Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanaktion til Træning i Ådalen Lørdag d. 1 November

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fanaktion til Træning i Ådalen Lørdag d. 1 November

    Hvis i ikke allerede ved det, er der arrangeret en fanaktion, oprettet på Facebook, til træningen i Ådalen kl 10.00 på lørdag for at demonstrere vores utilfredshed med ledelsen og bakke op om spillerne i denne svære periode.

    Jeg informerer om det herinde, da jeg syntes det er relevant. Mvh


    https://www.facebook.com/ultrasodense?fref=ts
    Last edited by Bullshark; 29-10-2014, 20:40.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
    Hvis i ikke allerede ved det, er der arrangeret en fanaktion, oprettet på Facebook, til træningen i Ådalen kl 10.00 på lørdag for at demonstrere vores utilfredshed med ledelsen og holdets præstation.

    Jeg informerer om det herinde, da jeg syntes det er relevant. Mvh


    https://www.facebook.com/ultrasodense?fref=ts
    Ja det er da motiverende til sidste træning inden en super vigtig kamp.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #3
      Er dit indlæg ironisk ment?

      Det er netop ment som en motivation for spillerne og for Ove om at vi står bag dem. Samtidig er det er et wake-up call til ledelsen.
      Last edited by Bullshark; 29-10-2014, 20:13.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
        Er dit indlæg ironisk ment?

        Det er netop ment som en motivation for spillerne og for Ove om at vi står bag dem. Samtidig er det er et wake-up call til ledelsen.

        Ok så må jeg læse et eller andet forkert i det her "for at demonstrere vores utilfredshed med ledelsen og holdets præstation.". Men hvis i tager ud for at bakke op og støtte spillerne i en svær tid så synes jeg det er et fedt initiativ og så vil jeg da gerne deltage.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #5
          Sådan som første post er skrevet opfattede jeg det også negativt

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Sådan som første post er skrevet opfattede jeg det også negativt
            Ja. klart, det er rettet. det er ment positivt og som en støtte til spillerne (støtten skal selvfølgelig også skal være der på søndag imod Hobro) Det er ment som en lille opsang til ledelse og direktion om at vi er en bunke mennesker der ikke vil lade dette stå til med vores elskede klub.

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Det giver da ingen mening at tage til træning og demonstrere imod ledelsen?? Øhm. Spillerne og trænere er ikke imod ledelsen? I vil støtte dem og så imens råbe skældsord til ledelsen??
                Forstår ikke helt...
                Hvis intentionen er at tage til træning og give spillerne masser af glæde og selvtillid og vise i er fans der støtter i medgang og modgang, jamen så er det jo fantastisk!

                Comment


                  #9
                  Det er det sidste der er ment med det!

                  Har lige medgivet min mening om det på Ultras Odenses facebook side. Jeg er for vi er der for spillerne på Lørdag til træning og giver dem opbakning!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                    Ja. klart, det er rettet. det er ment positivt og som en støtte til spillerne (støtten skal selvfølgelig også skal være der på søndag imod Hobro) Det er ment som en lille opsang til ledelse og direktion om at vi er en bunke mennesker der ikke vil lade dette stå til med vores elskede klub.

                    Den er bare svær. Den positive kasket rettet mod banen og den negative ind mod kontoret...
                    håber de fleste kræfter rettes mod at støtte spillerne da jeg tror de har det mega mega svært.

                    Comment


                      #11
                      Har ikke noget med arrangementet som sådan at gøre, ville bare dele det med jer herinde da jeg tænkte det ville have interesse. Kan ikke snakke på andres vegne men jeg selv tager derned for at støtte spillerne og holdet!
                      Har selv givet min mening til kende under opslaget på Ultra's side, håber så bare at største delen har det på samme måde som jeg.

                      Comment


                        #12
                        Utilfredshed med ledelsen kan udtrykkes herinde; og evt på stadion lige før eller efter (endnu) en tabt fodboldkamp; og ingen andre steder eller tidspunkter. Kommer der en fanaktion, hvor formålet er at vise over for spillerne, at selv om troen er vigende, så vil vi i hvert fald kæmpe for at finde den igen - og give den størst mulige støtte til de spillere, der nu engang er her, før den første af MANGE skæbnekampe, så støtter jeg den fuldt ud!

                        Ellers kan man lige så godt blive hjemme.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #13
                          Hvor længe har denne aktion været planlagt, eller, hvor længe har man været utilfreds med ledelsen..?
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Hvor længe har denne aktion været planlagt, eller, hvor længe har man været utilfreds med ledelsen..?
                            Ved ikke med dem der har arrangeret det. kan kun svare for mig selv. Jeg har selv været utilfreds i et stykke tid med ledelsen.

                            Comment


                              #15
                              Det hele må handle om, hvad der står på bannere. Hvordan får man på den rigtige måde sagt, at det er nu ledelsen skal finde pengene til forstærkninger uden også at signalisere, at vi ikke tror på alle spillerne.
                              Jeg mener, at det må de sgu finde sig i, men kønt er det da ikke.
                              Det havde jo været rigtigt med "Ikke flere fejlkøb" "Køb gode angribere NU" og den slags. Men det bliver sgu for personligt til træningen og har kun effekt hvis I sikrer jer, at pressen også er der. Så er det bedre på stadion.

                              Den rigtigste aktion tl træning er nok at klappe og bifalde gode aktioner og "kom igen" til de oplagt dårlige.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment

                              Working...
                              X