Håber Emil ryger på bænken, han er godt nok en skændsel i den striwede, der kan ikke være nogen der står foran ham i køen... (og det har ikke noget at gøre med at han snakker med modstanderen)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB - Silkeborg IF 4/10 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægBemærke, at EL hyggede sig meget sammen med FCN spillerne under opvarmningen. Noget aparte efter min smag. Det er ok, at hilse på og småsludre, men ellers bør de glemme venskabet til efter kampen.
Jeg kan sku ikke blive harm over at han snakker med gamle kollegaer og venner - så længe det ikke er under kampen.
Comment
-
Ser gerne den her
toppel
ruud L. Nielsen KL kirkeskov
kryger diarra azer Lucas
emil
Mikkelsen
vil gå langt for at spell og ari får en pause (sker nok ikke)
synes Emil arbejdede ok i Farum og synes TM virkede farligere end ellers og kom frem til nogle chancer. Han skal bare lige have lidt tid til at vænne sig til det hele.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægSer gerne den her
toppel
kryger diarra azer Lucas
emil
Mikkelsen
synes Emil arbejdede ok i Farum og synes TM virkede farligere end ellers og kom frem til nogle chancer. Han skal bare lige have lidt tid til at vænne sig til det hele.
Han har tur i den scoret i 2 kampe i streg.
Måske kan Ove får noget nyt ud af ham. I Østrig scorede han jo forholdsvis ofte. Jeg ser det som en ny start, og måske er han kommet i bedre form, og vil yde hans 11. del af løbearbejdet. Teknisk er han vel truppens bedste mand, han har bare ikke kunne omsætte det til noget som gav værdi tidligere.
Og nej, jeg kan heller ikke lide den dovne ugidelige Bodul, som ikke fighter eller lykkedes.
TM fighter godt, og gøre hvad han kan, men er bange for at vi ser hvorfor han ikke var en oplagt salgsvarer i vinduet.
Hvis TM kun kan løft halvdelen af hans scoringer i 1. division over i superligaen, så er niveauet ikke godt nok.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJeg vil gøre mig selv meget upopulær her ved at mener, at vi skal spille med Bodul.
Han har tur i den scoret i 2 kampe i streg.
Måske kan Ove får noget nyt ud af ham. I Østrig scorede han jo forholdsvis ofte. Jeg ser det som en ny start, og måske er han kommet i bedre form, og vil yde hans 11. del af løbearbejdet. Teknisk er han vel truppens bedste mand, han har bare ikke kunne omsætte det til noget som gav værdi tidligere.
Og nej, jeg kan heller ikke lide den dovne ugidelige Bodul, som ikke fighter eller lykkedes.
TM fighter godt, og gøre hvad han kan, men er bange for at vi ser hvorfor han ikke var en oplagt salgsvarer i vinduet.
Hvis TM kun kan løft halvdelen af hans scoringer i 1. division over i superligaen, så er niveauet ikke godt nok.
Og TM bliver nok aldrig 'den hvide Miti', men mindre kan også gøre det, synes jeg. Han arbejder godt og kom da frem til noget, omend det ikke var vanvittig farligt. Tror han er på vej.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægSer gerne den her
toppel
kryger diarra azer Lucas
emil
Mikkelsen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægSer nu helst Ari eller Spellman i stedet for Azer. Jeg synes han var vores klart dårligste spiller mod FCN, han mistede bolden en del gange, og hans returløb var en skændsel. Lidt ærgeligt, for synes ellers han har spillet godt tidligere.
Jeg tror stadig på at vi kommer længst med det lidt mere short-passing baseret bold frem for lange bolde. At vi så nok ikke ser så meget mere til den stil resten af sæsonen er så en anden ting.
Comment
-
Efter en lang samtale med momo i dag er jeg ikke blevet mere i tvivl om jeg ønsker at han får chancen i OB. Han har også lidt ked af Troels - igen pga. Humane, men erkendte også at resultaterne mangler og derfor var det nødvendigt. Kunne godt tænke mig momo og LN i midterforsvaret eller momo ligeforan forsvaret til at fordele boldene. Det er han stærk til.
Emil Larsen starter inde - OP mener hans job er at iscenesætte el og rf. Det er jeg enig i - måske vi får den gamle Emil igen..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægpuha. Der skal godt nok lægges en helt anden arbejdsindsats for dagen end hidtil, hvis jeg skal se dem som en god duo, men i modsætning til de andre angribere i truppen har de da om ikke andet scoret i den her sæson
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlægDet handler jo bare om, hvor meget dem rundt om dem arbejder. Hvis Ove laver en start 11'er med besked om, at de 2 forreste arbejde 90% fremad i banen - så ved midtbane og forsvar jo pr. definition at de skal lukke af og arbejde mere defensivt... Så jeg ser det som positivt, hvis Ove fra start af siger der skal være 2 skolede angribere at satse på....
Comment
Comment