Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sif-ob

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    Bortset fraSIF´s pointantal, så køber jeg gerne den der stilling. 6 points nede til stregen, så kan man holde jul og nytår med nogenlunde ro i sjælen Og jeg tror jo stadig på, at Hobro før eller siden løber ind i en alvorlig pointkrise.
    Ja det kan jo ikke møde BIF hvergang
    1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

Comment

Jeg frygter faktisk denne kamp mere end den der kommer mod AaB, vi kan næsten kun overraske negativt mod SIF og det er vel nærmest omvendt mod AaB. SIF vinder på et tidspunkt og de har vist at de er et bedre spillende hold end OB er pt.
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Det kræver at Toppel spiller ok. Han er jokeren her.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Bodul udeladt igen

http://www.fyens.dk/sport/SIF-OB-Bod...rtikel/2616993

Comment

Haha de skriver. "Heller ikke denne gang har OB's ellers så tidligere målfarlige". Målfarlige ?

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Haha de skriver. "Heller ikke denne gang har OB's ellers så tidligere målfarlige". Målfarlige ?
              Den lo jeg også af. For dumt. Bodul har været en fejl stort set hvert et minut han har været på banen i en Superligakamp.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Den lo jeg også af. For dumt. Bodul har været en fejl stort set hvert et minut han har været på banen i en Superligakamp.
                Meget uenig. 4 mål + 4 assists i foråret '13 er klart over godkendt, når man påtænker hvor elendigt holdet fungerede da. At det siden da har været noget gylle er til gengæld svært at overse.

Comment

Christian Sørensen er igen ude af truppen for SIF. Det er altid noget, at vi ikke så helt forkert ved at lade ham gå.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Christian Sørensen er igen ude af truppen for SIF. Det er altid noget, at vi ikke så helt forkert ved at lade ham gå.
                    jeg mener nok stadig hvis målestokken var CNK var det fejlagtigt at lade CS gå, men det er jo en helt anden historie 😊
                    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Sys egentlig CS gjorde det ganske glimrinde i de kampe han fik for os, mener da også han spillede en del for SIF i første division og scorede nogle mål, så kvaliteten er da der, men måske hans niveau passer bedre til 1 division

Comment

Vi starter med (iflg. Superligaen på Twitter): Toppel Høegh Larsen Nielsen Skulason Spelmann Busuladzic Ruud Larsen Kryger Jensen.

Edit: Jensen er Falk Jensen, og ikke Lucas...
                        Last edited by bernz; 29-11-2014, 16:16.
                        "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                        RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

Comment

Vel lidt af en overraskelse at vi går tilbage til 3 i bagkæden(eller 5) og sætter Lado på bænken..
                          må jo være fordi at de kun stiller med 1 på toppen

Jeg kalder den

genialt hvis vi vinder
                          idiotisk hvis vi taber

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Vel lidt af en overraskelse at vi går tilbage til 3 i bagkæden(eller 5) og sætter Lado på bænken..

Jeg kalder den

genialt hvis vi vinder
                            idiotisk hvis vi taber
                            Ja mere er der egentlig ikke at sige til det, Ove skal nok få skæld ud hvis vi taber men selvfølgelig ros hvis vi vinder!

På papiret skal vi vinde, vi har ganske enkelt bedre spillere!

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg kalder den

genialt hvis vi vinder
                              idiotisk hvis vi taber
                              Jeg kalder det en trist tilgang til fodbold, ligegyldigt om vi vinder eller taber.

Comment

har ikke adgang til kampen i dag så imødeser meget gerne live updates
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X