Bortset fraSIF´s pointantal, så køber jeg gerne den der stilling. 6 points nede til stregen, så kan man holde jul og nytår med nogenlunde ro i sjælen Og jeg tror jo stadig på, at Hobro før eller siden løber ind i en alvorlig pointkrise.
Jeg frygter faktisk denne kamp mere end den der kommer mod AaB, vi kan næsten kun overraske negativt mod SIF og det er vel nærmest omvendt mod AaB. SIF vinder på et tidspunkt og de har vist at de er et bedre spillende hold end OB er pt.
Den lo jeg også af. For dumt. Bodul har været en fejl stort set hvert et minut han har været på banen i en Superligakamp.
Meget uenig. 4 mål + 4 assists i foråret '13 er klart over godkendt, når man påtænker hvor elendigt holdet fungerede da. At det siden da har været noget gylle er til gengæld svært at overse.
Sys egentlig CS gjorde det ganske glimrinde i de kampe han fik for os, mener da også han spillede en del for SIF i første division og scorede nogle mål, så kvaliteten er da der, men måske hans niveau passer bedre til 1 division
Comment