Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Hobro 02/11/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Det handler om hånd til bold, eller bold til hånd. Den er svær, men dejligt vi endelig får et straffespark. Men kan sagtens følge Esben der
    enig - det var vel også på tide at en tvivlskendelse går vores vej :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
      Kæft', Esben Hansen er en kegle! Han har lige udtalt, at der ikke efter hans mening var straffe! Han siger samtidig, at han kan se, der er hånd på, men ikke straffe.....!!
      Fordi en bold rammer en hånd, er ikke ensbetydende med straffe. Bold på hånd eller hånd på bold.
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        syntes også det så fornuftigt ud....målmandsposten mangler vi noget på, forsvaret er stadig noget usikkert, og en top angribr mangler vi.

        Men at se emil i det spillehumør - kan han fortsætte det så alene det vil hjælpe os markant. Kommer falk så også rigtigt igang så skal vi ihvertfald nok få skabt vores chancer
        Hvis der ikke skal satses på Radza skal der helt sikkert laves om på målmandstrioen

        1) Ny
        2)Toppel
        3) Radza

        vi mangler lige den sidste kvalitet der. Ousager skal bare videre i sin karriere

        Comment


          Andre med YouSee der har masser af hak og pixelering på signalet?
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Andre med YouSee der har masser af hak og pixelering på signalet?
            Nej, det var det samme her.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hvis der ikke skal satses på Radza skal der helt sikkert laves om på målmandstrioen

              1) Ny
              2)Toppel
              3) Radza

              vi mangler lige den sidste kvalitet der. Ousager skal bare videre i sin karriere
              ousager skal videre uanset, mener ikke han er go nok til at være 2. keeper.

              Radza kender jeg ærligt talt ikke nok til, men i vores nuværende forfatning syntes jeg måske det er lige lovlig risikabelt at satse på en 20 uprøvet knægt. Evt kunne han vel udlejes et års tid til en 1 divisionsklub så han kan få lidt kamperfaring. Så hente en ny første målmand og gøre toppel til 2. keeper

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                ousager skal videre uanset, mener ikke han er go nok til at være 2. keeper.

                Radza kender jeg ærligt talt ikke nok til, men i vores nuværende forfatning syntes jeg måske det er lige lovlig risikabelt at satse på en 20 uprøvet knægt. Evt kunne han vel udlejes et års tid til en 1 divisionsklub så han kan få lidt kamperfaring. Så hente en ny første målmand og gøre toppel til 2. keeper
                enig, måske AL AL kunnen lejes et halvt år til vi er reddet

                Comment


                  Dejlig sejr, omend på en billig baggrund.. Det må give noget selvtillid til drengene og en ide til OP om fremtidens fundament.. Håber at se samme gejst fra start næste gang

                  Synes det var fantastisk med azer på cm. Synes han dækker den def midt til ug.

                  Ari, Emil, kryger, Lasse Nielsen, høegh klarede det også flot.

                  Toppel så ikke god ud ved den ene aktion han havde. Troede han havde lagt de udfald fra sig.

                  Comment


                    Så må FCK godt tage tre point i aften og SIF point i morgen ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      ousager skal videre uanset, mener ikke han er go nok til at være 2. keeper.

                      Radza kender jeg ærligt talt ikke nok til, men i vores nuværende forfatning syntes jeg måske det er lige lovlig risikabelt at satse på en 20 uprøvet knægt. Evt kunne han vel udlejes et års tid til en 1 divisionsklub så han kan få lidt kamperfaring. Så hente en ny første målmand og gøre toppel til 2. keeper
                      Helt enig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det her lignede jo faktisk noget der kunne blive til noget..
                        ville nu stadig være rart med en topangriber. For det har vi bare ikke..
                        Enig. Samt en topmålmand. håber Ove har nogle gode folk i kikkerten, han plejer at have god føling med spillermarkedet både udlandet og dk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Dejlig sejr, omend på en billig baggrund.. Det må give noget selvtillid til drengene og en ide til OP om fremtidens fundament.. Håber at se samme gejst fra start næste gang

                          Synes det var fantastisk med azer på cm. Synes han dækker den def midt til ug.

                          Ari, Emil, kryger, Lasse Nielsen, høegh klarede det også flot.

                          Toppel så ikke god ud ved den ene aktion han havde. Troede han havde lagt de udfald fra sig.
                          kvalitet eller mangel på samme fornægter sig ikke..
                          når det er sagt har Toppel været en af de bedste for OB længe og jeg ønsker ham meget gerne i klubben fremover.
                          Syntes at han har et stribet hjerte og en sjov personlighed. Og måtte gerne få en 2-3 årig kontrakt...
                          Bare han ved at det bliver som 2. Målmand.

                          Det må satme kunne lade sig gøre at finde en ny polak med tatoo's der har klasse

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Enig. Samt en topmålmand. håber Ove har nogle gode folk i kikkerten, han plejer at have god føling med spillermarkedet både udlandet og dk.
                            Jeps. Hvis han får noget at skulle have sagt.
                            Svært at komme til fadet når vi har en sportsdirektør der rammer plet med alle sine signinger...

                            eller nowet

                            Comment


                              OB Ka'ka'o godt slå Hobro

                              http://www.bt.dk/superligaen/ob-kakao-godt-slaa-hobro

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                kvalitet eller mangel på samme fornægter sig ikke..
                                når det er sagt har Toppel været en af de bedste for OB længe og jeg ønsker ham meget gerne i klubben fremover.
                                Syntes at han har et stribet hjerte og en sjov personlighed. Og måtte gerne få en 2-3 årig kontrakt...
                                Bare han ved at det bliver som 2. Målmand.

                                Det må satme kunne lade sig gøre at finde en ny polak med tatoo's der har klasse
                                Jeg synes samtidig man skal huske hvor meget toppel har forbedret sig. Han redder sgu tit vores røv og hans udfald er blevet sjældnere.
                                Hvis man fra klubbens side virkelig vil satse på radza, har jeg ikke noget problem med toppel som 1. Målmand indtil radza er klar.

                                men selvfølgelig, vil lindegaard lave en agger skal jeg da ikke være på tværs :-)

                                Comment

                                Working...
                                X