Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    først og fremmest håber jeg JH lige får forlænget med Ove - tror mere og mere på han kan være med til at vende det for os.

    - dernæst syntes jeg det er fine udtalelser, men håber ikke det er mere end det, nemlig udtalelser. Arbejdet frem mod næste vindue må de simpelthen være gået igang med, om ikke andet så nogle løse samtaler om hvilke muligheder og mangler der er.....
    Det er meget sympatiskt og skal nok også passe, hvad Ove her siger, men jeg tror ikke på, han kan forbedre en målmand nok, og Bodul bliver sgu ikke god nok til at vi ikke skal forsøge at finde en god angriber.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    først og fremmest håber jeg JH lige får forlænget med Ove - tror mere og mere på han kan være med til at vende det for os.

    - dernæst syntes jeg det er fine udtalelser, men håber ikke det er mere end det, nemlig udtalelser. Arbejdet frem mod næste vindue må de simpelthen være gået igang med, om ikke andet så nogle løse samtaler om hvilke muligheder og mangler der er.....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Nogle vise ord fra Ove P

    http://www.bold.dk/nyt/ove-p-venter-...ransfervinduet

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Kommer vel an på hvordan man læser det. "Så skal de sætte sig ind i hvad OB har i forhold til andre klubber i Superligaen" ... det betyder jo ikke at vi har mere ... det kan jo betyde at vi har mindre og at det bliver forvaltet fortrinligt.

    Han sammenligner det med at da han var i EFB så skulle man pludselig spare 10 mio. og siger jo at han selv kunne finde på at hente nogle af dem der er hentet og dertil roser han TM ...

    Ikke at jeg vil give dig uret men svært når vi ikke kender udgangspunktet.
    enig - var nok også lidt hurtigt ude for "morads" er vel ret beset (økonomisk) rod....og det kan jo godt være der er sådan rimeligt styr på økonomien, og bøgerne - men at den "bare" står på smalkost.....men hold op hvor er det trættende at være vidne til - håber snart de får bare en smule styr på tingene.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    efter lige at skimme den hurtigt igennem faldt jeg over den her;

    ”Jeg kan godt forstå, at folk diskuterer spillet, for det ser vi selv kritisk på, men jeg synes, at de rammer forkert, når folk snakker om et økonomisk morads. Så skal de sætte sig ind i, hvad OB har i forhold til andre klubber i Superligaen. Det er helt malplaceret og helt forkert at snakke om økonomisk morads..."

    lyder da godt det efter Oves mening ikke et et morads vi er ude i......men når man kigger på hvad der er bragt ind til truppen må man altså undre sig en lille smule. For er der virkeligt mere at gøre med rent økonomisk ja så peger pilen jo pludselig på hvad der så må være en komplet inkompetent sportsdirektør.....
    Kommer vel an på hvordan man læser det. "Så skal de sætte sig ind i hvad OB har i forhold til andre klubber i Superligaen" ... det betyder jo ikke at vi har mere ... det kan jo betyde at vi har mindre og at det bliver forvaltet fortrinligt.

    Han sammenligner det med at da han var i EFB så skulle man pludselig spare 10 mio. og siger jo at han selv kunne finde på at hente nogle af dem der er hentet og dertil roser han TM ...

    Ikke at jeg vil give dig uret men svært når vi ikke kender udgangspunktet.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    efter lige at skimme den hurtigt igennem faldt jeg over den her;

    ”Jeg kan godt forstå, at folk diskuterer spillet, for det ser vi selv kritisk på, men jeg synes, at de rammer forkert, når folk snakker om et økonomisk morads. Så skal de sætte sig ind i, hvad OB har i forhold til andre klubber i Superligaen. Det er helt malplaceret og helt forkert at snakke om økonomisk morads..."

    lyder da godt det efter Oves mening ikke et et morads vi er ude i......men når man kigger på hvad der er bragt ind til truppen må man altså undre sig en lille smule. For er der virkeligt mere at gøre med rent økonomisk ja så peger pilen jo pludselig på hvad der så må være en komplet inkompetent sportsdirektør.....

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg vil meget stærkt anbefale, at man læser dagens Tipsblad, hvor der er et stort interview med Ove. Jeg bliver mere og mere positiv omkring den mand.

    Nogle udvalgte citater: "[til Lasse Nielsen] når folk kommer hen og spørger dig om mig, så skal du være hudløst ærlig. Også de negative ting. Folk skal vide hvad jeg er for én. For de må ikke være utrygge ved den nye chef. De skal vide hvem jeg er, og hvad jeg står for."

    "Jeg er jo en træner, der sætter resultater før processen."

    Spelmann: "Ove er en dygtig taktisk træner, og det er selvfølgelig også meget taktisk det vi træner, og det har vi også haft behov for" (min fremhævning).

    Der er en længere forklaring omkring Skulas ryk ned på backen (det var allerede i tankerne, da Skula gik i pressen, hvilket han i øvrigt fik skældud for), og der er en interessant gennemgang af hans tanker omkring opstilling og taktik mod Hobro.

    Der er en udbredt tone gennem hele artiklen, af at Ove prøver at vise respekt for sin forgænger og ikke kritisere ham direkte, men der siver ting gennem sprækkerne, der antyder hvad vi har talt om herinde. At nogle af de basale ting ikke var på plads.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...gen-spoegelser

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Lige en lille sidebemærkning nu Ove selv påpejer at pausen kommer ubelejligt....
    - har der ikke været latterligt mange landskampspauser i dette efterår? Er det noget nyt de forsøger sig med eller.....syntes godt nok det har været svært irreterende.
    Tror din oplevelse skyldes, at der også har været en Europacup pause, for at tilgodese de hold der spillede europæisk. De blev så alle ydmyget trods dette initiativ, så det ser vi nok ikke igen.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Lige en lille sidebemærkning nu Ove selv påpejer at pausen kommer ubelejligt....
    - har der ikke været latterligt mange landskampspauser i dette efterår? Er det noget nyt de forsøger sig med eller.....syntes godt nok det har været svært irreterende.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    En sejr over FCN med noget flot spil kunne være en god start

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Har vi ikke hørt den sang før?

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/ove-p-kunne-u...ndsholdspausen

    Ove siger at der er ved at være styr på tingene
    glæder jeg mig da til at se så

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    http://www.bold.dk/nyt/ove-p-kunne-u...ndsholdspausen

    Ove siger at der er ved at være styr på tingene

    Leave a comment:


  • elias.odense
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    http://www.fyens.dk/sport/Derfor-er-...rtikel/2604884 her er en gratis version fra dagens avis, om Bodul
    Respekt til Ove for at tage den rigtige beslutning!

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    http://www.fyens.dk/sport/Derfor-er-...rtikel/2604884

    her er en gratis version fra dagens avis, om Bodul

    Leave a comment:

Working...
X