Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det er usmageligt at høre voksne mennesker stå på stadion og råbe Tykke Emil og andet efter en af vores spillere og det har jo stået på et stykke tid kulminerede med jubel , buhen og klapsalver da han blev skiftet ud i går .
    Jeg er helt med på kritik af spillere når det diskuteres på et sobert niveau herinde , men er stærkt imod at man jagter enkelt personer på stadion .
    Jeg forstår til fulde Emil , men er helt enig i at det tangerer det uintelligente at udtale sig som han gør .
    Ove P har også sovet i timen og må bestemt også have luret utilfredshened med Emil , og dermed på ingen måde gjort Emil en tjeneste ved at vedholde ham i start 11'eren efter flere på hinanden følgende meget ringe optrædener .
    Jeg har svært ved at se anden løsning end Emil sendes på reserveholdet et stykke tid , for både hans præstationer i foråret hvor han mest har lignet en mand som er meget træt af at være i Odense og helst ville have været væk i vinter samt udtalelsen i går .
    Mon ikke der kommer en kommentar i dag om at Emil med udtalelsen mente at han ikke kan lide at fansene buher og ikke kan lide at der eks bliver råbt Tykke Emil , og at han ikke har noget imod OB fans generelt ..

    Comment


      http://mobil.dr.dk/smartphone/#artik.../08/081644.htm

      Comment


        Jeg synes også hånen/mobningen af Emil Larsen tager lidt overhånd på stadion, og derfor rører hans udtalelse i går aftes mig heller ikke rigtig. Værre var det han sagde trods alt heller ikke.

        Jeg kan dog også sagtens forstå hvor fanfrustrationerne kommer fra og jeg har også selv råbt efter ham efter (ofte) når han har lavet håbløse aktioner. For det kan være svært at holde tilbage. Flere af hans aktioner kan se helt demonstrative ud, som om han bare vil vise alle (trænere og fans): "jeg gider ikke mere, lad mig gå hjem og lad mig så skifte til sommer".

        Omvendt kan jeg heller ikke lade være med at have lidt ondt af ham. Han er tydeligvis en ung mand der har sit at kæmpe med. Stort set alle hans problemer kunne løses hvis han bare gav den gas og kæmpede 100% i kampene, men det er bare ikke lige nemt for alle. Nogen bliver hårdere og nemmere ramt af modgang.

        Ove P har heller ikke gjort ham en tjeneste ved at holde fast i ham, det er efterhånden en mindre skandale, at han ikke er sat på bænken for mange kampe siden. Har altid godt kunne lide Ove og har fået endnu mere respekt for ham efter det arbejde han har leveret for klubben, men en stor del af det har jeg igen mistet pga. den håbløse måde han har håndteret Emil Larsen.

        Hvis han starter igen i næste kamp bliver jeg...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          Jeg synes også hånen/mobningen af Emil Larsen tager lidt overhånd på stadion, og derfor rører hans udtalelse i går aftes mig heller ikke rigtig. Værre var det han sagde trods alt heller ikke.

          Jeg kan dog også sagtens forstå hvor fanfrustrationerne kommer fra og jeg har også selv råbt efter ham efter (ofte) når han har lavet håbløse aktioner. For det kan være svært at holde tilbage. Flere af hans aktioner kan se helt demonstrative ud, som om han bare vil vise alle (trænere og fans): "jeg gider ikke mere, lad mig gå hjem og lad mig så skifte til sommer".

          Omvendt kan jeg heller ikke lade være med at have lidt ondt af ham. Han er tydeligvis en ung mand der har sit at kæmpe med. Stort set alle hans problemer kunne løses hvis han bare gav den gas og kæmpede 100% i kampene, men det er bare ikke lige nemt for alle. Nogen bliver hårdere og nemmere ramt af modgang.

          Ove P har heller ikke gjort ham en tjeneste ved at holde fast i ham, det er efterhånden en mindre skandale, at han ikke er sat på bænken for mange kampe siden. Har altid godt kunne lide Ove og har fået endnu mere respekt for ham efter det arbejde han har leveret for klubben, men en stor del af det har jeg igen mistet pga. den håbløse måde han har håndteret Emil Larsen.

          Hvis han starter igen i næste kamp bliver jeg...
          Du rammer tæt på min opfattelse.
          Jeg har mere ondt af Emil end jeg har foragt, vrede osv. Jeg så gerne at han blomstrede op, fik spilleglæde og succes ved sine aktioner igen. Både for hans og for OBs skyld. Det bliver bare svært, og jeg tror han ville have godt af en tur på bænken og væk fra presset.

          Jeg tror heller ikke (og det står helt for egen regning), der skal lægges meget mere i hans udtalelser, end at han er en frustreret mand. En mand der bygger en skal rundt om sig, for det kan ikke være rart at blive buet ud af Stiften. Så er det nemmere at skabe afstand med sådan en udtalelse.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
            Du rammer tæt på min opfattelse.
            Jeg har mere ondt af Emil end jeg har foragt, vrede osv. Jeg så gerne at han blomstrede op, fik spilleglæde og succes ved sine aktioner igen. Både for hans og for OBs skyld. Det bliver bare svært, og jeg tror han ville have godt af en tur på bænken og væk fra presset.

            Jeg tror heller ikke (og det står helt for egen regning), der skal lægges meget mere i hans udtalelser, end at han er en frustreret mand. En mand der bygger en skal rundt om sig, for det kan ikke være rart at blive buet ud af Stiften. Så er det nemmere at skabe afstand med sådan en udtalelse.
            Du har nok ret.. Men når han står med det smørrede københavner smil og kommer med sådan en udtalelse er det svært at få medlidenhed

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Det er usmageligt at høre voksne mennesker stå på stadion og råbe Tykke Emil og andet efter en af vores spillere og det har jo stået på et stykke tid kulminerede med jubel , buhen og klapsalver da han blev skiftet ud i går .
              Jeg er helt med på kritik af spillere når det diskuteres på et sobert niveau herinde , men er stærkt imod at man jagter enkelt personer på stadion .
              Jeg forstår til fulde Emil , men er helt enig i at det tangerer det uintelligente at udtale sig som han gør .
              Ove P har også sovet i timen og må bestemt også have luret utilfredshened med Emil , og dermed på ingen måde gjort Emil en tjeneste ved at vedholde ham i start 11'eren efter flere på hinanden følgende meget ringe optrædener .
              Jeg har svært ved at se anden løsning end Emil sendes på reserveholdet et stykke tid , for både hans præstationer i foråret hvor han mest har lignet en mand som er meget træt af at være i Odense og helst ville have været væk i vinter samt udtalelsen i går .
              Mon ikke der kommer en kommentar i dag om at Emil med udtalelsen mente at han ikke kan lide at fansene buher og ikke kan lide at der eks bliver råbt Tykke Emil , og at han ikke har noget imod OB fans generelt ..
              Enig. Det er skidt af begge sider; forstår frustrationen og mener også, at både OB og Emil ville have bedst af en lille pause, men derfra og til at buhe er der langt i min verden.

              Comment


                Den fankultur der er at finde hos OB, hvor man sparker en mand der tydeligvis ligger ned, har jeg markant større problemer med end det Emil siger. Jeg ville ikke, om jeg dedikerede resten af mit liv til det, kunne finde en person der ville finde ens "arbejdsgiver" fantastisk, med sådan en gang lort han får lov at høre. Og det at alle farer (medier) op over den udtalelse, synes jeg er sørgeligt, hvor historien er en person der tydeligvis er langt fra formen bliver hukket ned, og jeg vil antage at det er pga BIF skiftet for LAAAANG tid siden. For der er sq mange i OB der har/har haft formkrise, ogdet er sjældent man bliver behandlet så lortet som Emil gør. Den sidste tåbe er ikke født, og fodbold tiltrækker sig sin del af disse.
                Nå.. det var bare mit galde der lige skulle ud.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Enig. Det er skidt af begge sider; forstår frustrationen og mener også, at både OB og Emil ville have bedst af en lille pause, men derfra og til at buhe er der langt i min verden.
                  jeg tror på han beklager og får en tur eller 2 på bænken
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Jeg kan godt lide at alle mener han ikke er værd at have i klubben. En spiller der på dage og i kampform kan afgøre en kamp helt alene er da ikke værd at have i en klub i krise, nej vel.

                    Folk skal sgu til at tage sig sammen og se på det i et andet billede end hvor hele deres verden er det eneste rigtige.
                    Hvordan får man folk til at levere (Emil Larsen i dette tilfælde), der er to valgmuligheder til dem der ikke selv kan tænke så langt som til at finde dem giver jeg dem lige her:
                    1. Ved at svinde en spiller til hver eneste gang at han eller holdet laver noget forkert?

                    2. Ved at støtte en spiller og give ham kampgejst i en periode hvor har det svært?


                    Folk kan jo tænke lidt over hvordan de mener at man får en spiller til at yde 10 - 20 % mere og om den måde mange fans i OB gør det på er den rigtige.

                    Folk skal prøve at se lidt indad og tænke om de aldrig nogensinde har haft perioder hvor de kunne bruge støtte bedre end at få at vide at man er fed, og den ringeste spiller i verden.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Det er usmageligt at høre voksne mennesker stå på stadion og råbe Tykke Emil og andet efter en af vores spillere og det har jo stået på et stykke tid kulminerede med jubel , buhen og klapsalver da han blev skiftet ud i går .
                      Jeg er helt med på kritik af spillere når det diskuteres på et sobert niveau herinde , men er stærkt imod at man jagter enkelt personer på stadion .
                      Jeg forstår til fulde Emil , men er helt enig i at det tangerer det uintelligente at udtale sig som han gør .
                      Ove P har også sovet i timen og må bestemt også have luret utilfredshened med Emil , og dermed på ingen måde gjort Emil en tjeneste ved at vedholde ham i start 11'eren efter flere på hinanden følgende meget ringe optrædener .
                      Jeg har svært ved at se anden løsning end Emil sendes på reserveholdet et stykke tid , for både hans præstationer i foråret hvor han mest har lignet en mand som er meget træt af at være i Odense og helst ville have været væk i vinter samt udtalelsen i går .
                      Mon ikke der kommer en kommentar i dag om at Emil med udtalelsen mente at han ikke kan lide at fansene buher og ikke kan lide at der eks bliver råbt Tykke Emil , og at han ikke har noget imod OB fans generelt ..
                      Enig.

                      Derudover kan jeg heller ikke forestille mig andet, end at det også påvirke de andre spillere, at Emil får sådan en behandling.

                      Comment


                        Emil virker ikke til at have psyken, der er jo hele tiden nogen eller noget han ikke vil, så var det Odense, så var det pressen, så Brøndby (efter det mislykkedes) og nu fans... Han fungerede heller ikke med TB da han satte ham af (ros til TB for det)

                        Kan da også informere om at folk bestemt ikke nøjes med at buhe af dig eller kalde dig tyk, når du Feks. arbejder på et Sygehus, og der behøver man slet ikke at være ugidelig for at få en sviner af de helt hårde...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                          Enig i at Emil dummer sig gevaldigt med sin udtalelse idag, og fuldstændig enig i at hans præstation idag - og i de forgangne kampe - har været langt under hans niveau. Egentlig heller ikke uenig i, at han nok må en tur på bænken. På netop det punkt er vi jo mest skuffede af den grund, at vi ved hvor god han kan være. Netop derfor har man gang på gang, som du siger, håbet at få gang i ham igen. Det er også hvad Ove sagde efter kampen.

                          Jeg bliver formenligt lynchet for dette opslag, og det kan jeg fint leve med. Hold da heller ikke igen med hård tone, hvis ikke du er enig. Som situationen er nu, er der ingen der drager fordel. Nok mindst af alle Emil selv. Derfor ser jeg en potentiel løsning i, at vi fans også rækker hånden ud til Emil. En olivengren, om man vil. Han er lav på selvtillid, og dem der i virkeligheden mest kan hjælpe ham på vej, er os. Èn ting er, at hans træner viser ham tillid, men måske vigtigst er det, at vi gør det.

                          Jeg foreslår ikke som sådan en fanaktion, men jeg har sjældent været så stolt som OB-fan, som da vi i vinters mødte op til træning for at vise holdet, og spillerne, at vi bakker op. Der var jeg ikke selv til stede, men mange af jer var sikkert til stede. Stærkt. Det havde ligeledes en stærk effekt. Som mange nu nævner, så er Emil nok heller ikke klogere, men at kalde ham bl.a. ludersøn er ingen bedre tjent med. Hverken fans, klub eller Emil. Det er udelukkende et aflad for frustration - og det forstår jeg skam.

                          Alle er bedre tjent med at få Emil igang igen. Følelsen er jo gensidig. Vi kan lide ham, når det går godt, og vi kan ikke lide ham, når det går skidt. Sådan har han det med os. Forskellen på Emil og andre, klogere spillere er vel bare, at han siger hvordan han har det. Personligt har jeg meget svært ved at tage det personligt, til trods for at mit hjerte brænder for OB. Jeg husker stadig klart hvor frustrerede vi var over udsigten til at miste ham.

                          Som sagt er situationen idag ikke okay, men jeg kan ikke lade være med at se fremad med et konstruktivt sind. Hvad kan vi gøre for at hjælpe Emil videre?
                          Jeg er enig hele vejen. Det gør intet godt at buhe sin egen spiller fra banen. Jeg synes ikke engang han var banens dårligste.

                          Fodbold er selvfølgelig følelser, men på den måde at juble ham af banen - det forstår jeg ikke.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Jeg kan godt lide at alle mener han ikke er værd at have i klubben. En spiller der på dage og i kampform kan afgøre en kamp helt alene er da ikke værd at have i en klub i krise, nej vel.

                            Folk skal sgu til at tage sig sammen og se på det i et andet billede end hvor hele deres verden er det eneste rigtige.
                            Hvordan får man folk til at levere (Emil Larsen i dette tilfælde), der er to valgmuligheder til dem der ikke selv kan tænke så langt som til at finde dem giver jeg dem lige her:
                            1. Ved at svinde en spiller til hver eneste gang at han eller holdet laver noget forkert?

                            2. Ved at støtte en spiller og give ham kampgejst i en periode hvor har det svært?


                            Folk kan jo tænke lidt over hvordan de mener at man får en spiller til at yde 10 - 20 % mere og om den måde mange fans i OB gør det på er den rigtige.

                            Folk skal prøve at se lidt indad og tænke om de aldrig nogensinde har haft perioder hvor de kunne bruge støtte bedre end at få at vide at man er fed, og den ringeste spiller i verden.

                            Comment


                              http://www.bold.dk/nyt/emil-larsen-i...d-alle-ob-fans

                              Comment


                                http://www.fyens.dk/sport/OB-kindhes...rtikel/2691592 Det er godt nok for tamt!

                                Comment

                                Working...
                                X