Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ja hans drøm om at prøve sig af på højere niveau lider da i den grad under hans dårlige præstationer - og attitude. Men det er måske ikke gået om for drengen....og hvor er det synd - for han er satme go når han rammer niveauet
    Men har han ikke skræmt alle seriøse klubber væk med hans sløje indstilling - hvem tør satse på ham efter hans blamage i OB?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      hvis det er det han har sagt, så synes jeg helt ærligt at vi skal lade være med at lægge mere i det end DET, så galt er det altså heller ikke. Hvis det passer han altid går i omklædningen efter kampen, SÅ GØR HAN DET..who cares? EL kan sejle sin egen sø, vi kan da være fløjtende ligeglade med ham....VI behøves ikke at hylde ham, eller buhe og pifte ham ud af banen. Vi er luft for ham og han er luft for os.
      Det er vel også mest de andre kommentarer folk reagerer på, unødvendigt han kommer med den slags... men fuldstændig enig med dig, det er en tom "uniform" der løber rundt derinde indtil han er væk... det må være sådan det endegyldigt er nu også for mig, ingen grund til at bruge så meget krudt på ham mere...
      Last edited by Kaspernon; 12-04-2015, 19:11.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Men har han ikke skræmt alle seriøse klubber væk med hans sløje indstilling - hvem tør satse på ham efter hans blamage i OB?
        det vil jeg da i den grad tro.....mon ikke han kommer en tur hjem til lyngby.....evt fcn - spillestilen passer ham. Men det krævr han er gratis - tvivler på nogen af de nævnte klubber vil betale for ham.

        Comment


          Jeg er heller ikke glad for Emil for tiden - og han er dybest set selv skyld i alt han er ude for i øjeblikket. Men alt det taget i betragtning kan jeg faktisk godt forstå, at han reelt var i tvivl om den hyldest han modtog i dag var positivt ment eller ment som en slags hån.

          Kan egentlig også godt forstå hvorfor han ikke havde lyst til at gå med ned foran de medrejste fans og takke for opbakningen. En ting er under kampen, efter kampen er noget andet. Han har vel haft god grund til at frygte flere hånende tilråb, måske endda at enkelte ville kaste noget efter ham.
          Man kan så sige, at det i bund og grund er hans job at gøre det - og han ville helt sikkert have gjort det nemmere for sig selv ved at gå med de andre ned og takke for opbakningen og udtale sig positivt om det, men det rører mig sgu ikke det store at han gjorde som han gjorde. Der er været brugt for meget energi på ham allerede.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Det er vel også mest de andre kommentarer folk reagerer på, unødvendigt han kommer med den slags... men fuldstændig enig med dig, det er en tom "uniform" der løber rundt derinde indtil han er væk... det må være sådan det endegyldigt er nu også for mig, ingen grund til at bruge så meget krudt på ham mere...
            hvad er det for andre kommentarer, han jokkede slemt i spinaten i sidste weekend og i dag har jeg kun set den ene, er der mere end det, uden at vi skal hive det mislykkede BIF skifte frem igen igen
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Som jeg skrev i en anden tråd:

              "Til Emils forsvar, så kan man jo også klappe sarkastisk, og måske havde han mere forventet at vi ikke ville tage godt imod ham, og derfor usikker på om det var sarkastisk eller oprigtigt.
              For mig lød det oprigtigt, og det tror jeg også han selv vil kunne høre hvis han ser det på TV"


              Som nogen skriver, så var han jo også i dialog med Ove efter kampen, og mon ikke han har sagt at han ikke havde lyst til at gå derned - af frygt for at det var hånligt ment.

              Så lad ham lige gå og tænke over det et par dage, inden folk igen ryger helt oppe i det røde felt. Det gavner ikke Emil, det gavner ikke os, og det gavner ikke de andre spillere som også bliver påvirket af det.
              OBeliever

              Comment


                Fuck ham...

                Comment


                  3+ har lige afsløret Nr 7 som en løgner..

                  Emil sagde at han altid går i omklædningsrummet efter kamp.
                  3+ afslørede at det passer ikke

                  Comment


                    Rigtig fin snak om Emil Larsen på 3+ lige nu!

                    Comment


                      Peter Målmand fik sagt det der skulle siges om den sag!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Peter Målmand fik sagt det der skulle siges om den sag!
                        Et kort referat?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Et kort referat?
                          At han skal begynde at opføre sig som en voksen.
                          At OB nu må træde i karakter og få dette problem løst

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                            Som jeg skrev i en anden tråd:

                            "Til Emils forsvar, så kan man jo også klappe sarkastisk, og måske havde han mere forventet at vi ikke ville tage godt imod ham, og derfor usikker på om det var sarkastisk eller oprigtigt.
                            For mig lød det oprigtigt, og det tror jeg også han selv vil kunne høre hvis han ser det på TV"


                            Som nogen skriver, så var han jo også i dialog med Ove efter kampen, og mon ikke han har sagt at han ikke havde lyst til at gå derned - af frygt for at det var hånligt ment.

                            Så lad ham lige gå og tænke over det et par dage, inden folk igen ryger helt oppe i det røde felt. Det gavner ikke Emil, det gavner ikke os, og det gavner ikke de andre spillere som også bliver påvirket af det.
                            Hvad der gavner alle bedst lige nu er, at han ikke spiller. Så et meget bedre sammenhængende hold i dag - uden ham og alene hans tilstedeværelse er et solidt søm i skoen.

                            Emil vil os ikke - har ikke villet os de sidste 2 år, ud fra han selv har sagt, så det eneste han tænker på, det er at komme væk. Så hvorfor skal vi bruge ham?

                            Hvorfor får han så lang snor, når han så tydeligt heller ikke VIL gøre sig fortjent til den?

                            Hvad der påvirker et hold mest er at have en spiller, der helt tydeligt ikke kan eller vil give sig 100 procent.

                            Han fortjener ikke flere chancer. Det han fortjener er bænken indtil han bliver solgt / afskibet. Han kommer ikke til at bidrage med noget som helst positivt i resten af hans OB tid. Så professionel er han helt tydeligt ikke.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Nr 7 fanget i LØGN

                              http://www.tv3sport.dk/fodbold/video...efter-ob-sejr/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                I tager bare en Cavling fra hylden Viasat.

                                Comment

                                Working...
                                X