Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråden januar 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    nuvel jeg lægger "rygtet" her også, hvis den anden (og nystartede) tråd dør ud

    med situationen omkring EL som med stor sandsynlighed er væk senest til sommer, og måske allerede i januar, og superliga interessen for Boysen i Lyngby gør vel at han naturligt er et rygte til OB værd.
    Boysen måske på vej til Esbjerg
    http://www.bold.dk/nyt/Medie-Boysen-...er-med-Esbjerg

    Comment


      #47
      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...om-emil-larsen

      Måske lidt malplaceret at ligge et link men den overskrift i denne tråd men nederst i artiklen åbnes der op for at der måske er 1-2 spillere der skydes af. Den ene er jo nok N´Koum men hvis der ikke kommer erstatninger i anden afskygning end talenter håber jeg at det er Vemmelund eller Jeppe ..
      Godt nok kunne jeg også godt se et salg af Darko, Schoop eller Kriztian men da ikke uden en tilgang .. og han forventer jo at der ikke sker tilgange ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
        Har hørt, at vi skulle være interesseret i Lucas Jensen, Viborg!
        Som jeg har udtrykt efterhånden mange gange, håber jeg, at vi henter Lucas Jensen. Jeg tror på, at han kan blive god om to års tid.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
          Som jeg har udtrykt efterhånden mange gange, håber jeg, at vi henter Lucas Jensen. Jeg tror på, at han kan blive god om to års tid.
          Nysgerrig - hvorfor skal der gå to år?

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Nysgerrig - hvorfor skal der gå to år?

            MvT
            Lucas Jensen er en spændende spiller. Uden tvivl et stort talent. Men han er kun lige fyldt 19 år og er endnu ikke dygtig nok til at være starter i en klub som OB. Han skal forbedre sig på alle parametre. Jeg mener, at jeg engang læste et interview med ham, hvoraf det fremgik, at han er i gang med en studentereksamen, der slutter til sommer. Jeg tror, at når vi ser ham som fuldtidsprofessionel, vil vi se en eksplosiv udvikling, da han vil få ekstra træningstimer og tilmed kan koncentrere sig fuldt ud om det. Jeg forestiller mig, at han først vil blive fast starter i en klub som OB fra sommeren 2015.

            Comment


              #51
              Første rygte jeg lige prøver at poste.

              Fik følgende besked af en ven den anden dag:

              http://www.bold.dk/nyt/Broendby-lurer-paa-Lyngby-keeper

              "Nu er det sådan at hans fætter er med i logen, og han siger at Lukas har fortalt ham, at han ikke vil til BIF. Men han derimod snakker lidt med OB, og det kunne sagtens være interessant for ham.."

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
                Første rygte jeg lige prøver at poste.

                Fik følgende besked af en ven den anden dag:

                http://www.bold.dk/nyt/Broendby-lurer-paa-Lyngby-keeper

                "Nu er det sådan at hans fætter er med i logen, og han siger at Lukas har fortalt ham, at han ikke vil til BIF. Men han derimod snakker lidt med OB, og det kunne sagtens være interessant for ham.."
                Mener ikke så meget om Lukas, hverken til den ene eller den anden side.

                Det der er spændende imo, er hvem der vil blive i overskud af de nuværende keepere ?

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Mener ikke så meget om Lukas, hverken til den ene eller den anden side.

                  Det der er spændende imo, er hvem der vil blive i overskud af de nuværende keepere ?
                  Også min tanke - Signer man Lukas, må det næsten betyde en keeperrokade. Hvad han kan, aner jeg heller intet om.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
                    Også min tanke - Signer man Lukas, må det næsten betyde en keeperrokade. Hvad han kan, aner jeg heller intet om.
                    Hmmm. Hvad skal vi med et ungt målmandstalent. Hvorfor ikke satse på Radza?

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Hmmm. Hvad skal vi med et ungt målmandstalent. Hvorfor ikke satse på Radza?
                      Man mener måske ikke han er god nok endnu, og ser videresalgspotentiale i Lukas Fernandez?

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Man mener måske ikke han er god nok endnu, og ser videresalgspotentiale i Lukas Fernandez?
                        Hen er næsten på dato ét år ældre end Radza, der lader til at være mere inde varmen på U-landshold. Han spiller ikke fast i 1.div og har ganske få ligakampe under bæltet. Svært at se, hvorfor han skulle være bedre og have videresalgspotentiale?

                        Comment


                          #57
                          Det må næsten betyde at Radza er på vej til et salg?

                          Comment


                            #58
                            Det må betyde at målmands roderiet fortsætter...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Det må betyde at målmands roderiet fortsætter...

                              Comment


                                #60
                                Ja det ville være rart med lidt stabilitet på den post. Det har jo mere eller mindre sejlet siden Onyszko. Carroll gjorde det godt, men det endte med jammer, så ham tæller jeg ikke med.
                                Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                                Comment

                                Working...
                                X