Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Silkeborg IF 4/10 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB - Silkeborg IF 4/10 2014

    Op på hesten igen .. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-obs-bundgyserAndre skader?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Jeg tænker, at vi skal stille op med to angribere mod SIF. Vi skal gå efter at dominere dem på hjemmebane.

    Diarra gjorde det ikke så slemt, som jeg havde frygtet mod FCN - godt nok blev han kritiseret for sin fejlplacering ved det første mål. Men ellers var han den spiller med flest succesfulde afleveringer på OB-holdet. Så jeg er ikke så nervøs for ham centralt, som situationen er lige nu. Så en forsvarskæde som mod FCN. En ekstra angriber vil betyde at Deslers skade bliver neutraliseret i opstillingen. Midten må bestå af Spell, Ari, Azer, og Emil.

    Det er uhyggeligt med de mange skader. Bænken er i hvert fald ekstremt tynd.

    Comment


      #3
      Er Emil "selvskrevet" til starteren?? Jeg tror midten kunne blive med Kryger i stedet for Emil - Ove P. plejer jo så absolut at kigge på arbejdsindsats - og der kvalificerer Emil Larsen sig i hvert fald ikke til holdet... Han bruger sine kræfter på at jamre - og uanset om der har været de "opgør" som der har været nævnt eller ej, så er hans attitude demotiverende for alle andre...

      Comment


        #4
        Bliver spændende at se om nogen bliver "forfremmet" og andre degraderet.

        Nu har Ove sagt at han ikke kan påvirke meget inden lørdag, men jeg er da lidt spændt. De 5 bageste giver nok sig selv (Toppel, Ruud, Lasse, Kasper og Kirke), men midtbane og angreb kan måske godt rokeres noget.

        Comment


          #5
          Håber diarra får chancen igen.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
            Er Emil "selvskrevet" til starteren?? Jeg tror midten kunne blive med Kryger i stedet for Emil - Ove P. plejer jo så absolut at kigge på arbejdsindsats - og der kvalificerer Emil Larsen sig i hvert fald ikke til holdet... Han bruger sine kræfter på at jamre - og uanset om der har været de "opgør" som der har været nævnt eller ej, så er hans attitude demotiverende for alle andre...
            Bemærke, at EL hyggede sig meget sammen med FCN spillerne under opvarmningen. Noget aparte efter min smag. Det er ok, at hilse på og småsludre, men ellers bør de glemme venskabet til efter kampen.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Bliver spændende at se om nogen bliver "forfremmet" og andre degraderet.

              Nu har Ove sagt at han ikke kan påvirke meget inden lørdag, men jeg er da lidt spændt. De 5 bageste giver nok sig selv (Toppel, Ruud, Lasse, Kasper og Kirke), men midtbane og angreb kan måske godt rokeres noget.
              tja jbl når han er klar kunne nok godt true kirke....central midt er nok der der er størst muligheder, igen når alle er fit, med desler, schoop, spelmann, ari og azer.

              angrebet har vi jo ikke de helt store variationsmuligheder, men det kommer jo også meget an på hvordan ove vil spille 4-4-2 eller 4-5-1, falk og emil vil når de er klar nok være rimeligt sikre på kanterne - men spiller vi en 4-5-1 kan en af dem jo skubbes ind bag frontangriber

              Comment


                #8
                http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-nu-sk...-som-hold.aspx
                Lasse Nielsen som ny anfører!!

                Comment


                  #9
                  Ja han ville være den rigtige anfører pt..
                  specielt hvis Ari ikke bliver stamspiller under Ove

                  Comment


                    #10
                    Jeg håber vi stiller med Diarra på VB i stedet for Kirkeskov. Ellers har jeg svært ved at pege på en idealopstilling. Der er sgu ikke rigtig nogen fra midtbanen og frem, der er selvskrevne i min bog...
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg håber vi stiller med Diarra på VB i stedet for Kirkeskov. Ellers har jeg svært ved at pege på en idealopstilling. Der er sgu ikke rigtig nogen fra midtbanen og frem, der er selvskrevne i min bog...
                      det er næsten det fedeste ved situationen ligenu at der nye øjne på spillerne, om det så bliver Momo eller Kirkeskov på vb bliver spændende, det er under alle omstændigheder en position der er åben endnu, men jeg tror på Kirkeskov. Spellman får med 1000% garanti genvalg til midtbanen og Toppel er i mål. LN og Ruud giver også sig selv resten tror jeg er på "valgkortet"
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Lasse Nielsen er ny i truppen. Men var jeg Ove ville jeg give ham anførerbindet.
                        Kirkeskov og ari på bænken.
                        Diarra og Kryger erstatter dem.
                        Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                        Comment


                          #13
                          Det bliver en sikker sejr mod sif ��

                          start11 giver næsten sig selv med alle de skader. Håber følgende:
                          LN som nY anfører. Ham eller Høegh vil uden skader/karantæne fremgå i startopstilling. Ari er ikke sportsligt set tvunget til at starte inde.
                          EL i front for at give kreativitet, da central midt ikke evne at sætte ham rigtigt i scene på kanten
                          Lado som målscorer. TM skal stadig arbejde med sin målfarlighed.
                          Ari på kant pga skader i truppen og hans venstre ben.

                          Toppel på mål (desværre)
                          ruud, LN, kl, Kirkeskov
                          LK, mps, azer, Ari
                          EL
                          Lado

                          Der kommer ingen finurligheder eller lignende. Vi har OP som træner :-) venstrebenede i venstre side og modsat, en solid 4-back som alle kender og dertil blokforsvar i stedet for zoneforsvar.
                          Stor forandring på dødbolde (og hurra for det!!). Kirkeskov skal holde sig minimum 60m væk fra frisparksstedet og boldene+løb i feltet er langt mere målrettet.

                          glæder mig til en god gang klassisk bold, med fokus på def. organisation :-)

                          Comment


                            #14
                            Jeg kunne godt tænke mig at se Diarra på midtbanen - hvilket vel er den position som han er stærkest til og spillede i Paris...
                            Han tackler godt og er rigtig pasningsstærk. Tror at han kunne blive giftig på den centrale midtbane.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                              Jeg kunne godt tænke mig at se Diarra på midtbanen - hvilket vel er den position som han er stærkest til og spillede i Paris...
                              Han tackler godt og er rigtig pasningsstærk. Tror at han kunne blive giftig på den centrale midtbane.
                              Hmm - ja, det er måske nu at tiden er inde for Diarra. Ud med kryger, Msp+Ari på kanterne og så Diarra+Azer centralt. Fight og løbevillighed på kanterne og kontrollerende+pasningssikker centralt kunne være en interessant løsning

                              Comment

                              Working...
                              X