Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Hobro 02/11/2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBestemt
... men hva fa´en, den med en gammel historie der opstilles som ny, den laver BT jo flere gange om ugen, spørg Mick Ø... de er sgu ækle på den avis, selvom de kan formulere sig sjovt engang imellem...Last edited by Kaspernon; 03-11-2014, 10:24.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægVærst er det dog, at B.T kører videre som om der ikke var arrangeret nogen aktion til træning i forvejen, og som om det stadig er fakta, at uroen ulmer/ede og det er nyt med at spillerne selv betaler kakao osv...
... men hva fa´en, den med en gammel historie der opstilles som ny, den laver BT jo flere gange om ugen, spørg Mick Ø... de er sgu ækle på den avis, selvom de kan formulere sig sjovt engang imellem...
De smadrer gerne et liv med usandheder mellem 8 og 16 og tager hjem til konen efter børnene er hentet..
brokker sig lidt over vejret og kan ikke forstå at naboen endnu ikke har klippet hækken. Går i seng og er klar til en ny dag hvor sandheder skal drejes til profit
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægALT for et ekstra klik eller solgt avis.. Man skal ikke tage det personligt.
De smadrer gerne et liv med usandheder mellem 8 og 16 og tager hjem til konen efter børnene er hentet..
brokker sig lidt over vejret og kan ikke forstå at naboen endnu ikke har klippet hækken. Går i seng og er klar til en ny dag hvor sandheder skal drejes til profitTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægALT for et ekstra klik eller solgt avis.. Man skal ikke tage det personligt.
brokker sig lidt over vejret og kan ikke forstå at naboen endnu ikke har klippet hækken. Går i seng og er klar til en ny dag hvor sandheder skal drejes til profit
Comment
-
Nej, men jeg synes bare, du maler et grotesk og fordumsfuldt billede af noget, du sandsynligvis ikke aner en fis om. I mine ører lyder det lidt som klynk, og det måtte jeg bare kommentere. Vi kunne sikkert holde diskussionen kørende over mange indlæg og spamme tråden til, men lad os bare blive enige om, at du har ret til din mening, og jeg har ret til at være uenig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlægNej, men jeg synes bare, du maler et grotesk og fordumsfuldt billede af noget, du sandsynligvis ikke aner en fis om. I mine ører lyder det lidt som klynk, og det måtte jeg bare kommentere. Vi kunne sikkert holde diskussionen kørende over mange indlæg og spamme tråden til, men lad os bare blive enige om, at du har ret til din mening, og jeg har ret til at være uenig.
Comment
Comment