Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Han har vel nok lært noget..:
    Man kan altid håbe :-)

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      så kan det være at Emils ønske om et u'landophold går i opfyldelse.....relativt tæt på hans elskede Kbh

      http://www.bold.dk/nyt/ifk-foelger-e...s-ikke-et-emne
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        så kan det være at Emils ønske om et u'landophold går i opfyldelse.....relativt tæt på hans elskede Kbh

        http://www.bold.dk/nyt/ifk-foelger-e...s-ikke-et-emne
        Køøøøøøøøøøøøøb

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Køøøøøøøøøøøøøb
          kan vi bytte med Vibe.......måske
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            kan vi bytte med Vibe.......måske
            Hvis det skulle ske så får du en bajer, uden at jeg kender dig men alligevel

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              kan vi bytte med Vibe.......måske
              Ville fandme være noget af en handel.....det korte svar er nej.....men et salg af Emil vil bestemt være godkendt
              - omend det næppe bliver de største summer vi kan hente på ham

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Ville fandme være noget af en handel.....det korte svar er nej.....men et salg af Emil vil bestemt være godkendt
                - omend det næppe bliver de største summer vi kan hente på ham
                jeg ved det er langt ude i hampen, han er uden for rækkevidde
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  jeg ved det er langt ude i hampen, han er uden for rækkevidde
                  De kunne få TM med oven i handelen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    jeg ved det er langt ude i hampen, han er uden for rækkevidde
                    Vibe har lavet 4 mål i denne sæson (9 kampe) .... Næppe helt så hot i udlandet mere ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      originalkilde på svensk om IFK-interesse for Emil Larsen: http://www.fotbollskanalen.se/allsve...-typ-vi-soker/

                      Allersidst i artiklen åbner IFK muligheden for leje af en interessant spiller: "Skulle det vara någon som vi tror kan vara rätt gubbe men inte har sett så mycket så kan det bli aktuellt med ett lån." Jeg kan ikke se, at det skulle være interessant for OB at 'låne' Emil ud, med mindre han bare vil væk.

                      Comment


                        Kunne være en drøm om de ville købe. Tror sagtens han kunne blive god for dem, men ved os er det forbi.

                        Hvis de så lige henter TM permanent også , tænker godt der kan findes en samlet pris, der tilfredsstiller bege parter. Var jeg JH, så sagde jeg ikke nej til 3 mille for dem begge!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Kunne være en drøm om de ville købe. Tror sagtens han kunne blive god for dem, men ved os er det forbi.

                          Hvis de så lige henter TM permanent også , tænker godt der kan findes en samlet pris, der tilfredsstiller bege parter. Var jeg JH, så sagde jeg ikke nej til 3 mille for dem begge!
                          Mats Gren (Sportschef i IFK) udtaler at de meget snart skal have styr på situationen med Heath Pearce og Thomas Mikkelsen. Svenske medier tror IFK slipper begge spillere; altså Mikkelsen hjem igen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Mats Gren (Sportschef i IFK) udtaler at de meget snart skal have styr på situationen med Heath Pearce og Thomas Mikkelsen. Svenske medier tror IFK slipper begge spillere; altså Mikkelsen hjem igen.
                            Så foreslår jeg et bytte med EL for TM
                            og så kan de få den anden TM gratis

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              originalkilde på svensk om IFK-interesse for Emil Larsen: http://www.fotbollskanalen.se/allsve...-typ-vi-soker/

                              Allersidst i artiklen åbner IFK muligheden for leje af en interessant spiller: "Skulle det vara någon som vi tror kan vara rätt gubbe men inte har sett så mycket så kan det bli aktuellt med ett lån." Jeg kan ikke se, at det skulle være interessant for OB at 'låne' Emil ud, med mindre han bare vil væk.
                              Leje kan de da glemme alt om

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Mats Gren (Sportschef i IFK) udtaler at de meget snart skal have styr på situationen med Heath Pearce og Thomas Mikkelsen. Svenske medier tror IFK slipper begge spillere; altså Mikkelsen hjem igen.
                                Mener at have læst at Pearce er blevet sendt hjem til USA.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X