Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tror Zohore var ment som backup for Dalgaard, hvis lægetjekket gik i vasken, det seneste rygte er at han skal til Hobro.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Jeg tror Zohore var ment som backup for Dalgaard, hvis lægetjekket gik i vasken, det seneste rygte er at han skal til Hobro.
      På EB siger de BIF... Der er gang i den
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Jeg tror Zohore var ment som backup for Dalgaard, hvis lægetjekket gik i vasken, det seneste rygte er at han skal til Hobro.
        I hvert fald lyder det nu, at FCM har trukket i land med at leje ham Poul et-eller-andet ud til Hobro - så Hobro kunne meget vel her på falderebet se om de kan få fat i Zohore (ikke at de behøver have travlt, for han er jo fritstillet)
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Sly tabt for FcM..? Det er godt nok et drama, og jeg kan ikke få det ud af hovedet med Emil, må vist hellere få de sidste 2 timer med...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Sly tabt for FcM..? Det er godt nok et drama, og jeg kan ikke få det ud af hovedet med Emil, må vist hellere få de sidste 2 timer med...
            Tror ikke at han sælges i dag

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Sly tabt for FcM..? Det er godt nok et drama, og jeg kan ikke få det ud af hovedet med Emil, må vist hellere få de sidste 2 timer med...
              Hvis FCM henter Emil Larsen, må du kalde mig Mads. Det kommer ikke til at ske. Han koster alt for meget i forhold til hvor stor en risiko han er.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Sly tabt for FcM..? Det er godt nok et drama, og jeg kan ikke få det ud af hovedet med Emil, må vist hellere få de sidste 2 timer med...
                Lige en hurtig tanke mht vores målmandssituation. Hvad med en fyr som Jesper Hansen (tidligere FCN) som nu sidder på bænken i Evian?.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Lige en hurtig tanke mht vores målmandssituation. Hvad med en fyr som Jesper Hansen (tidligere FCN) som nu sidder på bænken i Evian?.
                  Det lyder urealistisk - altså med tanke på, at OB så ville stå med 4 målmænd i truppen. Til sommer måske? Han er en dygtig målmand.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    I har da temmelig sikkert også ret, håber det, Emil er ikke favoritten hos mig, men den ville ikke være god...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Det lyder urealistisk - altså med tanke på, at OB så ville stå med 4 målmænd i truppen. Til sommer måske? Han er en dygtig målmand.
                      Det lyder ret urealistisk. Men hvis der er én position, ud over angriber, hvor man kan købe sig til ekstra point, så er det målmand. Hvis JH henter en god målmand i dette vindue, så ville jeg for alvor være imponeret.

                      Men som du siger: Det er urealistisk, når vi har tre i forvejen.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Zohore har stadig et godt nok navn til at han garanteret ikke er billig. Hvis han skal hentes, så hent ham på en halv-årig eller et-årig, med option på forlængelse (hvis man må det i DK). Han har ikke leveret meget de sidste par år, og jeg tror ikke på ham.
                        Har utrolig svært ved at blive klog på Zohore.

                        Vil dog også sige det må have været ham eller Dalgaard, ikke begge nu. Dertil er Zohore et for usikkert kort.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Har utrolig svært ved at blive klog på Zohore.

                          Vil dog også sige det må have været ham eller Dalgaard, ikke begge nu. Dertil er Zohore et for usikkert kort.
                          På den anden side: Zohore = Usikkert. Zohore + Kent Nielsen = Måske meget godt.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            På den anden side: Zohore = Usikkert. Zohore + Kent Nielsen = Måske meget godt.

                            MvT
                            Det er en god pointe. Jeg har ret meget tiltro til KNs evne til at vurdere unge spillere.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              På den anden side: Zohore = Usikkert. Zohore + Kent Nielsen = Måske meget godt.

                              MvT
                              Måske, jeg kan simpelthen ikke greje Zohore.

                              Plusserne: ung, fysik, teknik, speed, spark.

                              Minusserne: Han laver for lidt mål og er trods sin størrelse dårlig på låget.

                              Comment


                                hvis Zohore er kontraktfri behøver han vel ikke skriver under, inden vinduet lukker??

                                Comment

                                Working...
                                X