Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Det er fuldstændig utilgiveligt at udtale noget sådan, om de mennesker som sørger for, at han kan få sin løn. Det er jo helt grotesk. Manden bør få ophævet sin kontrakt ASAP.
    Er det alle billetentrepengene eller salget af merchandise du tænker på? Fans fylder meget lidt i det økonomiske billed...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jeg vil gerne se den forfatter der kan skrive et nyt positivt kapitel om OB og Emil... HC Andersen rækker ikke engang til at hive den her hjem...
      Prinsessen UDEN ærten?

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Er det alle billetentrepengene eller salget af merchandise du tænker på? Fans fylder meget lidt i det økonomiske billed...
        Uden fans mindre interesse fra sponsorer? Ingen sponsorer ingen penge til løn.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Er det alle billetentrepengene eller salget af merchandise du tænker på? Fans fylder meget lidt i det økonomiske billed...
          Come on, du er klogere end det der...
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Jeg har det ikke godt med, at vores spillere bliver hånet på stadion - og da slet ikke hvis kritikken bliver til direkte mobning; uanset hvad Emils udtalelser og attituder får ham til at fremstå som.

            Jeg har da her til aften været fristet til at hoppe på "ludersøn"-vognen, men jeg vælger løsningen midt imellem "ludersøn" og "giv ham en nu chance til". Stop mobningen og kommentarerne omkring hans evt vægt - og drop alle forhåbninger om, at der kan komme noget som helst godt ud af at få hele et sår, der ikke kan stoppes nu.

            Han skal videre. Både for vores og hans skyld. Det kommer aldrig til at fungere i OB igen. Jeg vil ikke have en situation, hvor én af vores spillere bliver buhet af, hånet i en hel kamp resten af sæsonen; uanset om jeg så forstår frustrationen bag.

            Når vi er ved det; de personer der forstår Emil Larsens frustration burde også være bedre til at forstå de fans, der lukker deres egen frustration ud.

            Sad på stadion og bagved mig sad der én, der fra første minut ikke havde andet end hånlige kommentarer til overs for Emil, også når det ikke var hans skyld at bolde blev mistet, blev spillet på det forkerte tidspunkt etc. Jeg forstår denne persons frustration omkring Emil Larsen, men det er ikke det samme som, at jeg billiger at han nærmest får skylden for at det hele begyndte at sejle efter vi kom foran.

            Jeg burde egentlig ha vendt mig om og sagt noget. Men da Emil Larsen efter 30 sekunder af 2. halvleg nærmest demonstrativt smækkede bolden ud til hjørnespark, der tror jeg, at han gjorde mere for at forpeste holdets moral end den hånlige jubel, der fulgte efter hans udskiftning.

            Han må ud af klappen. Han kommer aldrig til at give sig 100% for os igen - og nu tror jeg ikke, at der ligger nogen tilgivelse og venter, som sidst.

            Det er finito finale.

            MvH ChrisOB
            Det er er ramt på kornet!
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Uden fans mindre interesse fra sponsorer? Ingen sponsorer ingen penge til løn.

              MvH ChrisOB
              mindre fans =mindre sponsorindtægter ? Nope... Vi har færre Tigersmeflemmer og færre folk på tribunerne nu end for bare 5 år siden men flere sponsorindtægter og TV indtægter......
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Come on, du er klogere end det der...
                Det var alene et spørgsmål om hvor pengene kom fra og ikke berettigelsen for et fodboldhold...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  http://www.bt.dk/superligaen/ove-p.-...ldig-udtalelse
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Det var alene et spørgsmål om hvor pengene kom fra og ikke berettigelsen for et fodboldhold...

                    Det er to sider af samme sag. Uden fans på stadion, eller foran tv, var fodbold ligesom ultimate frisbee: noget du gik til for at komme i form, når du havde fri fra arbejde.

                    Så at sige at fansenes penge ikke er de samme som sponsorernes eller tv-seernes er ikke korrekt. Selvfølgelig betaler fansene Emils løn. Det er bare ikke kun OB-fansene, der betaler.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Det er to sider af samme sag. Uden fans på stadion, eller foran tv, var fodbold ligesom ultimate frisbee: noget du gik til for at komme i form, når du havde fri fra arbejde.

                      Så at sige at fansenes penge ikke er de samme som sponsorernes eller tv-seernes er ikke korrekt. Selvfølgelig betaler fansene Emils løn. Det er bare ikke kun OB-fansene, der betaler.
                      Ahhrr bare se FCN .. Man kan godt have en klub, spillere og vinde mesterskab uden fans ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Ahhrr bare se FCN .. Man kan godt have en klub, spillere og vinde mesterskab uden fans ...
                        Ja, men fansene af Superligaen og alle de andre klubber er forudsætningen for, at en klub som FCN kan "køre på frihjul". Hvis alle klubber var som FCN, ville der være en del færre penge i Superligaen, en del færre penge i tv-puljerne, og en del færre nuller på spillere som Emil Larsens løncheck. Osv...
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          nu har jeg sovet på det statement Emil begik i går.
                          UACCEPTABELT på alle måder. Jeg håber han havner på reserveholdet på ubestemt tid, eller slet og ret får ophævet kontrakten uden omkostninger for OB

                          Os fodboldfan må så se indad og dels forstå hans fustrationer, på samme måde som han skal acceptere vores. Derefter må vi også erkende at vi er trætte af de standardsvar der ofte kommer fra medietrænede spillere.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            nu har jeg sovet på det statement Emil begik i går.
                            UACCEPTABELT på alle måder. Jeg håber han havner på reserveholdet på ubestemt tid, eller slet og ret får ophævet kontrakten uden omkostninger for OB

                            Os fodboldfan må så se indad og dels forstå hans fustrationer, på samme måde som han skal acceptere vores. Derefter må vi også erkende at vi er trætte af de standardsvar der ofte kommer fra medietrænede spillere.
                            Enig i at det skal have konsekvenser. Tvivler dog på at man kan ophæve hans kontrakt pga. af dette. Og vil..
                            tror stadig at han er et par kroner værd til sommer

                            Comment


                              Det er usmageligt at høre voksne mennesker stå på stadion og råbe Tykke Emil og andet efter en af vores spillere og det har jo stået på et stykke tid kulminerede med jubel , buhen og klapsalver da han blev skiftet ud i går .
                              Jeg er helt med på kritik af spillere når det diskuteres på et sobert niveau herinde , men er stærkt imod at man jagter enkelt personer på stadion .
                              Jeg forstår til fulde Emil , men er helt enig i at det tangerer det uintelligente at udtale sig som han gør .
                              Ove P har også sovet i timen og må bestemt også have luret utilfredshened med Emil , og dermed på ingen måde gjort Emil en tjeneste ved at vedholde ham i start 11'eren efter flere på hinanden følgende meget ringe optrædener .
                              Jeg har svært ved at se anden løsning end Emil sendes på reserveholdet et stykke tid , for både hans præstationer i foråret hvor han mest har lignet en mand som er meget træt af at være i Odense og helst ville have været væk i vinter samt udtalelsen i går .
                              Mon ikke der kommer en kommentar i dag om at Emil med udtalelsen mente at han ikke kan lide at fansene buher og ikke kan lide at der eks bliver råbt Tykke Emil , og at han ikke har noget imod OB fans generelt ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Jeg har det ikke godt med, at vores spillere bliver hånet på stadion - og da slet ikke hvis kritikken bliver til direkte mobning; uanset hvad Emils udtalelser og attituder får ham til at fremstå som.

                                Jeg har da her til aften været fristet til at hoppe på "ludersøn"-vognen, men jeg vælger løsningen midt imellem "ludersøn" og "giv ham en nu chance til". Stop mobningen og kommentarerne omkring hans evt vægt - og drop alle forhåbninger om, at der kan komme noget som helst godt ud af at få hele et sår, der ikke kan stoppes nu.

                                Han skal videre. Både for vores og hans skyld. Det kommer aldrig til at fungere i OB igen. Jeg vil ikke have en situation, hvor én af vores spillere bliver buhet af, hånet i en hel kamp resten af sæsonen; uanset om jeg så forstår frustrationen bag.

                                Når vi er ved det; de personer der forstår Emil Larsens frustration burde også være bedre til at forstå de fans, der lukker deres egen frustration ud.

                                Sad på stadion og bagved mig sad der én, der fra første minut ikke havde andet end hånlige kommentarer til overs for Emil, også når det ikke var hans skyld at bolde blev mistet, blev spillet på det forkerte tidspunkt etc. Jeg forstår denne persons frustration omkring Emil Larsen, men det er ikke det samme som, at jeg billiger at han nærmest får skylden for at det hele begyndte at sejle efter vi kom foran.

                                Jeg burde egentlig ha vendt mig om og sagt noget. Men da Emil Larsen efter 30 sekunder af 2. halvleg nærmest demonstrativt smækkede bolden ud til hjørnespark, der tror jeg, at han gjorde mere for at forpeste holdets moral end den hånlige jubel, der fulgte efter hans udskiftning.

                                Han må ud af klappen. Han kommer aldrig til at give sig 100% for os igen - og nu tror jeg ikke, at der ligger nogen tilgivelse og venter, som sidst.

                                Det er finito finale.

                                MvH ChrisOB

                                Enig

                                Det er finito finale
                                Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                                Comment

                                Working...
                                X