Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Silkeborg IF 4/10 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    http://mobil.bold.dk/#/nyt/ober-haab...kt-i-bundgyser

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
      Nogen der har et frisk bud på startopstillingen?
      ikke det fjerneste

      Fedt!!

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlæg
        OP nævner i dagens avis, at tre spillere er tættere på start11 end de selv tror. Hvem tror I at de tre er? Jeg tænker lidt at Lucas Jensen er en af dem, jeg husker at OP roste ham meget i fodbold FM, da de diskuterede transfervinduet.
        tænker Lucas, Momo og Kryger (mærkelig blanding, ja). Og "tættere på start11" er ikke garanti for start11, men de har bedre muligheder end før. Lucas på højre kant, Momo i forsvaret (pga boldsikkerhed), Kryger kunne evt. erstatte Mikkelsen i front. Ellers skal vi over til Schoop og de unge talenter.

        Comment


          #49
          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-pedersen-trup

          Håber på
          Mads
          Ruud Lasse Diarra Kirkeskov
          Spelmann Azer Ari Emil
          Bodul Lado
          Evt Kasper for Diarra og så Diarra op for Azer..
          Last edited by Plum; 04-10-2014, 11:03.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Skulle Emil være meget tæt på holdet?
            altså ham der har spillet alle kampe fra start?
            Ousager?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-pedersen-trup

              Håber på
              Mads
              Ruud Lasse Diarra Kirkeskov
              Spelmann Azer Ari Emil
              Bodul Lado
              Evt Kasper for Diarra og så Diarra op for Azer..
              jeg ikke helt bestemme mig mht diarra - syntes han lavede flere glimrende ting sidst, men samtidig havde han sgu også nogle placeringsvanskeligheder.


              Tipsbladet byder på følgende opstilling;

              Toppel
              Ruud KL LN Kirkeskov
              Kryger Spelmann Ari Emil
              Bodul Lado

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                jeg ikke helt bestemme mig mht diarra - syntes han lavede flere glimrende ting sidst, men samtidig havde han sgu også nogle placeringsvanskeligheder.


                Tipsbladet byder på følgende opstilling;

                Toppel
                Ruud KL LN Kirkeskov
                Kryger Spelmann Ari Emil
                Bodul Lado
                Når man tænker over at han normalt ikke er centralforsvarsspiller gjorde han det glimrende i mine øjne. Selvfølgelig er det klart at han havde nogle placeringsvanskeligheder, når han nu blev smidt ind på holdet på en ukendt plads.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Jeg bliver også meget overrasket, hvis ikke Lucas er i blandt, jeg er selv overasket over, ikke at have set ham mere.

                  Tror også Momo er med, ikke så meget fordi han er så tæt på, mere fordi OP gerne vil give ham lidt tro på tingene

                  Den sidste er nok Greve, der er ved at overhale vores mere eksotiske indslag oppe foran.

                  Jeg har set alle kampe inkl. træningskampe og der er en som har overrasket negativ er det Lucas :( beklager

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    jeg ikke helt bestemme mig mht diarra - syntes han lavede flere glimrende ting sidst, men samtidig havde han sgu også nogle placeringsvanskeligheder.


                    Tipsbladet byder på følgende opstilling;

                    Toppel
                    Ruud KL LN Kirkeskov
                    Kryger Spelmann Ari Emil
                    Bodul Lado
                    tipsbladets opstilling var også min inden jeg nåede helt herned. En masse indlæg fra emil og kryger til vores boksangribere tror jeg bliver vores strategi. Og så mere koncentration på dødbolde med nogle flere faste ideer til hvad der skal ske på de dødbolde. Jeg glæder mig utroligt meget til at vores dødbolde bliver bedre , det har ikke været godt i 100år! husker stadig chris sørensen ballon indlæg i målmandens handsker 9/10 og det er da ikke blevet meget bedre.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                      Når man tænker over at han normalt ikke er centralforsvarsspiller gjorde han det glimrende i mine øjne. Selvfølgelig er det klart at han havde nogle placeringsvanskeligheder, når han nu blev smidt ind på holdet på en ukendt plads.
                      jamen helt enig....han gjorde det glimrende, men stadig med en del fejl - når så lasse og kasper begge er klar til kamp, han han så det der skal til for at slå dem af?
                      - jeg tvivler....men hold op jeg glæder mig til at se hvad Ove har fundet på mht opstilling.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                        tipsbladets opstilling var også min inden jeg nåede helt herned. En masse indlæg fra emil og kryger til vores boksangribere tror jeg bliver vores strategi. Og så mere koncentration på dødbolde med nogle flere faste ideer til hvad der skal ske på de dødbolde. Jeg glæder mig utroligt meget til at vores dødbolde bliver bedre , det har ikke været godt i 100år! husker stadig chris sørensen ballon indlæg i målmandens handsker 9/10 og det er da ikke blevet meget bedre.
                        regner også med det er et område der bliver prioriteret. Men det har jo også været dårligt fordi der har manglet kvalificerede angribere. Vi var jo ekstremt farlige da djiby var her første gang - og siden den gang har vi vel ikke rigtigt haft en angriber med de kvaliteter

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Ousager?
                          Dohhhh

                          Comment


                            #58
                            Den her kamp skriger 3-3...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Ousager?
                              hvis det sker så starter jeg en OP væk tråd, men det sker nu heller ikke.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Den her kamp skriger 3-3...
                                nej nej; vi spiller blændende, holder nullet, score mange mål og undgår yderligere skader og karantæner

                                Comment

                                Working...
                                X