Annoncering

Collapse
No announcement yet.

TB fyret!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...ave-nogensinde

Martin Davidsen peger også på Rasmus Falk og Emil Larsen som oplagte mål for TB. Falk ville være forfærdeligt, Emil er en helt anden snak: det kunne måske være et win-win for alle parter.
    Jeg er blevet bekymret for Falk, han var noget nede da TB forlod os, udtalte ligefrem noget i retning af han ikke havde kigget ret meget efter en ny klub, pga. Troels...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
      Og børn! ikke mindst børn!
      Alt for mange børn!😂

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Jeg er blevet bekymret for Falk, han var noget nede da TB forlod os, udtalte ligefrem noget i retning af han ikke havde kigget ret meget efter en ny klub, pga. Troels...
        emil køber de bare hvis de tør binde an på hans knæ denne gang. Falk - jeg tror overhovedet ikke på de har råd. Men får vi ham ikke solgt og kontrakten løber ud.....så er det da en risiko til næste sommer - men lige nu, nope nægter at tro på den - Falk vil også blive dyrere hvis det er til en liga konkurrent.......

- og så tør jeg ikke tænke tanken

Comment

Ha ha - de laver squ lige en ny "Poul Hansen"

Comment

Det er sg* det mest sindssyge jeg længe har hørt!! Er der nogen, der ved, hvilket nummer af direktører han er inden for de seneste år i BIF? I sandhed et galehus.....
            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

Comment

Jeg troede helt ærligt, at Troels Bech var færdig i dansk fodbold, og at han ville fortsætte som kommentator, men så var der alligevel nogen der faldt for hans smarte retorik, held og lykke med ham Brøndby!
              Last edited by RASH; 19-06-2015, 14:27. Årsag: Manglende komma

Comment

Han har godt nok ikke imponeret som indkøber, tværtimod: flop på flop. Men han har jo sin velsmurte tunge, social og kulturel kapital nok til, at begå sig på de bonede gulve. Han havde et nært forhold til NT, og mon ikke, han bevæger sig i de rette netværk, så han har charmet sig til jobbet. Tvivler på, han bliver en succes.

Comment

Forstår ikke al denne udladning af negative ting omkring dette.
                  Modsat dig, Søren, tror jeg godt han kan blive en succes. En af årsagerne til at det gik helt galt da han dobbeltjobbede i OB var jo at de var modsatrettede. Sportsdirektørdelen skulle spare en masse på budgettet, mens trænerdelen gerne vil have ordentlige arbejdsbetingelser. TB var ikke uskyldig i at det gik som det gik, men der var vist andre der havde flere aktier i det end ham!
                  Jobbet i BIF ligger mere til højrebenet for ham, tror jeg.

Comment

Største...... Griner..... EVER....

Comment

Jeg tror desværre at TB kan komme til at gøre en god figur på vestegnen. Jeg ønsker egentlig TB det bedste, men i denne omgang kan jeg ikke gøre det.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Med hensyn til Falk, så tror jeg at han havner i Brøndby nu, hvis ikke Falk topper helt vildt under u21 og ryger til udlandet, men det er som om med Falk at han hele tiden lige mangler det sidste, så udlandet blir nok svært som til den rette pris. Falk var helt i kulkælderen da TB blev fyret, så desværre kan han sikkert lokke ham til Brøndby.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Jeg tror desværre at TB kan komme til at gøre en god figur på vestegnen. Jeg ønsker egentlig TB det bedste, men i denne omgang kan jeg ikke gøre det.
                          helt enig

Comment

Kan ikke se Falk tage til Brøndby pga Bech. De kommer jo ikke til at have noget med hinanden at gøre i det daglige.

Comment

Falk er altså nok pænt lige glad med at TB er i BIF som sportsdirektør..
                              Og hvis BIF kun vil give 5 mill for Pukki vil de nok heller ikke give prisen for Falk som nok er 10 mill+

Comment

http://www.brondbysupport.dk/sso/for...er=last_answer
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X