Ove sættes i forbindelse med et ledigt job i Viborg
Hvor har du hørt det? Der nævnes landstræner job på Færøerne.....
Viborg skulle da være mere end interesseret i Mølby fra Horsens som jeg har forstået det.
Omvendt var jeg en oprykker der stod og skulle finde en træner der kunne sikre overlevelse og stabilisere holdet i suppen - så ville jeg da i den grad kigge Oves vej.
Det er ikke altid lige smukt - men man får et solidt hold og der bliver kørt point på kontoen.
Håber dog for ham han får sit ønske om en Tysklands tur opfyldt
Hvor har du hørt det? Der nævnes landstræner job på Færøerne.....
Viborg skulle da være mere end interesseret i Mølby fra Horsens som jeg har forstået det.
Omvendt var jeg en oprykker der stod og skulle finde en træner der kunne sikre overlevelse og stabilisere holdet i suppen - så ville jeg da i den grad kigge Oves vej.
Det er ikke altid lige smukt - men man får et solidt hold og der bliver kørt point på kontoen.
Håber dog for ham han får sit ønske om en Tysklands tur opfyldt
det var i et af dagbladene jeg læste det, og så er der den alm. danske trænerkarrusel som nødvendigvis må bringe Ove med rundt til sådan en stilling. Hvis han er heldig og får jobbet mener jeg det vil være en ændring i den stil Auri har skabt i VFF, her ser jeg Mølby som en mere "moderne" træner.
Hans alltime statestik er ikke prangende , og så tror jeg hans spillestil er utiltalende for større klubber ( med mindre de hænger i dyndet som os da han kom )
men da angribere er svære og dyre at hente så kan han være et oplagt mål for klubber med stram økonomi ;-)
Hans alltime statestik er ikke prangende , og så tror jeg hans spillestil er utiltalende for større klubber ( med mindre de hænger i dyndet som os da han kom )
men da angribere er svære og dyre at hente så kan han være et oplagt mål for klubber med stram økonomi ;-)
Det er noget fis. Ove spiller efter det materiale han har. Da han var i Esbjerg under Jan K-tiden, og senere i FCM, var han kendt for at spille ret så offensiv og underholdende bold.
Du kan jo heller ikke forvente at Ove kan lære OB'erne piruetter, hvis de i forvejen dårligt kan gå.
Det er noget fis. Ove spiller efter det materiale han har. Da han var i Esbjerg under Jan K-tiden, og senere i FCM, var han kendt for at spille ret så offensiv og underholdende bold.
Du kan jo heller ikke forvente at Ove kan lære OB'erne piruetter, hvis de i forvejen dårligt kan gå.
tror egentlig du har ret - men han bliver bare ofte omtalt som en defensiv træner, måske hukommelsen ikke rækker så langt tilbage, så hiver man eksempler fra hans FCV tid frem og nu OB - begge bundhold der har haft brug for at stå godt og skrabe point sammen som man nu kunne - og så er han en træner der altid parkere bussen....
Jeg har en bekendt der er fan af EFB, som jeg ikke mener så ham som en offensiv træner, men håbede at han ville stoppe efter en sæson hvor de opnåede en god placering, fordi han ikke kunne udvikle holdet med sin spillestil ... sæsonen efter blev han fyret og holdet rykkede ned et par måneder efter.
Jeg har en bekendt der er fan af EFB, som jeg ikke mener så ham som en offensiv træner, men håbede at han ville stoppe efter en sæson hvor de opnåede en god placering, fordi han ikke kunne udvikle holdet med sin spillestil ... sæsonen efter blev han fyret og holdet rykkede ned et par måneder efter.
Jeg tror der henvises til Ove P's første periode i Efb 2002-2005, hvor bl.a. Tommy Bechmann, Jan Kristiansen, Frederik Berglund, Michael Murcy og Jess Thorup spillede der, de vandt en enkel bronzemedalje og var mest scorende hold i Superligaen i de tre sæsoner.
Comment