Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanaktion til Træning i Ådalen Lørdag d. 1 November

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    hehe med fare for at lyde super negativ bliver der sku brug for en del "kom igen"
    Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
      Ved ikke med dem der har arrangeret det. kan kun svare for mig selv. Jeg har selv været utilfreds i et stykke tid med ledelsen.
      Det er modraget...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Nogen der kan fortælle lidt nærmere om hvad man præcist er utilfreds med, og hvordan man vil signalere til ledelsen at indkøb som TM, Kryger osv, ikke er godt nok, samtidig med at der signaleres til spillerne selv at vi tror på dem..? Kan desværre ikke se linket til FB...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Nogen der kan fortælle lidt nærmere om hvad man præcist er utilfreds med, og hvordan man vil signalere til ledelsen at indkøb som TM, Kryger osv, ikke er godt nok, samtidig med at der signaleres til spillerne selv at vi tror på dem..? Kan desværre ikke se linket til FB...
          Sidder med samme tanke. Det virker måske ikke helt gennemtænkt, tror det er vigtigt at søtte spillerne i stedet for.

          Comment


            #20
            Nej det nok ikke det bedste at disse div. indkøb osv. Virker ikke så gennemtænkt. Det hvertfald ikke rart som spiller at få at vide man er uønsketZzz

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
              Hvis i ikke allerede ved det, er der arrangeret en fanaktion, oprettet på Facebook, til træningen i Ådalen kl 10.00 på lørdag for at demonstrere vores utilfredshed med ledelsen og bakke op om spillerne i denne svære periode.

              Jeg informerer om det herinde, da jeg syntes det er relevant. Mvh


              https://www.facebook.com/ultrasodense?fref=ts
              super initiativ ! Fremragende at der findes aktive fans som agere.
              At folk herinde som altid, kommer med kommentarer om mangler, og vil have skræddersyet events som passer til dem, er jo blot himmelråbende latterligt. Det er den evindelige i tale satte "fankorrekthed" hvor man konstant forsøger at påpege at ens egen manglende deltagelse skyldes, en højere moral og mere korrekt støttende fanatisme, som så bliver udført fra sofaen, fordi der var risiko for at nogle personer udtrykker, holdninger som ikke passer ind i glansbilledet. Tænk sig en gang hvis disse snakkede fans faktisk bidrog med deres egen fysiske engagement, så ville signalet til spillere,trænere,ledelse være så meget stærkere. Nemlig, at den her klub er stor, og støttes af rigtig mange engagerede mennesker med forskellige, holdninger og måder at ytre sig på......tænk sig hvis bare de ville dukke op med de bannere og slagord som de mener er passende, i stedet for konsekvens at pådutte andre deres bedreviden.

              God fornøjelse lørdag og giv den præcis den gas i ønsker, og husk fodbold handler om følelser og dem skal i bare komme ud med.


              ps. Ring evt til Mathilde kakao og red Bull og hør om de er med på at sponsere et markedsføringsevent hvor i kan dele det ud til spillerne, set i lyset af BT artikel om at JH har sparet dette væk. I øvrigt øm at man ikke finder en sponsor løsning på den slags produkter !

              Comment


                #22
                Grib chancen.
                Sørg for rigelig med Kakao og Red Bull.
                Det ville symbolisere støtten til spillerne og kritiken af ledelsen.

                Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
                  hehe med fare for at lyde super negativ bliver der sku brug for en del "kom igen"
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Utilfredshed med ledelsen kan udtrykkes herinde; og evt på stadion lige før eller efter (endnu) en tabt fodboldkamp; og ingen andre steder eller tidspunkter. Kommer der en fanaktion, hvor formålet er at vise over for spillerne, at selv om troen er vigende, så vil vi i hvert fald kæmpe for at finde den igen - og give den størst mulige støtte til de spillere, der nu engang er her, før den første af MANGE skæbnekampe, så støtter jeg den fuldt ud!

                  Ellers kan man lige så godt blive hjemme.

                  MvH ChrisOB
                  har du det også sådan med venner og kærester, at det er ok at svine dem til på internettet men ikke at fortælle dem om jeres uenigheder "face to face" - jeg er måske bare blevet gammel med mine 38 år og har ikke fulgt med Twitter generationen. Men sådan gør man ikke os os !

                  Comment


                    #24
                    Som skrevet andetsteds, så sørger jeg gerne for gas, gryde, kopper og kakao. Mangler bare et campingblus. Anyone?

                    Comment


                      #25
                      Spillerne skal fanme også tage deres del i denne nedtur. Alle underpræsterer....
                      Vi kan jo se på os selv. Fantribunen er jo ikke ligefrem sprudlende.
                      Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
                        Spillerne skal fanme også tage deres del i denne nedtur. Alle underpræsterer....
                        Vi kan jo se på os selv. Fantribunen er jo ikke ligefrem sprudlende.
                        Det er jo nemt at løse: giv alle noget kakao, så finder hele Odense formen....

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                          super initiativ ! Fremragende at der findes aktive fans som agere.
                          At folk herinde som altid, kommer med kommentarer om mangler, og vil have skræddersyet events som passer til dem, er jo blot himmelråbende latterligt. Det er den evindelige i tale satte "fankorrekthed" hvor man konstant forsøger at påpege at ens egen manglende deltagelse skyldes, en højere moral og mere korrekt støttende fanatisme, som så bliver udført fra sofaen, fordi der var risiko for at nogle personer udtrykker, holdninger som ikke passer ind i glansbilledet. Tænk sig en gang hvis disse snakkede fans faktisk bidrog med deres egen fysiske engagement, så ville signalet til spillere,trænere,ledelse være så meget stærkere. Nemlig, at den her klub er stor, og støttes af rigtig mange engagerede mennesker med forskellige, holdninger og måder at ytre sig på......tænk sig hvis bare de ville dukke op med de bannere og slagord som de mener er passende, i stedet for konsekvens at pådutte andre deres bedreviden.

                          God fornøjelse lørdag og giv den præcis den gas i ønsker, og husk fodbold handler om følelser og dem skal i bare komme ud med.


                          ps. Ring evt til Mathilde kakao og red Bull og hør om de er med på at sponsere et markedsføringsevent hvor i kan dele det ud til spillerne, set i lyset af BT artikel om at JH har sparet dette væk. I øvrigt øm at man ikke finder en sponsor løsning på den slags produkter !
                          Blev man lige en smule selvfed der? Det tror jeg nok lige du gjorde.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                            super initiativ ! Fremragende at der findes aktive fans som agere.
                            At folk herinde som altid, kommer med kommentarer om mangler, og vil have skræddersyet events som passer til dem, er jo blot himmelråbende latterligt. Det er den evindelige i tale satte "fankorrekthed" hvor man konstant forsøger at påpege at ens egen manglende deltagelse skyldes, en højere moral og mere korrekt støttende fanatisme, som så bliver udført fra sofaen, fordi der var risiko for at nogle personer udtrykker, holdninger som ikke passer ind i glansbilledet. Tænk sig en gang hvis disse snakkede fans faktisk bidrog med deres egen fysiske engagement, så ville signalet til spillere,trænere,ledelse være så meget stærkere. Nemlig, at den her klub er stor, og støttes af rigtig mange engagerede mennesker med forskellige, holdninger og måder at ytre sig på......tænk sig hvis bare de ville dukke op med de bannere og slagord som de mener er passende, i stedet for konsekvens at pådutte andre deres bedreviden.

                            God fornøjelse lørdag og giv den præcis den gas i ønsker, og husk fodbold handler om følelser og dem skal i bare komme ud med.


                            ps. Ring evt til Mathilde kakao og red Bull og hør om de er med på at sponsere et markedsføringsevent hvor i kan dele det ud til spillerne, set i lyset af BT artikel om at JH har sparet dette væk. I øvrigt øm at man ikke finder en sponsor løsning på den slags produkter !
                            Hold da ellers op... folk prøver at blive klog på arrangementet, uden nogen svarer i øvrigt... men okay, kritisk aktion mod andre, og selv super sart...

                            Jeg fornemmer en stor succes er undervejs...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Hold da ellers op... folk prøver at blive klog på arrangementet, uden nogen svarer i øvrigt... men okay, kritisk aktion mod andre, og selv super sart...

                              Jeg fornemmer en stor succes er undervejs...
                              jeg syntes nu ikke jeg er sart eller giver udtryk for det i mit indlæg. Men overrasker mig da ikke at der bliver diskuteret form frem for indhold. Desuden har jeg intet med arrangøren at gøre. Jeg medgiver blot min holdning. Og den er åbenbart selvfede og sart. Men så er det da heldigt at det ikke er min holdning men arrangementet der adviseres for.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Blev man lige en smule selvfed der? Det tror jeg nok lige du gjorde.
                                den følelse af skam du sidder med går over. Det er ok.

                                Comment

                                Working...
                                X