Oprindeligt indsendt af ForzaLazio
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Hobro 02/11/2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlægKæft', Esben Hansen er en kegle! Han har lige udtalt, at der ikke efter hans mening var straffe! Han siger samtidig, at han kan se, der er hånd på, men ikke straffe.....!!Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsyntes også det så fornuftigt ud....målmandsposten mangler vi noget på, forsvaret er stadig noget usikkert, og en top angribr mangler vi.
Men at se emil i det spillehumør - kan han fortsætte det så alene det vil hjælpe os markant. Kommer falk så også rigtigt igang så skal vi ihvertfald nok få skabt vores chancer
1) Ny
2)Toppel
3) Radza
vi mangler lige den sidste kvalitet der. Ousager skal bare videre i sin karriere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis der ikke skal satses på Radza skal der helt sikkert laves om på målmandstrioen
1) Ny
2)Toppel
3) Radza
vi mangler lige den sidste kvalitet der. Ousager skal bare videre i sin karriere
Radza kender jeg ærligt talt ikke nok til, men i vores nuværende forfatning syntes jeg måske det er lige lovlig risikabelt at satse på en 20 uprøvet knægt. Evt kunne han vel udlejes et års tid til en 1 divisionsklub så han kan få lidt kamperfaring. Så hente en ny første målmand og gøre toppel til 2. keeper
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægousager skal videre uanset, mener ikke han er go nok til at være 2. keeper.
Radza kender jeg ærligt talt ikke nok til, men i vores nuværende forfatning syntes jeg måske det er lige lovlig risikabelt at satse på en 20 uprøvet knægt. Evt kunne han vel udlejes et års tid til en 1 divisionsklub så han kan få lidt kamperfaring. Så hente en ny første målmand og gøre toppel til 2. keeper
Comment
-
Dejlig sejr, omend på en billig baggrund.. Det må give noget selvtillid til drengene og en ide til OP om fremtidens fundament.. Håber at se samme gejst fra start næste gang
Synes det var fantastisk med azer på cm. Synes han dækker den def midt til ug.
Ari, Emil, kryger, Lasse Nielsen, høegh klarede det også flot.
Toppel så ikke god ud ved den ene aktion han havde. Troede han havde lagt de udfald fra sig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægousager skal videre uanset, mener ikke han er go nok til at være 2. keeper.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet her lignede jo faktisk noget der kunne blive til noget..
ville nu stadig være rart med en topangriber. For det har vi bare ikke..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægDejlig sejr, omend på en billig baggrund.. Det må give noget selvtillid til drengene og en ide til OP om fremtidens fundament.. Håber at se samme gejst fra start næste gang
Synes det var fantastisk med azer på cm. Synes han dækker den def midt til ug.
Ari, Emil, kryger, Lasse Nielsen, høegh klarede det også flot.
Toppel så ikke god ud ved den ene aktion han havde. Troede han havde lagt de udfald fra sig.
når det er sagt har Toppel været en af de bedste for OB længe og jeg ønsker ham meget gerne i klubben fremover.
Syntes at han har et stribet hjerte og en sjov personlighed. Og måtte gerne få en 2-3 årig kontrakt...
Bare han ved at det bliver som 2. Målmand.
Det må satme kunne lade sig gøre at finde en ny polak med tatoo's der har klasse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægEnig. Samt en topmålmand. håber Ove har nogle gode folk i kikkerten, han plejer at have god føling med spillermarkedet både udlandet og dk.
Svært at komme til fadet når vi har en sportsdirektør der rammer plet med alle sine signinger...
eller nowet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægkvalitet eller mangel på samme fornægter sig ikke..
når det er sagt har Toppel været en af de bedste for OB længe og jeg ønsker ham meget gerne i klubben fremover.
Syntes at han har et stribet hjerte og en sjov personlighed. Og måtte gerne få en 2-3 årig kontrakt...
Bare han ved at det bliver som 2. Målmand.
Det må satme kunne lade sig gøre at finde en ny polak med tatoo's der har klasse
Hvis man fra klubbens side virkelig vil satse på radza, har jeg ikke noget problem med toppel som 1. Målmand indtil radza er klar.
men selvfølgelig, vil lindegaard lave en agger skal jeg da ikke være på tværs :-)
Comment
Comment