Annoncering

Collapse
No announcement yet.

TB fyret!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    TB fyret!

    Vildt!
    Last edited by claudes1; 30-09-2014, 08:48.

    #2
    Wow. Det havde jeg ikke forestillet mig ville ske nu.

    Comment


      #3
      Jeg er også overrasket. Det er så ikke bekræftet endnu, så vidt jeg kan se.

      Comment


        #4
        Nej, det er sandt. Men Morten Crone plejer nu ikke at løbe med sladder uden bund i.

        Comment


          #5
          Puha sikke en nyhed/et rygte. Nu skal det lige bekræftes først, men hvis det passer stiller det i hvert fald en masse spørgsmål.

          Comment


            #6
            Jeg er vildt overrasket efter en mandfolkeindsats i går. Men listen af underlige dispositioner fra TBs side er jo efterhånden uhyggeligt lang. Så det kommer jo ikke bare ud af ingenting. Tb har sparet op til den fyring længe, hvis den falder nu.

            Comment


              #7
              Så er det bekræftet!

              Comment


                #8
                Hold kæft det er overraskende, med gårsdagens indsats in mente. Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal mene. Synes det er tidligt på sæsonen at hente en brandslukker, så håber da de har ser lidt perspektiver i at hente ham til klubben. Han har jo vist han kan bygge hold op før. Glæder mig til den officielle udmelding

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Så er det bekræftet!
                  Og Ove P kun resten af sæsonen. Det er i hvert fald også et tydeligt signal.

                  Comment


                    #10
                    Har i et link?

                    Comment


                      #11
                      lidt tidligere end forventet....og især ovenpå kampen igår, men mon ikke beslutningen var truffet efter pokal kampen.

                      Comment


                        #12
                        Hmm.. Kontrakt til sommeren 2015. Håber vi kan holde på ham længere!

                        Comment


                          #13
                          http://www.ob.dk/artikel/troels-bech...eftraener.aspx

                          Comment


                            #14
                            Jacob - der er masser:
                            http://www.fyens.dk/sport/Bech-fyret...rtikel/2580895
                            http://www.bt.dk/superligaen/troels-...-hans-afloeser

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                              Har i et link?
                              Club OB mail:
                              OB har besluttet at stoppe samarbejdet med Troels Bech efter den seneste periodes svingende resultater. Ove Pedersen er ansat som ny cheftræner frem til sommeren 2015.
                              En vanskelig start på efteråret 2014 har betydet, at OB har besluttet at stoppe samarbejdet med klubbens hidtidige cheftræner Troels Bech. Resultaterne i den første del af den nye sæson har ikke levet op til forventningerne, og derfor har sportsdirektør Jesper Hansen vurderet, at der skal nye kræfter til.
                              - Troels har ydet et stort arbejde i OB i en vanskelig tid, og det skylder vi ham en stor tak for. Siden han kom til klubben, har vi været igennem en stor tilpasning af økonomi og spillertrup, og det har naturligvis ikke gjort hans arbejde nemmere. I de seneste sæsoner har vi kæmpet i bunden af rækken, og sådan har vi også indledt den nye sæson. Det kræver et enormt stort arbejde og lægger et stort pres på både truppen og trænerteamet, og derfor har jeg vurderet, at vi har brug for nye kræfter og nye idéer for at komme på ret kurs igen, siger Jesper Hansen.
                              Valget er faldet på den rutinerede Ove Pedersen, der tiltræder på en kontrakt, der løber frem til sommeren 2015.
                              - Ove er en meget erfaren træner, der har et stort indblik i Superligaen. Han vil komme til klubben med friske øjne og nye idéer, og jeg tror på, at han kan sørge for, at vi arbejder os fremad i tabellen. Der er gjort et rigtig godt forarbejde af Troels Bech, så Ove skal ikke ind og lave en masse om. Han skal arbejde videre med det, vores trænerteam har udviklet indtil nu. Ove har et godt taktisk blik samt evne til at sætte spillet op. Desuden er han en meget pragmatisk træner, der har vist et talent for at udnytte potentialet i en given trup, så jeg tror jeg, at han kan vende billedet, siger Jesper Hansen.
                              Ove Pedersen har tidligere stået i spidsen for klubber som AGF, FC Midtjylland og Esbjerg - og senest var han cheftræner i FC Vestsjælland fra 2011 til 2014.

                              Comment

                              Working...
                              X