Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanaktion til Træning i Ådalen Lørdag d. 1 November

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
    jeg syntes nu ikke jeg er sart eller giver udtryk for det i mit indlæg. Men overrasker mig da ikke at der bliver diskuteret form frem for indhold. Desuden har jeg intet med arrangøren at gøre. Jeg medgiver blot min holdning. Og den er åbenbart selvfede og sart. Men så er det da heldigt at det ikke er min holdning men arrangementet der adviseres for.
    Det synes jeg, når du tager sådan på vej over noget der egentlig ikke rigtig er foregået...

    Nej, når man ikke kan få indholdet at vide, så overrasket det ikke...
    Virker desværre til der er flere som ikke kan se det...

    Det er da også kun helt fair, ligesom at andre kommer med deres, med de kommentarer du nu synes de/vi skulle have med på vejen...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
      super initiativ ! Fremragende at der findes aktive fans som agere.
      At folk herinde som altid, kommer med kommentarer om mangler, og vil have skræddersyet events som passer til dem, er jo blot himmelråbende latterligt. Det er den evindelige i tale satte "fankorrekthed" hvor man konstant forsøger at påpege at ens egen manglende deltagelse skyldes, en højere moral og mere korrekt støttende fanatisme, som så bliver udført fra sofaen, fordi der var risiko for at nogle personer udtrykker, holdninger som ikke passer ind i glansbilledet. Tænk sig en gang hvis disse snakkede fans faktisk bidrog med deres egen fysiske engagement, så ville signalet til spillere,trænere,ledelse være så meget stærkere. Nemlig, at den her klub er stor, og støttes af rigtig mange engagerede mennesker med forskellige, holdninger og måder at ytre sig på......tænk sig hvis bare de ville dukke op med de bannere og slagord som de mener er passende, i stedet for konsekvens at pådutte andre deres bedreviden.

      God fornøjelse lørdag og giv den præcis den gas i ønsker, og husk fodbold handler om følelser og dem skal i bare komme ud med.


      ps. Ring evt til Mathilde kakao og red Bull og hør om de er med på at sponsere et markedsføringsevent hvor i kan dele det ud til spillerne, set i lyset af BT artikel om at JH har sparet dette væk. I øvrigt øm at man ikke finder en sponsor løsning på den slags produkter !
      Mener jeg har læst at der er nogle der har samlet penge ind, og vil købe ind til red bull og kakao og tage det med i morgen

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
        Grib chancen.
        Sørg for rigelig med Kakao og Red Bull.
        Det ville symbolisere støtten til spillerne og kritiken af ledelsen.

        Jeg vil da mene, at spillerne skulle kritiseres for, at tude over spildt kakaomælk, mage til forkælet holdning, har jeg jeg godt nok aldrig hørt.

        Comment


          #34
          Jeg synes nu det kunne være et sjovt statement med lidt kakao. Hvadenten det er for at drille ledelsen eller spillerne. Mangler dig stadig en tilbagemelding om et blus, inden jeg pakker bilen. Kom frisk:-)

          Comment


            #35
            Hvis jeg kommer, så bliver det med hagesmække og billedbøger... for at støtte JH...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Jeg vil da mene, at spillerne skulle kritiseres for, at tude over spildt kakaomælk, mage til forkælet holdning, har jeg jeg godt nok aldrig hørt.
              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-et-aar-gammel

              På den baggrund vil det nok også virke fejlplaceret med alle dem, der har tænkt sig at tage kakao og redbull med.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                den følelse af skam du sidder med går over. Det er ok.
                Fedt at den går over. Du har reddet min dag I/A
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #38
                  Enten et forsøg på damage control fra MS side, eller er pressen på jagt efter alt det smuds de kan grave frem. Ved ikke hvad jeg mest holder på.

                  Comment


                    #39
                    Kunne også være man skulle tage B.T med til træning, og så tænde op i et bål, nu vinter temperaturen er over os...

                    Varm kakao over bål... :-)
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #40
                      Så kom det også frem i det offentlige forum

                      http://www.bt.dk/fodbold/ob-fans-gaa...-til-spillerne

                      Comment


                        #41
                        http://www.fyens.dk/sport/Opmuntring...rtikel/2600388

                        Comment


                          #42
                          Aktionen gik rigtig godt. Jesper holdt en lille tale for os hvori han sagde at selvom de var lidt ramte nu var det er guld værd at have så trofaste fans og at det var en fornøjelse at vi havde hjertet med og viste det på den her måde. Ove p gik en runde og gav High gives til så mange som muligt imens han påpegede hvor vigtigt det her var. Spillerne virkede også opløftede over det, klappede af os i nogle minutters tid osv. Jeg oplevede ikke noget negativt overhovedet andet end det man kunne forvente. Alt i alt en rigtig positiv aktion. Om det har hjulpet må vi se i morgen.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                            Aktionen gik rigtig godt. Jesper holdt en lille tale for os hvori han sagde at selvom de var lidt ramte nu var det er guld værd at have så trofaste fans og at det var en fornøjelse at vi havde hjertet med og viste det på den her måde. Ove p gik en runde og gav High gives til så mange som muligt imens han påpegede hvor vigtigt det her var. Spillerne virkede også opløftede over det, klappede af os i nogle minutters tid osv. Jeg oplevede ikke noget negativt overhovedet andet end det man kunne forvente. Alt i alt en rigtig positiv aktion. Om det har hjulpet må vi se i morgen.
                            Hva sagde de så til det Red Bull de fik :P

                            Comment


                              #44
                              Det lyder til at det har været en god aktion! Thumbs up til alle der deltog

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                                Aktionen gik rigtig godt. Jesper holdt en lille tale for os hvori han sagde at selvom de var lidt ramte nu var det er guld værd at have så trofaste fans og at det var en fornøjelse at vi havde hjertet med og viste det på den her måde. Ove p gik en runde og gav High gives til så mange som muligt imens han påpegede hvor vigtigt det her var. Spillerne virkede også opløftede over det, klappede af os i nogle minutters tid osv. Jeg oplevede ikke noget negativt overhovedet andet end det man kunne forvente. Alt i alt en rigtig positiv aktion. Om det har hjulpet må vi se i morgen.
                                Var der arrangeret, my little pony, og turtlesoplæsning? Havde folk kun lyserøde bannere med søde ord med? Var der skrevet en officiel statement fra alle deltagere, hvori man forpligtede sig til at tage, hensyn, til kantinedamens følelser og havde alle givet hånd på at man ville hjælpe såvel ænder som gamledamer over vejen? Skal bare lige høre om det er noget for mig en anden gang.

                                Og surprise, surprise ! De tog det som en positiv commitment !!!

                                Comment

                                Working...
                                X