Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråden januar 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Nu skal man ikke male fanden på væggen over et rygte, men håber da ikke, at Radza vælger OB fra, f.eks. udsigter til spilletid, og det er derfor man evt. kigger på andre talenter på den post. Jeg kunne godt klare lidt roderi på målmandsposten, hvis det er en af vores egne, der skal slå igennem.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Det må næsten betyde at Radza er på vej til et salg?
      ikke nødvendigvis, hvis det virkelig er tilfældet kan det vel også betyde at der forsøges at komme ud af kontrakten med enten JC eller MT. Personligt anser jeg det for usandsynligt, men man skal vel aldrig sige aldrig
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        ikke nødvendigvis, hvis det virkelig er tilfældet kan det vel også betyde at der forsøges at komme ud af kontrakten med enten JC eller MT. Personligt anser jeg det for usandsynligt, men man skal vel aldrig sige aldrig
        Det ville også være mit håb. at Lukas hentes som 3. keeper og Radza bliver forfremmet til 2. keeper med mulighed for lige konkurrence om pladsen.

        Edit: Altså lige konkurrence om 1. keeper pladsen.
        Last edited by DanielK; 15-01-2014, 09:53.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Hen er næsten på dato ét år ældre end Radza, der lader til at være mere inde varmen på U-landshold. Han spiller ikke fast i 1.div og har ganske få ligakampe under bæltet. Svært at se, hvorfor han skulle være bedre og have videresalgspotentiale?
          Fair nok, jeg kender ikke manden af andet end navn, så det var bare et forsigtigt gæt, der tilsyneladende var helt ude i skoven...

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Fair nok, jeg kender ikke manden af andet end navn, så det var bare et forsigtigt gæt, der tilsyneladende var helt ude i skoven...
            Kender ham heller ikke, kan kun svagt huske, at han stod et par kampe for Lyngby, sidst de var i Superligaen. Han var vist kun 18 eller 19, ligesom Rønnow, i den sæson. Dengang blev han betegnet som et stort talent, ligesom Rønnow, men i modsætning til Rønnow lader det til, at han ikke er brudt igennem på samme måde; i hvert fald er han stadig nr 2 i Lyngby.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Kender ham heller ikke, kan kun svagt huske, at han stod et par kampe for Lyngby, sidst de var i Superligaen. Han var vist kun 18 eller 19, ligesom Rønnow, i den sæson. Dengang blev han betegnet som et stort talent, ligesom Rønnow, men i modsætning til Rønnow lader det til, at han ikke er brudt igennem på samme måde; i hvert fald er han stadig nr 2 i Lyngby.
              af samme grund synes jeg slet ikke det giver mening at investere i en målmand hvis han ikke kan gå direkte ind og kæmpe om startpladsen, hvor vi pt har to der i bedste fald er middelmådige superliga målmænd
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                af samme grund synes jeg slet ikke det giver mening at investere i en målmand hvis han ikke kan gå direkte ind og kæmpe om startpladsen, hvor vi pt har to der i bedste fald er middelmådige superliga målmænd
                helt enig

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Nu skal man ikke male fanden på væggen over et rygte, men håber da ikke, at Radza vælger OB fra, f.eks. udsigter til spilletid, og det er derfor man evt. kigger på andre talenter på den post. Jeg kunne godt klare lidt roderi på målmandsposten, hvis det er en af vores egne, der skal slå igennem.
                  Historien taler jo lidt imod dit håb. Der er jo flere, hvis ikke mange gange, hvor et talent af egen avl er blevet skubbet bagud i køen gang på gang og til sidst er blevet skippet ud... Det er OB-classic.
                  Selvom "Det Nye OB" siger, de skulle være anderledes, kunne man god frygte, at Radza bliver næste skuffede OB-talent, der skrider...
                  Striw'd jart - Striw'd blo'!

                  Nu vinder vi GULD!

                  Kluden Krew - O'ense Internationals!

                  Comment


                    #69
                    Kedeligste transfer vindue..

                    EVER!!!!

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Kedeligste transfer vindue..

                      EVER!!!!
                      Meget, meget, MEGET enig! Alt den sædvanlige januarspænding mangler. Jeg gider ikke engang sidde og støvsuge sportssites for OB-rygter, for der har jo absolut INTET været.

                      Snak om kontinuitet osv. osv. luller da de fleste fans i søvn. Jeg mener, i en liga med så lang en vinterpause som den danske, har jeg selv som fan i hvert fald, brug for spændingen omkring vintertransfervinduet. Nye spillere, der kan skabe en fornyet interesse omkring mit hold i medierne, og bidrage til positive vibes omkring holdet. Muligvis er økonomien ikke til andet pt. men vores trup mangler jo stadig enormt meget kvalitet på flere positioner (har dog forhåbninger om, at vi kommer til at se noget mere til Dusan i løbet af foråret - Bashkim tror jeg dog desværre ikke rammer sit niveau før sidst i sæsonen/starten af næste).

                      Comment


                        #71
                        eller i det mindste nogle prøvespillere - om de så er 16-19-25 eller 35år er fuldstændigt ligegyldigt.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
                          Meget, meget, MEGET enig! Alt den sædvanlige januarspænding mangler. Jeg gider ikke engang sidde og støvsuge sportssites for OB-rygter, for der har jo absolut INTET været.

                          Snak om kontinuitet osv. osv. luller da de fleste fans i søvn. Jeg mener, i en liga med så lang en vinterpause som den danske, har jeg selv som fan i hvert fald, brug for spændingen omkring vintertransfervinduet. Nye spillere, der kan skabe en fornyet interesse omkring mit hold i medierne, og bidrage til positive vibes omkring holdet. Muligvis er økonomien ikke til andet pt. men vores trup mangler jo stadig enormt meget kvalitet på flere positioner (har dog forhåbninger om, at vi kommer til at se noget mere til Dusan i løbet af foråret - Bashkim tror jeg dog desværre ikke rammer sit niveau før sidst i sæsonen/starten af næste).
                          Så du synes OB skal signe spillere, bare så vi ikke kommer til at kede os??
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #73
                            ja nu er det jo så ikke et rygte da det er offenligt gjort - Lucas Jensen skifter til OB fra næste sommer.
                            - Men jeg syntes det er lidt utroligt at der ikke har været nogen forudgående rygter - tror han har været nævnt i ønsketråden, men egentlige rygter har der jo ikke været.....de har fandme fået lukket de vandrør godt og grundigt

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Kedeligste transfer vindue..

                              EVER!!!!
                              der var jeg sgu lige 2,5 time for tidligt ude

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                ja nu er det jo så ikke et rygte da det er offenligt gjort - Lucas Jensen skifter til OB fra næste sommer.
                                - Men jeg syntes det er lidt utroligt at der ikke har været nogen forudgående rygter - tror han har været nævnt i ønsketråden, men egentlige rygter har der jo ikke været.....de har fandme fået lukket de vandrør godt og grundigt
                                Ja, vi er jo næsten gået hen og blevet en hel professionel klub efterhånden ;)

                                Comment

                                Working...
                                X