Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg har også lige et spørgsmål vedr. De forskellige fanfraktioner i Odense. Hvad går de også laver til dagligt mhb. På Odense Boldklub. De foretager sig vel arbejdet med TIFO'er, diverse medlems-arrangementer m.m.?

    Jeg synes bare aldrig jeg har bemærket deres arbejde, og hvad de egentlig gør for klubben? Jeg er sikker på der er en masse gode mennesker som en del af disse fraktioner, og ikke for at nedværdige nogen som helst, jeg er nok bare uvidende med deres placering i klubben!
    .. men jeg spørger fordi, at jeg ofte ser udtalelser fra diverse formænd fra OB's fanfraktioner, hver gang der er en eskapade i klubben.. Ligeledes denne gang, og det synes jeg ikke der er behov for, nogle gange er det nemmere bare at tie.

    Mit spørgsmål går på, om disse formænd ikke burde bruge mindre tid på at udtale sig på vegne af fansene, som ofte ikke er retvisende, og derimod igangsætte nogle positive tiltag, og evt. En opråbsseance til Emil næste hjemmekamp eller udekamp?

    Hvor er positiviteten? De her overhoveder fra diverse fraktioner har i det mindste noget at sige og de har indflydelse, og kan de overbevise diverse gruppe om at vi skal være positive, så er det da klart at foretrække! Sæt igang med det samme!

    Det her er meget større end os, og som klub er vi nedrykningstruet, og vi har virkelig ikke brug for støj på linjen i disse tider.. Det påvirker simpelthen spillerne for meget, og hvis man troede det ikke kunne blive værre, så se hvordan de reagere de kommende kampe!
    Lad os dog forhelvede lukke munden på medierne, og alle andre indflydelsesrige organisationer / mennesker som ikke vil os det godt. Væk med det! Og hvordan gør vi det? En opsang til Emil vil lukke al snak om dette emne, og der vil ikke komme flere negative responser fra medierne, den vil dø fuldstændig ud, og det har vi brug for! Jeg tror vi har brug for ro og en selvtillidsfyldt Emil Larsen for at sikre overlevelse.

    Det gælder fandeme nedrykning det her, og vi er simpelthen nødt til at gøre noget, fordi ellers går det galt.. Jeg synes vi starter med at vise vores sande opbakning til klubben, og til vores spillere.. Emil er netop også den type, som lige har brug for at mærke vi ikke er ligeglade med ham.
    Fanscenen i Odense har været nedadgående i takt med klubbens nedtur og forfejlede ansættelser .
    I går var vel den tammeste stemning set i mange år . På udebane er vi helt væk og der er ingen støtte . Så det er ikke kun på banen det sejler .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Set på tilskuergennemsnittet, så har det været meget op og ned de sidste 5 år, med nuværende sæson som den absolut værste og mest intetsigende på fanscenen. Nu vil jeg ikke sige noget meget om kampen igår, fordi den lå kl. 19 på en tirsdag, lige efter påske, og folk skal på arbejde dagen efter.. Jeg havde ikke forventet så mange mennesker alligevel.

      Jeg forstår godt folk der bliver væk, og jeg forstår godt folk som bliver ved med at komme på stadion.

      Jeg har bare den holdning til tingene, at hvis man ikke prøver at være lidt innovativ og ændre på de nuværende ting (som tydeligvis ikke fungerer) så går tingene naturligt kun en vej.. Og det er en nedafgående kurve!

      Men det heller ikke mit indtryk af fanfraktionerne gør noget aktivt for at forbedre tingene.. Det er naturligvis en fælles indsats, men det skal komme fra nogen med indflydelse og forstand på hvordan tingene foregår, og noget skal der altså ske.. Det er vi alle vidst enige om.

      Comment


        Tror i, at vi ville have været mere imødekommende og støttende, hvis det havde været en Fynbo der var tale om?

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Kan forstå han også er forfulgt udenfor banen, det syntes jeg ikke er OK. Må være forfærdeligt, håber ikke han bliver helt paranoid.

          Emil skal væk både for vores og hans egen skyld.

          Kan have en mistanke om at det måske er Jesper Hansen som forlanger ham på banen, for at håbe ham præsterer i nogle kampe, og han derfor for salgsværdi. Hvis det her forsætter bliver han ikke meget værd.

          Comment


            http://mobil.bold.dk/nyt/spf-ob-og-f...te-emil-larsen
            http://m.bt.dk/superligaen/efter-fan...-paatale-af-ob
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Jeg har også lige et spørgsmål vedr. De forskellige fanfraktioner i Odense. Hvad går de også laver til dagligt mhb. På Odense Boldklub. De foretager sig vel arbejdet med TIFO'er, diverse medlems-arrangementer m.m.?

              Jeg synes bare aldrig jeg har bemærket deres arbejde, og hvad de egentlig gør for klubben? Jeg er sikker på der er en masse gode mennesker som en del af disse fraktioner, og ikke for at nedværdige nogen som helst, jeg er nok bare uvidende med deres placering i klubben!
              .. men jeg spørger fordi, at jeg ofte ser udtalelser fra diverse formænd fra OB's fanfraktioner, hver gang der er en eskapade i klubben.. Ligeledes denne gang, og det synes jeg ikke der er behov for, nogle gange er det nemmere bare at tie.

              Mit spørgsmål går på, om disse formænd ikke burde bruge mindre tid på at udtale sig på vegne af fansene, som ofte ikke er retvisende, og derimod igangsætte nogle positive tiltag, og evt. En opråbsseance til Emil næste hjemmekamp eller udekamp?

              Hvor er positiviteten? De her overhoveder fra diverse fraktioner har i det mindste noget at sige og de har indflydelse, og kan de overbevise diverse gruppe om at vi skal være positive, så er det da klart at foretrække! Sæt igang med det samme!

              Det her er meget større end os, og som klub er vi nedrykningstruet, og vi har virkelig ikke brug for støj på linjen i disse tider.. Det påvirker simpelthen spillerne for meget, og hvis man troede det ikke kunne blive værre, så se hvordan de reagere de kommende kampe!
              Lad os dog forhelvede lukke munden på medierne, og alle andre indflydelsesrige organisationer / mennesker som ikke vil os det godt. Væk med det! Og hvordan gør vi det? En opsang til Emil vil lukke al snak om dette emne, og der vil ikke komme flere negative responser fra medierne, den vil dø fuldstændig ud, og det har vi brug for! Jeg tror vi har brug for ro og en selvtillidsfyldt Emil Larsen for at sikre overlevelse.

              Det gælder fandeme nedrykning det her, og vi er simpelthen nødt til at gøre noget, fordi ellers går det galt.. Jeg synes vi starter med at vise vores sande opbakning til klubben, og til vores spillere.. Emil er netop også den type, som lige har brug for at mærke vi ikke er ligeglade med ham.
              Har kun læst Stigs udtalelser, som jeg fandt meget passende... Men som formand for fanklubben er han jo valgt til at varetage medlemmernes interesse, og bliver smidt ud, hvis ikke medlemmerne er tilfredse, eller der kommer en anden kandidat med andre eller bedre ideér, som medlemmerne foretrækker.

              men må jeg spørge dig om du er medlem af fanklubben?

              Comment


                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aa-ingen-maade
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Problemet var ikke, at han spillede dårligt, problemet var ikke, at han spiller dårligt for månader. Sådanne faser er der og så har du alligevel og især at støtte spillere. Problemet var, at han giver op efter de første mislykkede aktione,r ikke længere spillede med indsats men helt uden motivation. Til dette har han ærligt fortjent fløjter og afslag . Jeg ønsker at se ham kæmpe i det mindste.
                  For ham var der støtte fra fans, for ham var der støtte fra holdet (jeg tror for eksempel, at Rasmus Falk forsøgte flere gange at bringe ham i gode positioner, selv om der var bedre muligheder med andre medspillere) og (måske for mange) støtte fra træneren.
                  Det er en skandale at han gør nu de fans ansvarlig for situationen. Det var ikke vi fans, de lavede denne dårlige situation, det var EL. Og hvis han ikke forstår det, og hvis jeg ikke hører fra ham, og se, at han vil kæmpe for holdet, fans og klub kan jeg undvære at se ham igen i vores blå-hvide trøje.
                  På den anden side med en vilje at kæmpe og en solid faglig udtalelse skulle han få en ny/sidst chance i OB og jeg vil gerne støtte ham fra Stiften.
                  Last edited by andlox; 08-04-2015, 22:19.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Emil skal IKKE!???!!!!!!!??!!!!! sælges til sommer

                    http://www.bold.dk/nyt/ob-emil-l-ska...en-profil-igen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Emil skal IKKE!???!!!!!!!??!!!!! sælges til sommer

                      http://www.bold.dk/nyt/ob-emil-l-ska...en-profil-igen
                      nu ville den pris man kunne håbe på jo falde markant hvis man meldte ud at man ville af med ham. Hans seneste præstationer in mente er prisen næppe for høj i forvejen.

                      Men mon ikke JH og emil selv vil være lydhøre for evt. tilbud der kommer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        nu ville den pris man kunne håbe på jo falde markant hvis man meldte ud at man ville af med ham. Hans seneste præstationer in mente er prisen næppe for høj i forvejen.

                        Men mon ikke JH og emil selv vil være lydhøre for evt. tilbud der kommer.
                        Jo
                        Det er klart spin fra en sportsdirektør

                        Comment


                          Gruppen jeg skal være medlem af når jeg går på efterløn

                          http://www.fyens.dk/sport/OB-fan-Det...rtikel/2691512

                          Comment


                            FS har været på forum

                            http://www.fyens.dk/sport/Spydig-kom...rtikel/2691465

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det havde EB også i går .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...bekvem-sandhed
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X