Nu skal man ikke male fanden på væggen over et rygte, men håber da ikke, at Radza vælger OB fra, f.eks. udsigter til spilletid, og det er derfor man evt. kigger på andre talenter på den post. Jeg kunne godt klare lidt roderi på målmandsposten, hvis det er en af vores egne, der skal slå igennem.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråden januar 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægDet må næsten betyde at Radza er på vej til et salg?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægikke nødvendigvis, hvis det virkelig er tilfældet kan det vel også betyde at der forsøges at komme ud af kontrakten med enten JC eller MT. Personligt anser jeg det for usandsynligt, men man skal vel aldrig sige aldrig
Edit: Altså lige konkurrence om 1. keeper pladsen.Last edited by DanielK; 15-01-2014, 09:53.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHen er næsten på dato ét år ældre end Radza, der lader til at være mere inde varmen på U-landshold. Han spiller ikke fast i 1.div og har ganske få ligakampe under bæltet. Svært at se, hvorfor han skulle være bedre og have videresalgspotentiale?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægFair nok, jeg kender ikke manden af andet end navn, så det var bare et forsigtigt gæt, der tilsyneladende var helt ude i skoven...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægKender ham heller ikke, kan kun svagt huske, at han stod et par kampe for Lyngby, sidst de var i Superligaen. Han var vist kun 18 eller 19, ligesom Rønnow, i den sæson. Dengang blev han betegnet som et stort talent, ligesom Rønnow, men i modsætning til Rønnow lader det til, at han ikke er brudt igennem på samme måde; i hvert fald er han stadig nr 2 i Lyngby.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNu skal man ikke male fanden på væggen over et rygte, men håber da ikke, at Radza vælger OB fra, f.eks. udsigter til spilletid, og det er derfor man evt. kigger på andre talenter på den post. Jeg kunne godt klare lidt roderi på målmandsposten, hvis det er en af vores egne, der skal slå igennem.
Selvom "Det Nye OB" siger, de skulle være anderledes, kunne man god frygte, at Radza bliver næste skuffede OB-talent, der skrider...Striw'd jart - Striw'd blo'!
Nu vinder vi GULD!
Kluden Krew - O'ense Internationals!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKedeligste transfer vindue..
EVER!!!!
Snak om kontinuitet osv. osv. luller da de fleste fans i søvn. Jeg mener, i en liga med så lang en vinterpause som den danske, har jeg selv som fan i hvert fald, brug for spændingen omkring vintertransfervinduet. Nye spillere, der kan skabe en fornyet interesse omkring mit hold i medierne, og bidrage til positive vibes omkring holdet. Muligvis er økonomien ikke til andet pt. men vores trup mangler jo stadig enormt meget kvalitet på flere positioner (har dog forhåbninger om, at vi kommer til at se noget mere til Dusan i løbet af foråret - Bashkim tror jeg dog desværre ikke rammer sit niveau før sidst i sæsonen/starten af næste).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlægMeget, meget, MEGET enig! Alt den sædvanlige januarspænding mangler. Jeg gider ikke engang sidde og støvsuge sportssites for OB-rygter, for der har jo absolut INTET været.
Snak om kontinuitet osv. osv. luller da de fleste fans i søvn. Jeg mener, i en liga med så lang en vinterpause som den danske, har jeg selv som fan i hvert fald, brug for spændingen omkring vintertransfervinduet. Nye spillere, der kan skabe en fornyet interesse omkring mit hold i medierne, og bidrage til positive vibes omkring holdet. Muligvis er økonomien ikke til andet pt. men vores trup mangler jo stadig enormt meget kvalitet på flere positioner (har dog forhåbninger om, at vi kommer til at se noget mere til Dusan i løbet af foråret - Bashkim tror jeg dog desværre ikke rammer sit niveau før sidst i sæsonen/starten af næste)."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
ja nu er det jo så ikke et rygte da det er offenligt gjort - Lucas Jensen skifter til OB fra næste sommer.
- Men jeg syntes det er lidt utroligt at der ikke har været nogen forudgående rygter - tror han har været nævnt i ønsketråden, men egentlige rygter har der jo ikke været.....de har fandme fået lukket de vandrør godt og grundigt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægja nu er det jo så ikke et rygte da det er offenligt gjort - Lucas Jensen skifter til OB fra næste sommer.
- Men jeg syntes det er lidt utroligt at der ikke har været nogen forudgående rygter - tror han har været nævnt i ønsketråden, men egentlige rygter har der jo ikke været.....de har fandme fået lukket de vandrør godt og grundigt
Comment
Comment