Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Den ligger vel lige til højrebenet. Ove Pedersen som sportschef og Jess Thorup som cheftræner.....
    Tror jeg ikke at Ove gider. Men lyder ikke dumt

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Den ligger vel lige til højrebenet. Ove Pedersen som sportschef og Jess Thorup som cheftræner.....

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg udtrykte mig måske lidt uklart, jeg forsøger gerne igen.
    Spørgsmåler er vel mere om ledelsen OFFICIELT er klar til at skrotte visionen om en flot teknisk offensiv possesion spillestil ;-)
    for man kan jo sige at følger der ikke spillere med der understøtter den "vision" så er det jo lidt lige gyldigt

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Er den vision ikke i kategori med tandfeen, påskeharen og julemanden ?
    Kan ikke se andre end Falk og Emil som vil kunne passe ind i en sådan spillestil .
    jeg udtrykte mig måske lidt uklart, jeg forsøger gerne igen.
    Spørgsmåler er vel mere om ledelsen OFFICIELT er klar til at skrotte visionen om en flot teknisk offensiv possesion spillestil ;-)

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Der er næppe tvivl om at OP er kvalificeret til jobbet og OB som udgangspunkt har svært ved at komme uden om en forlængelse. Spørgsmålet er vel mere om ledelsen er klar til at skrotte visionen om en flot teknisk offensiv possession spillestil.
    Er den vision ikke i kategori med tandfeen, påskeharen og julemanden ?
    Kan ikke se andre end Falk og Emil som vil kunne passe ind i en sådan spillestil .

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    De resultater vi har fået på det sidste er i den grad godkendt og chancerne for at overleve er steget markant.

    Når det er sagt, så er jeg lidt "lunken" ved at forlænge med Ove. Jeg tror hurtigt truppen kan komme til at lide af "metaltræthed" fordi træningen er for old-school og ensformig. Når det er sagt, så er det jo svært at sige nej til ens redningsmand - hvis det ender sådan.

    Jeg tænker dog Jess Thorup.
    det er meget beskrevet hvordan jeg har det også, Jess Thorup har lavet flotte resultater de steder han har været, han er fynbo og OB'er, men som skrevet før er det svært at komme uden om Ove, og jeg er glad for at det ikke er min beslutning. Skal visionen og strategien følges bør pilen pege på Jess Thorup mere end på Ove.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Jeg har ikke noget imod OveP og er taknemmelig for resultaterne men skulle vi nu ikke lige slå en kold spand i vandet?

    OveP har været i klubben i 2 mdr. (i morgen) og har hentet 12 point ud af 21 hvilket nok er væsentligt bedre end hans forgænger men der er altså mod 2*SIF, HOBRO, og et FCN med 3-4 karantæneramte spillere fra deres normale start11. Alle klubber der målt på de sidste 3 runder før kampen mod os rent faktisk var dårligere kørende og tre af fire kampe var på hjemmebane.
    Samtidigt har vi tabt til Sønderjyske, Randers og Esbjerg .. I alle kampe er der scoret mindst to imod os .. og samlet målscore er 8-8.

    Det er jo altså ikke super imponerende og jeg ser ikke frem til kampe mod AAB, FCM, FCK og BIF .. Det er jo ikke ligefrem fordi vores spilkoncept står skrevet i granit og alle er super skarpe ..

    Lad os nu lige se hvordan han klarer hele sæsonen og i det mindste om vi er over stregen til vinterpausen (tror jeg nu nok mm at FCM går helt galt af FCV på mandag). Til gengæld har FCV, Hobro hjemme dagen efter vi har AAB så taber vi den kamp kan de komme til at lugte blod med et uafgjort resultat mod FCM.
    Da TB kom til, vandt vi 4 ud af de første 6 kampe, så helt enig, for mit vedkommende beholder jeg også bukserne på lidt endnu... men Ove må da gerne gøre ham kunsten efter, og give os 4 sejre i de seneste 6 kampe, med en sejr mod AaB... det ville give 5 sejre ud af 8 mulige, og må vel resultat mæssigt betegnes som en kæmpe succes...

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    De resultater vi har fået på det sidste er i den grad godkendt og chancerne for at overleve er steget markant.

    Når det er sagt, så er jeg lidt "lunken" ved at forlænge med Ove. Jeg tror hurtigt truppen kan komme til at lide af "metaltræthed" fordi træningen er for old-school og ensformig. Når det er sagt, så er det jo svært at sige nej til ens redningsmand - hvis det ender sådan.

    Jeg tænker dog Jess Thorup.
    umiddelbart ser jeg gerne vi forlænger med Ove - men hvad der er op og ned er sgu svært at bliver klog på. Men denne gang skulle den altså helst sidde lige i skabet - der har været alt alt alt for mange forbiere. Og her tænker jeg at Ove måske ikke er det mest spændende valg - men man ved trods alt hvad man får - og har haft nogle måneder til at lære hinanden at kende. Så en 2-3 år så der kan komme noget at den meget efterlyste kontinuitet og vi kan få et solidt fundament på plads.
    Om Ove vil kunne bringe os tilbage til toppen kan jeg godt have mine tvivl om, men der er altså også et meget stort arbejde foran os før det begynder at blive aktuelt.

    - men kan de lande Jess Thorup så skal jeg da ikke brokke mig ;)

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jammen du har sikkert ret og hvis de kan blive enige om betingelserne skal jeg ikke stå i vejen for det. Det forlyder godt nok at han er noget konservativ i sin tilgang til skudtræningen mm, men en vinder har vel altid ret 
    De resultater vi har fået på det sidste er i den grad godkendt og chancerne for at overleve er steget markant.

    Når det er sagt, så er jeg lidt "lunken" ved at forlænge med Ove. Jeg tror hurtigt truppen kan komme til at lide af "metaltræthed" fordi træningen er for old-school og ensformig. Når det er sagt, så er det jo svært at sige nej til ens redningsmand - hvis det ender sådan.

    Jeg tænker dog Jess Thorup.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    det ved vi jo rent faktisk ikke Troels. Om ikke det er den fodbold at Ove P vil spille.
    Men Ove sætter taktikken efter det materiale han har. Og det er ikke til den type fodbold pt åbenbart. Spillerne vil måske gerne men er ikke gode nok.
    Jeg tror hvis Ove fik tiden og midlerne ville vi se en anden spillestil
    jammen du har sikkert ret og hvis de kan blive enige om betingelserne skal jeg ikke stå i vejen for det. Det forlyder godt nok at han er noget konservativ i sin tilgang til skudtræningen mm, men en vinder har vel altid ret 😊

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Der er næppe tvivl om at OP er kvalificeret til jobbet og OB som udgangspunkt har svært ved at komme uden om en forlængelse. Spørgsmålet er vel mere om ledelsen er klar til at skrotte visionen om en flot teknisk offensiv possession spillestil.
    det ved vi jo rent faktisk ikke Troels. Om ikke det er den fodbold at Ove P vil spille.
    Men Ove sætter taktikken efter det materiale han har. Og det er ikke til den type fodbold pt åbenbart. Spillerne vil måske gerne men er ikke gode nok.
    Jeg tror hvis Ove fik tiden og midlerne ville vi se en anden spillestil

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Der er næppe tvivl om at OP er kvalificeret til jobbet og OB som udgangspunkt har svært ved at komme uden om en forlængelse. Spørgsmålet er vel mere om ledelsen er klar til at skrotte visionen om en flot teknisk offensiv possession spillestil.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Jeg har ikke noget imod OveP og er taknemmelig for resultaterne men skulle vi nu ikke lige slå en kold spand i vandet?

    OveP har været i klubben i 2 mdr. (i morgen) og har hentet 12 point ud af 21 hvilket nok er væsentligt bedre end hans forgænger men der er altså mod 2*SIF, HOBRO, og et FCN med 3-4 karantæneramte spillere fra deres normale start11. Alle klubber der målt på de sidste 3 runder før kampen mod os rent faktisk var dårligere kørende og tre af fire kampe var på hjemmebane.
    Samtidigt har vi tabt til Sønderjyske, Randers og Esbjerg .. I alle kampe er der scoret mindst to imod os .. og samlet målscore er 8-8.

    Det er jo altså ikke super imponerende og jeg ser ikke frem til kampe mod AAB, FCM, FCK og BIF .. Det er jo ikke ligefrem fordi vores spilkoncept står skrevet i granit og alle er super skarpe ..

    Lad os nu lige se hvordan han klarer hele sæsonen og i det mindste om vi er over stregen til vinterpausen (tror jeg nu nok mm at FCM går helt galt af FCV på mandag). Til gengæld har FCV, Hobro hjemme dagen efter vi har AAB så taber vi den kamp kan de komme til at lugte blod med et uafgjort resultat mod FCM.
    omvendt kunne man sige at Ove med et hold der nærmest var faldet sammen under den forrige træner, på kun 2 måneder har formået at sikre 12 point ud af 21 - det mener jeg faktisk er ganske godt, kommer selvfølgelig an på hvor man sætter overlæggeren - men det er jo altså den samme manglefulde trup som Troels havde at arbejde med og der er pludselig kommet en del mere styr på tingene - og resultaterne følger med. Men ja der er langt endnu - men igen holdet var altså virkeligt skidt kørende.

    Personligt håber jeg man forlænger med Ove, og gerne allerede i vinterpausen så der kommer noget ro på. To eller Tre årig kontrakt mener jeg vil være godt, han vil kunne stabilisere holdet og skabe et fundament som der så skal bygges videre på senere så vi forhåbeligt kommer nærmere toppen engang - men det bliver bare ikke allerede fra næste sæson af - uanset hvilken træner vi har. Ikke medmindre ledelsen pludseligt ændre holdning igen og åbner gevaldigt op for pengekassen.
    Og selv hvis det skulle ske at Ove ikke levere den brandslukning han er hentet ind til - så tror jeg på han vil være den rigtige til hurtigt at få os tilbage i superligaen.

    Leave a comment:


  • capone
    replied
    Trænere der kan vinde kampe med vores slatne hold hænger ikke på træerne..

    Kan virkelig ikke se hvem drr skulle kunne overtage og gøre det bedre end ove..

    De danske muligheder er vel alle optaget..

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Ove P har været dygtig til at få nogle spillere til at præstere bedre og til at give forståelige instruktioner. Og han har indset at Bodul og Diarra ikke (endnu) hører til startopstilling. Det kunne Troels bare ikke.
    Giv Ove en klasseangriber og en klassemålmand, så skal I se løjer mod stærkere hold, for det er jo helt rigtigt, at vore point har været mod de dårligste/svækkede modstandere.
    Hvor meget han er fremtiden mand - ja, det afhænger også af alternativerne. Klubben har tradition for at ansætte de forkerte.

    Leave a comment:

Working...
X