Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanaktion til Træning i Ådalen Lørdag d. 1 November

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Jeg var ikke dernede hvor de serverede kakao og red bull men kunne da se at de stod og smilede og hyggede sig (;

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
      Aktionen gik rigtig godt. Jesper holdt en lille tale for os hvori han sagde at selvom de var lidt ramte nu var det er guld værd at have så trofaste fans og at det var en fornøjelse at vi havde hjertet med og viste det på den her måde. Ove p gik en runde og gav High gives til så mange som muligt imens han påpegede hvor vigtigt det her var. Spillerne virkede også opløftede over det, klappede af os i nogle minutters tid osv. Jeg oplevede ikke noget negativt overhovedet andet end det man kunne forvente. Alt i alt en rigtig positiv aktion. Om det har hjulpet må vi se i morgen.
      lyder godt, lad os håbe det har hjulpet.

      Comment


        #48
        lige lidt billeder fra fyens http://www.fyens.dk/sport/Se-alle-bi...rtikel/2600388

        Comment


          #49
          Super at det blev en positiv happening - det kan vi alle bruge til noget - vi står sammen om at OB skal tilbage på sporet. Forhåbentligt vil andre medier end fs berette om det, så der kommer lidt positivt om OB i disse tider.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
            Var der arrangeret, my little pony, og turtlesoplæsning? Havde folk kun lyserøde bannere med søde ord med? Var der skrevet en officiel statement fra alle deltagere, hvori man forpligtede sig til at tage, hensyn, til kantinedamens følelser og havde alle givet hånd på at man ville hjælpe såvel ænder som gamledamer over vejen? Skal bare lige høre om det er noget for mig en anden gang.

            Og surprise, surprise ! De tog det som en positiv commitment !!!
            Hvad er det, du gerne vil sige? Jeg forstår det vitterligt ikke

            Comment


              #51
              http://m.bt.dk/tv/superligaen/se-vid...ao-og-red-bull

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
                Hvad er det, du gerne vil sige? Jeg forstår det vitterligt ikke
                Han vil gerne provokere, og gerne på en måde hvor han samtidig kan gøre opmærksom på hvor fucking sej og maskulin han er. Og det er i dén grad lykkedes - der er næppe nogen herinde der længere er i tvivl om at vi her har at gøre med virkelig bad ass!
                Last edited by driflin; 01-11-2014, 16:14.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Han vil gerne provokere, og gerne på en måde hvor han samtidig kan gøre opmærksom på hvor fucking sej og maskulin han er. Og det er i dén grad lykkedes - der er næppe nogen herinde der længere er i tvivl om at vi her har at gøre med virkelig bad ass!
                  Det kan da udelukkende betragtes som en provokation hvis man vælger at tage det sådan. Det ville klæde debatten hvis man i stedet, tog tingene med et smil og et "nå ja - der er måske noget om at det jo igen var overvejende positivt med aktivitet og fællesskab " og at det ikke behøver være med forventninger om bål og brand hvergang der er initiativer fra fanfraktioner.

                  Det eneste jeg faktisk giver udtryk for er at, det da havde været befriende, hvis de første reaktioner på det oprindelige indlæg, havde været med ja hatten på overfor initiativtagerne. Og måske endda spørgsmål der gik på om hvordan man selv kunne være med til at præge det aktive arbejde.

                  Og det faktum at mine stikpiller giver mere respons end, det at spillere og trænerstab reagerede positivt på de tilstedeværendes engagement. Det må sgu da være en øjenåbner selv for dig Driflin.
                  Ps. Jeg har en kammerat som i en brændere har fået tusset "bad ass" hen over balderne. Maskulint og motherfucker... Hmmm næhhh men det var i det mindste handling ;)
                  Last edited by CDC5000; 01-11-2014, 16:38.

                  Comment


                    #54
                    http://m.bt.dk/tv/superligaen/se-vid...ao-og-red-bull

                    En der vil have et billede med nr 7

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      http://m.bt.dk/tv/superligaen/se-vid...ao-og-red-bull

                      En der vil have et billede med nr 7

                      Hvad er det hun siger til Emil? Noget med at hoppe over barrieren? Er der nogen som har lidt bedre hørelse end jeg?
                      OBeliever

                      Comment


                        #56
                        Han har åbentbart ikke fået tilladelse til at hoppe over sponsor banderne af hende :) Iøvrigt var denne dame lidt af en underholdning at høre på til aktionen :)

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                          Han har åbentbart ikke fået tilladelse til at hoppe over sponsor banderne af hende :) Iøvrigt var denne dame lidt af en underholdning at høre på til aktionen :)
                          OBeliever

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                            Han har åbentbart ikke fået tilladelse til at hoppe over sponsor banderne af hende :) Iøvrigt var denne dame lidt af en underholdning at høre på til aktionen :)
                            Jeg var helt pinlig på klubbens vejne af at høre på hende bare i klippet

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg var helt pinlig på klubbens vejne af at høre på hende bare i klippet
                              Hov hov ikke være efter de aktive. Det kan CDC5000 ikke lide
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                                Det kan da udelukkende betragtes som en provokation hvis man vælger at tage det sådan. Det ville klæde debatten hvis man i stedet, tog tingene med et smil og et "nå ja - der er måske noget om at det jo igen var overvejende positivt med aktivitet og fællesskab " og at det ikke behøver være med forventninger om bål og brand hvergang der er initiativer fra fanfraktioner.

                                Det eneste jeg faktisk giver udtryk for er at, det da havde været befriende, hvis de første reaktioner på det oprindelige indlæg, havde været med ja hatten på overfor initiativtagerne. Og måske endda spørgsmål der gik på om hvordan man selv kunne være med til at præge det aktive arbejde.

                                Og det faktum at mine stikpiller giver mere respons end, det at spillere og trænerstab reagerede positivt på de tilstedeværendes engagement. Det må sgu da være en øjenåbner selv for dig Driflin.
                                Ps. Jeg har en kammerat som i en brændere har fået tusset "bad ass" hen over balderne. Maskulint og motherfucker... Hmmm næhhh men det var i det mindste handling ;)
                                Det er virkelig ikke for at være efter dig, men jeg fatter stadig ingenting.

                                Prøver helt lavpraktisk:

                                1) Var du med i ådalen denne lørdag?

                                2) Synes du aktionen var god eller dårlig?

                                Comment

                                Working...
                                X