Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ove sættes i forbindelse med et ledigt job i Viborg
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Ove sættes i forbindelse med et ledigt job i Viborg
      Hvor har du hørt det? Der nævnes landstræner job på Færøerne.....

Viborg skulle da være mere end interesseret i Mølby fra Horsens som jeg har forstået det.

Omvendt var jeg en oprykker der stod og skulle finde en træner der kunne sikre overlevelse og stabilisere holdet i suppen - så ville jeg da i den grad kigge Oves vej.

Det er ikke altid lige smukt - men man får et solidt hold og der bliver kørt point på kontoen.

Håber dog for ham han får sit ønske om en Tysklands tur opfyldt

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Hvor har du hørt det? Der nævnes landstræner job på Færøerne.....

Viborg skulle da være mere end interesseret i Mølby fra Horsens som jeg har forstået det.

Omvendt var jeg en oprykker der stod og skulle finde en træner der kunne sikre overlevelse og stabilisere holdet i suppen - så ville jeg da i den grad kigge Oves vej.

Det er ikke altid lige smukt - men man får et solidt hold og der bliver kørt point på kontoen.

Håber dog for ham han får sit ønske om en Tysklands tur opfyldt
        det var i et af dagbladene jeg læste det, og så er der den alm. danske trænerkarrusel som nødvendigvis må bringe Ove med rundt til sådan en stilling. Hvis han er heldig og får jobbet mener jeg det vil være en ændring i den stil Auri har skabt i VFF, her ser jeg Mølby som en mere "moderne" træner.
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Utroligt hvis ingen større klubber kan bruge den mand.

http://www.superstats.dk/stilling/fr...r2=2014%2F2015

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Utroligt hvis ingen større klubber kan bruge den mand.

http://www.superstats.dk/stilling/fr...r2=2014%2F2015
            Hans alltime statestik er ikke prangende , og så tror jeg hans spillestil er utiltalende for større klubber ( med mindre de hænger i dyndet som os da han kom )

men da angribere er svære og dyre at hente så kan han være et oplagt mål for klubber med stram økonomi ;-)
            Last edited by Magge; 16-05-2015, 18:00.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hans alltime statestik er ikke prangende , og så tror jeg hans spillestil er utiltalende for større klubber ( med mindre de hænger i dyndet som os da han kom )

men da angribere er svære og dyre at hente så kan han være et oplagt mål for klubber med stram økonomi ;-)
              +1

Comment

Syntes det må være lækkert at komme som træner til OB efter Ove P. Han har samlet holdet op, givet spillerne tro kampgjest og viljen til at sejrer.

Han har fået mange af spillernes kompentancer frem, flere af de unge er indspillet og klar til meget spilletid næste sæson flere mulige i start 11.

Det skal han have stor tak for.

KN har fået et fint grundlag at starte på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                  Syntes det må være lækkert at komme som træner til OB efter Ove P. Han har samlet holdet op, givet spillerne tro kampgjest og viljen til at sejrer.

Han har fået mange af spillernes kompentancer frem, flere af de unge er indspillet og klar til meget spilletid næste sæson flere mulige i start 11.

Det skal han have stor tak for.

KN har fået et fint grundlag at starte på.
                  enig .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Det er noget fis. Ove spiller efter det materiale han har. Da han var i Esbjerg under Jan K-tiden, og senere i FCM, var han kendt for at spille ret så offensiv og underholdende bold.

Du kan jo heller ikke forvente at Ove kan lære OB'erne piruetter, hvis de i forvejen dårligt kan gå.

Comment

Det er noget fis. Ove spiller efter det materiale han har. Da han var i Esbjerg under Jan K-tiden, og senere i FCM, var han kendt for at spille ret så offensiv og underholdende bold.

Du kan jo heller ikke forvente at Ove kan lære OB'erne piruetter, hvis de i forvejen dårligt kan gå.
                      tror egentlig du har ret - men han bliver bare ofte omtalt som en defensiv træner, måske hukommelsen ikke rækker så langt tilbage, så hiver man eksempler fra hans FCV tid frem og nu OB - begge bundhold der har haft brug for at stå godt og skrabe point sammen som man nu kunne - og så er han en træner der altid parkere bussen....

Comment

Jeg har en bekendt der er fan af EFB, som jeg ikke mener så ham som en offensiv træner, men håbede at han ville stoppe efter en sæson hvor de opnåede en god placering, fordi han ikke kunne udvikle holdet med sin spillestil ... sæsonen efter blev han fyret og holdet rykkede ned et par måneder efter.
                        Last edited by Entusiastens; 19-05-2015, 19:51.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Spændende om han bliver træner i Viborg må være et oplagt bud

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                            Spændende om han bliver træner i Viborg må være et oplagt bud
                            Shit maaaan, betyder det så at vi får 0 ud af 9 mod VFF?

MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Jeg har en bekendt der er fan af EFB, som jeg ikke mener så ham som en offensiv træner, men håbede at han ville stoppe efter en sæson hvor de opnåede en god placering, fordi han ikke kunne udvikle holdet med sin spillestil ... sæsonen efter blev han fyret og holdet rykkede ned et par måneder efter.
                              Jeg tror der henvises til Ove P's første periode i Efb 2002-2005, hvor bl.a. Tommy Bechmann, Jan Kristiansen, Frederik Berglund, Michael Murcy og Jess Thorup spillede der, de vandt en enkel bronzemedalje og var mest scorende hold i Superligaen i de tre sæsoner.

Comment

Så kaldte eksperter vurderer på Ove P

http://www.bt.dk/superligaen/ekspert...ebet-fra-ove-p

Comment

Working...
                                X