Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Det er heller ikke hans reaktion på udskiftningen jeg hæfter mig ved. Det er mere det med at han glæder sig til Kent = Han bliver i OB...
    Tror mere at det er et standart svar. Og hvis han endelig sælges bliver det sidst i vinduet hvor turneringen er igang igen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tror mere at det er et standart svar. Og hvis han endelig sælges bliver det sidst i vinduet hvor turneringen er igang igen
      enig - det er nok gået op for ham at han bør holde sig fra at sige "jeg kan ikke vente til jeg skal væk".....så han vælger at glide af på spørgsmålet, ganske klogt - og så ved han jo ikke om han kan komme væk - hvem vil købe ham??
      Så det er da bestemt muligt vi hænger på hinanden en sæson mere

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Egentlig var det da nærmest hans bedste kamp i sæsonen
        Enig. Jeg forstod heller ikke umiddelbart udskiftningen. Synes han virkede tændt og skarp igår - ihvertfald offensivt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          Egentlig var det da nærmest hans bedste kamp i sæsonen
          Enig, han var faktisk rigtig fornuftig (og jeg forstod det heller ikke helt, da han blev skiftet ud).

          Comment


            Han havde et pinligt tilbageløb og er egentlig en stor del af skylden for Silkeborg får deres store chance i starten af 2. Halveg. Bortset fra der spillede han en fin kamp, men det der tror jeg var for slapt til at Ove kunne holde ud at se ham spille meget længere. Det var en mand der ikke gav sig 100% for holdet!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Han havde et pinligt tilbageløb og er egentlig en stor del af skylden for Silkeborg får deres store chance i starten af 2. Halveg. Bortset fra der spillede han en fin kamp, men det der tror jeg var for slapt til at Ove kunne holde ud at se ham spille meget længere. Det var en mand der ikke gav sig 100% for holdet!
              det er jeg ikke enig med dig i, og jeg synes det var en fed reaktion fra Emil ved udskiftningen. Den vrede attitude antyder for mig at Emil er ved at komme ud af sin "boble" og måske på vejen til en opadgående formkurve. Jeg synes han i de seneste kampe har vist noget af det han kan og han har været direkte uheldig med ikke at score et par gange. Jeg håber og tror han får hul på bylden i denne sæson og megetgerne i weekenden mod FCK....det vil være lækkert at slå dem 2 gange i en forårssæson
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                enig - det er nok gået op for ham at han bør holde sig fra at sige "jeg kan ikke vente til jeg skal væk".....så han vælger at glide af på spørgsmålet, ganske klogt - og så ved han jo ikke om han kan komme væk - hvem vil købe ham??
                Så det er da bestemt muligt vi hænger på hinanden en sæson mere
                Hans salgsværdi er desværre nok til at overse, og skulle det vise sig kun små beløb kommer på bordet, håber jeg Kent vil gøre meget for at holde på en spiller med Emils kvaliteter. Hvis Kent skal vælge mellem Zohore og Emil, sætter jeg pengene på Emil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                  Hans salgsværdi er desværre nok til at overse, og skulle det vise sig kun små beløb kommer på bordet, håber jeg Kent vil gøre meget for at holde på en spiller med Emils kvaliteter. Hvis Kent skal vælge mellem Zohore og Emil, sætter jeg pengene på Emil.
                  Jeg tror, du rammer hovedet på sømmet her: hvem skal købe Emil Larsen fri af kontrakten med OB? - hvilken værdi har han pt?
                  Jeg gætter på to muligheder: enten rives kontrakten stille og roligt i stykker, fordi man i OB vurderer, at han ikke bliver sin (ganske pæne?) løn værd alligevel i sin formodet sidste sæson. Så er det for at slippe for mere bøvl og frigøre lønkroner. Alternativt kunne man acceptere nærmest latterligt lave bud på ham. Det sender bare et skidt signal markedsmæssigt, og jeg tror Jesper Hansen er for meget købmand til at slippe ham for 0/peanuts.
                  Ellers bliver Emil, fordi både han selv og OB satser på, at han vil gøre det godt for sin egen karrieres skyld - den mulighed virker mere sandsynlig på mig. Hans næste kontrakt bliver måske ikke så god som den nuværende, hvis han skulle sælges/fritstilles lige nu.

                  Comment


                    Det må vel også have lidt at gøre med den megen spilletid, et håb om at holde prisen ved lige, evt. at han får lavet noget der hæver den/hiver noget interesse...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                      Det var heller ikke fordi jeg regnede med at du havde det sådan.
                      Det var mere sådan en InB4 'Emil er en nar'
                      Men han ER jo en nar
                      https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                      Comment


                        Håber Emil bliver her og blomstrer under KN..

                        Vi har brug for en med hans kvaliteter, hvis han finder glæden i OB igen..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                          Det er heller ikke hans reaktion på udskiftningen jeg hæfter mig ved. Det er mere det med at han glæder sig til Kent = Han bliver i OB...
                          Han kunne dårligt sige at han glæder sig til at vinduet åbner så han kan komme væk ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                            Men han ER jo en nar
                            Jeg ved godt du mest af alt driller, men jeg synes at Emil-debatten kammede lidt over og blev uværdig (fra begge lejre) og det er ingen tjent med.
                            Der er så rigeligt blevet udtrykt fra alle parter, hvad de mener om hinanden.
                            Lad os få det bedste ud af hinandens selskab så længe vi alligevel er "tvunget" til at være i stue sammen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Han kunne dårligt sige at han glæder sig til at vinduet åbner så han kan komme væk ...
                              Plum, gamle jas. Det er Emil vi snakker om, så der findes vist ikke nogle nedre grænser for hvad han kan finde på at sige

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Plum, gamle jas. Det er Emil vi snakker om, så der findes vist ikke nogle nedre grænser for hvad han kan finde på at sige

                                MvT
                                😃
                                Han har vel nok lært noget..:
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X