Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Hobro 02/11/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tvivler på Lindegaard til Odense, men hey jeg siger ikke nej tak :).

    Dejligt i dag og se alle mand kæmper for det. Det varmer sq!! Godt med Ari ned på venstre back, nu skal de bevise det her er bundniveauet mod Sønderjyske!! FORZA OB!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Jeg synes samtidig man skal huske hvor meget toppel har forbedret sig. Han redder sgu tit vores røv og hans udfald er blevet sjældnere.
      Hvis man fra klubbens side virkelig vil satse på radza, har jeg ikke noget problem med toppel som 1. Målmand indtil radza er klar.

      men selvfølgelig, vil lindegaard lave en agger skal jeg da ikke være på tværs :-)
      han er blevet bedre ja. Men er stadig håbløs ved indlæg og spil i fødderne..
      men står valget imellem Lindegaard på 1 års leje og en topangriber ville jeg vælge det sidste.

      Vi har behov en klassemålmand for at blive top 5 hold igen. Og Toppel har for mange mangler til dette.
      Men han skal have kredit for det han har gjort indtil videre samt den indstilling han ligger for dagen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Uha jeg er spændt på vores venstre back. Ville være dejligt hvis Ari pludselig viser sig at være en glimrende back, men har min tvivl.

        Gør den til skamme Ari.!
        Han var vel tæt på fejlfri i dag
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Han var vel tæt på fejlfri i dag
          Ja han spillede godt. Hvis han bliver ved sådan her kan kirkeskov lige så godt se sig om efter noget nyt til vinter.
          Han skulle gerne blive 3'er i rækken efter JBL og Skula

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            syntes også det så fornuftigt ud....målmandsposten mangler vi noget på, forsvaret er stadig noget usikkert, og en top angribr mangler vi.

            Men at se emil i det spillehumør - kan han fortsætte det så alene det vil hjælpe os markant. Kommer falk så også rigtigt igang så skal vi ihvertfald nok få skabt vores chancer
            og han siger der er fanaktionen i lørdags skyld. Stort.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Lidt fra Ove

              http://www.ob.dk/artikel/et-godt-hol...dualister.aspx

              Comment


                Det var fedt at se, at Azer kan spille fodbold uden hele tiden at kigge på sine støvler, som Ari er nødsaget til, når det skal gå hurtigt. Azer har gode vendinger og fart i afleveringerne og fordi han har teknisk overskud til at kigge meget op, får han fordelt boldene meget bedre både frem til Emil/Falk, når de var søgt ind i banen og ud på kanterne - især til Ruud.

                Samtidig har Ari mange fine aktioner på venstrekanten - naturligvis ikke på Ruud-niveau (han er outstanding pt.) - men mindre kan også gøre det i øjeblikket.

                De første 15 minutter var flotte - man spillede det der giver chancer / afslutninger med meget spil over Ruud. Men der skal altså arbejdes med at få afsluttet angrebene lidt hurtigere i store dele af kampen. Man forsøger hele tiden at brodere sig igennem, hvor man nogen gange skal trykke af - ikke mindst for at lokke modstanderen frem, som så giver mere plads til små dybdeløb. Her tror jeg, at vi kan få noget ud af Lado på sigt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Det handler om hånd til bold, eller bold til hånd. Den er svær, men dejligt vi endelig får et straffespark. Men kan sagtens følge Esben der
                  Det må snart være slut med Esben Hansen som "ekspert" på OB's kampe. Det er ret tydeligt at han føler sig trådt over tæerne over ét eller andet. Hvis ikke man kan være objektiv, skal man ikke være kommentator. Selvfølgelig kan straffesparket diskuteres, men man må sige at vi efterhåndes har fået sparet grundigt op til at få et straffespark over det seneste halvandet år, hvor vi snildt kunne være tildelt 8-10 stykker, uden at et eneste er blevet dømt.
                  Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                  Comment


                    Sepp Piontek var på stadion.
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                      Det må snart være slut med Esben Hansen som "ekspert" på OB's kampe. Det er ret tydeligt at han føler sig trådt over tæerne over ét eller andet. Hvis ikke man kan være objektiv, skal man ikke være kommentator. Selvfølgelig kan straffesparket diskuteres, men man må sige at vi efterhåndes har fået sparet grundigt op til at få et straffespark over det seneste halvandet år, hvor vi snildt kunne være tildelt 8-10 stykker, uden at et eneste er blevet dømt.
                      ja....men det ændre vel ikke på at straffesparket er tvivlsomt. Og så hjælper det jo ikke og komme med; "vi føler os snydt for kendelser over de sidste par sæsonner"....undskyld mig men den er sgu da mærkelig.

                      Og Esben syntes jeg gør det glimrende - han er kritisk over for OB - men det er der sgu da også grund til. Og så roste han da for øvrigt holdet efter en glimrende indsats idag....så ved ikke helt hvor det kommer fra

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Det var fedt at se, at Azer kan spille fodbold uden hele tiden at kigge på sine støvler, som Ari er nødsaget til, når det skal gå hurtigt. Azer har gode vendinger og fart i afleveringerne og fordi han har teknisk overskud til at kigge meget op, får han fordelt boldene meget bedre både frem til Emil/Falk, når de var søgt ind i banen og ud på kanterne - især til Ruud.

                        Samtidig har Ari mange fine aktioner på venstrekanten - naturligvis ikke på Ruud-niveau (han er outstanding pt.) - men mindre kan også gøre det i øjeblikket.

                        De første 15 minutter var flotte - man spillede det der giver chancer / afslutninger med meget spil over Ruud. Men der skal altså arbejdes med at få afsluttet angrebene lidt hurtigere i store dele af kampen. Man forsøger hele tiden at brodere sig igennem, hvor man nogen gange skal trykke af - ikke mindst for at lokke modstanderen frem, som så giver mere plads til små dybdeløb. Her tror jeg, at vi kan få noget ud af Lado på sigt.
                        + 1
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Så kom Emil Larsen sgu i gang! Men hold kæft hvor er Dvalashvili elendig.

                          Comment


                            http://www.fyens.dk/sport/Spelmann-o...rtikel/2601087
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              - Vi har mange dygtige centrale spillere, og Azer er en af dem. Jeg føler, vi har den ro, vi skal have derinde, og vi kan hele tiden spille hinanden og lige rykke ud af skyggen.

                              100 % en Ove P vending, da den er af den gamle skole. Men det er jo netop det der har været holdets problem - man har gemt sig bag modstanderen i stedet for at rykke ud af skyggen, det har givet boldholder nul afleveringsmuligheder og ekstremt forøget risiko for boldtab. Jeg så allerede svage tendenser i rfc-kampen - det blev jeg godt nok ristet for at hævde - men i dag sad den lige i skabet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                - Vi har mange dygtige centrale spillere, og Azer er en af dem. Jeg føler, vi har den ro, vi skal have derinde, og vi kan hele tiden spille hinanden og lige rykke ud af skyggen.

                                100 % en Ove P vending, da den er af den gamle skole. Men det er jo netop det der har været holdets problem - man har gemt sig bag modstanderen i stedet for at rykke ud af skyggen, det har givet boldholder nul afleveringsmuligheder og ekstremt forøget risiko for boldtab. Jeg så allerede svage tendenser i rfc-kampen - det blev jeg godt nok ristet for at hævde - men i dag sad den lige i skabet.
                                jeg så (heldigvis) ikke RFC kampen. Rigtig mange gange afhænger succes/fiasko om hvorvidt spillerne tør tage løbet et ½ sek. før og derved både blotte sig og få muligheden for at modtage bolden i et fremløb og derved sætte modstanderen under et pres. I går var presset ikke stort, men det var en god øvelse for spillerne og ensærdeles tiltrængt succes oplevelse.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X