Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråden januar 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    håbet må være n'koum eller vadocz.

    -det mest oplagte er vel emil eller ruud....ruud kunne vi måske klare os igennem foråret uden, ryger emil så skal der findes en erstatning

    Comment


      #92
      Både Emil eller Ruud ville være tab for truppen, men desværre forventeligt. Svært ved at forbinde N'koum eller Vadocz med 'salg'; det kan i hvert fald ikke være ret meget, vi taler om (Vadocz fordi han har så kort tid tilbage); Emil er desværre den mest oplagte. Well, så henter vi måske Lucas nu og håber på, at Bashkim bliver hurtigt klar.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Der er noget under opsejling ... muligt salg siger rygtet.
        Noget nyt?

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Noget nyt?
          Har hørt der er interesseret køber til en af vores spillere. Ved ikke hvor langt de er i forhandlingerne. Så intet nyt pt.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Har hørt der er interesseret køber til en af vores spillere. Ved ikke hvor langt de er i forhandlingerne. Så intet nyt pt.
            Okey, men tak alligevel. Så kunne man godt frygte det er Emil. Men håber på KV

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Okey, men tak alligevel. Så kunne man godt frygte det er Emil. Men håber på KV
              Eller Cedric

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Har hørt der er interesseret køber til en af vores spillere. Ved ikke hvor langt de er i forhandlingerne. Så intet nyt pt.
                Det er et af de mere usexede rygter jeg længe har hørt.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                  Eller Cedric
                  Klart 1. valg.. Men kan ikke forestille mig at vi er så heldige at slippe af med ham så hurtigt..
                  Desværre

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Det er et af de mere usexede rygter jeg længe har hørt.
                    Alt kan bruges i disse dage

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Klart 1. valg.. Men kan ikke forestille mig at vi er så heldige at slippe af med ham så hurtigt..
                      Desværre
                      eller som et direkte salg....tror hvis vi slipper af med ham det bliver med en kontrakt der bliver opsagt - formentlig med en pose penge til cedric for at gå før tid

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        eller som et direkte salg....tror hvis vi slipper af med ham det bliver med en kontrakt der bliver opsagt - formentlig med en pose penge til cedric for at gå før tid
                        Desværre nok den mest sandsynlige udgang

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Desværre nok den mest sandsynlige udgang
                          hvis det er CNK der tales om er det sikkert det mest sandsynlige og måske også det mest rimelige. CNK skal vel ikke straffes for at plabrePoul i den grad dummer sig og tilbyder en fransk 4 div. spiller en guldrandet kontrakt på 4 år
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                            Eller Cedric
                            Min prioriterede ønskeliste:

                            1. Jesper C. (Hvis vi på nogen måde kan slippe ud af den kontrakt kan vores målmandsproblem pludselig se meget lysere ud).
                            2. N'Koum (Han er tydeligvis alligevel færdig med vores 1. hold).
                            3. Bodul (Endnu et fejlkøb som umiddelbart bliver dårligere og dårligere for hver kamp han spiller i stribet. Vil kunne åbne op for en mere langtidsholdbar angrebsløsning).
                            4. Vadocz. Han virker bare som en mand der allerede mentalt er væk fra OB.
                            5. Ruud. Hvis vi skal have lidt penge for ham er det nu og jeg er helt tryg ved at Jesper Hansen vil kunne investere pengene fornuftigt.
                            6. Toppel. Hvis der pludselig og uventet kom et bud på ham ville Lars Høgh og Jesper Hansen forhåbentlig kunne finde den helt rigtige førstekeeper som erstatning.
                            7. Emil Larsen. Håber han bliver til sommer, men hvis hans bliver solgt allerede nu, så skal det helst ikke være 2 minutter inden transferlukketid, da vi så ikke kan nå at investere pengene fornuftigt i truppen. Vil kunne være katastrofalt for det uhyggeligt tætte forår vi går i møde, hvor det helt små marginaler kan afgøre hvem der rykker ned.
                            Last edited by OleKBH; 20-01-2014, 08:43.

                            Comment


                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...med-eddi-gomes

                              - Vi kender ham godt, og han er ligesom mange andre en spiller, som vi har holdt øje med. Vi orienterer os og ser mange kampe – også i 1. division, og vi har også fulgt HB Køges kampe. Så det er en spiller, vi kender, men mere kan jeg ikke sige om det, siger Jesper Hansen til tipsbladet.dk.
                              "...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
                              Citat: Dan Hammer

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af M_Beyer Se indlæg
                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...med-eddi-gomes

                                - Vi kender ham godt, og han er ligesom mange andre en spiller, som vi har holdt øje med. Vi orienterer os og ser mange kampe – også i 1. division, og vi har også fulgt HB Køges kampe. Så det er en spiller, vi kender, men mere kan jeg ikke sige om det, siger Jesper Hansen til tipsbladet.dk.
                                Uha, spændende om vi lige kan nappe ham for næsen af FCN, jeg tvivler dog på det. Måske vi kan lave en byttedeal med N'Koum den anden vej ;-) tror godt han vil kunne få gang i karrieren i 1.division. Men bare det at Jesper Hansen nævner Eddi Gomes er da yderst interessant

                                Comment

                                Working...
                                X