Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
TB fyret!
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg er blevet bekymret for Falk, han var noget nede da TB forlod os, udtalte ligefrem noget i retning af han ikke havde kigget ret meget efter en ny klub, pga. Troels...
- og så tør jeg ikke tænke tanken
Comment
-
Han har godt nok ikke imponeret som indkøber, tværtimod: flop på flop. Men han har jo sin velsmurte tunge, social og kulturel kapital nok til, at begå sig på de bonede gulve. Han havde et nært forhold til NT, og mon ikke, han bevæger sig i de rette netværk, så han har charmet sig til jobbet. Tvivler på, han bliver en succes.
Comment
-
Forstår ikke al denne udladning af negative ting omkring dette.
Modsat dig, Søren, tror jeg godt han kan blive en succes. En af årsagerne til at det gik helt galt da han dobbeltjobbede i OB var jo at de var modsatrettede. Sportsdirektørdelen skulle spare en masse på budgettet, mens trænerdelen gerne vil have ordentlige arbejdsbetingelser. TB var ikke uskyldig i at det gik som det gik, men der var vist andre der havde flere aktier i det end ham!
Jobbet i BIF ligger mere til højrebenet for ham, tror jeg.
Comment
-
Med hensyn til Falk, så tror jeg at han havner i Brøndby nu, hvis ikke Falk topper helt vildt under u21 og ryger til udlandet, men det er som om med Falk at han hele tiden lige mangler det sidste, så udlandet blir nok svært som til den rette pris. Falk var helt i kulkælderen da TB blev fyret, så desværre kan han sikkert lokke ham til Brøndby.
Comment
Comment