og sætter Lado på bænken..
må jo være fordi at de kun stiller med 1 på toppen
Jeg kalder den
genialt hvis vi vinder
idiotisk hvis vi taber
Comment
Comment