Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcn-ob 29/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Ja huhej hvor det går. Og vores bedste angriber i form spiller i FCK, og den angriber vi kunne have fået, mente ledelsen ikke var så nødvendig i sommers, da man havde "is i maven"..............
    Hvem kunne vi have fået ?

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Balor Se indlæg
      Så er der ikke store chancer for at få reddet røven.
      Korrekt, det er lidt presset

      Comment


        #64
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Hvem kunne vi have fået ?
        Det har JH jo ikke afsløret.

        Comment


          #65
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Det har JH jo ikke afsløret.
          Nå nej, mine tanker var bare i retning af, at du (mener jeg) på et tidspunkt nævnte noget med en, som du havde hørt vi kiggede på eller noget i den stil. Det var de to ting jeg lige fik "fusioneret".

          Comment


            #66
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Lidt om Azer og lidt sprogleg fra TB




            http://www.mitfyn.dk/article/342752?shareid=8496&hash=d9af7f6e2415c9bf0351476e2 401af4c0bab00ff[/URL]
            Fint han lige selv smider lidt ord på, og som ventet er det formen det kniber med, men håber han hurtigst muligt er tilbage i højeste omdrejninger...

            ... og så er mit gæt ellers at flyulykke statistikken rammer TB selv som den første, eller det gjorde den jo egentlig allerede i pokalen, da Brønshøj fik sæsonens første sejr... Sædvanlig dum udtalelse der altid rammer tilbage, og nok vil gøre det denne uge også, når det viser sig at FcN piloten cruisede sig til landing...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #67
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Lidt om Azer og lidt sprogleg fra TB




              http://www.mitfyn.dk/article/342752?shareid=8496&hash=d9af7f6e2415c9bf0351476e2 401af4c0bab00ff[/URL]
              Men det er jo noget vrøvl....ganske enkelt.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #68
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Fint han lige selv smider lidt ord på, og som ventet er det formen det kniber med, men håber han hurtigst muligt er tilbage i højeste omdrejninger...

                ... og så er mit gæt ellers at flyulykke statistikken rammer TB selv som den første, eller det gjorde den jo egentlig allerede i pokalen, da Brønshøj fik sæsonens første sejr... Sædvanlig dum udtalelse der altid rammer tilbage, og nok vil gøre det denne uge også, når det viser sig at FcN piloten cruisede sig til landing...
                Han vrøvler jo bare.
                Det bliver altså heller ikke mere sandsynligt, at slå en sekser for hver gang hvor det ikke sker....
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #69
                  Med vores skidte form in mente + FCNs tilsvarende gode + skader osv. vil alt andet end et nederlag være en meget velkommen overraskelse

                  Comment


                    #70
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Han vrøvler jo bare.
                    Det bliver altså heller ikke mere sandsynligt, at slå en sekser for hver gang hvor det ikke sker....
                    Det tror jeg ikke at han gør. Han siger bare tingene på en anden måde end så mange andre. Synes ikke vi skal undervurdere TBs intelligens trods alt
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #71
                      For de der ikke kan se den "hemmelige" kanal kampen bliver vist på så kan man vist nok se den på Viaplay hvor man kan få et måneds prøveabm. gratis. Jeg skal i hvert fald teste det.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #72
                        Generalen ikke med

                        Opstillingen til #FCNOB : Toppel, Ruud, Larsen, Diarra, Kirkeskov, Kryger, Spelmann, Azer, Desler, Larsen, Mikkelsen.

                        Comment


                          #73
                          Hold da op. En 5-3-2 opstilling?

                          Toppel
                          Ruud, Kryger, Diarra, Kasper, Kirkeskov
                          Spelmann, Azer, Desler
                          Mikkelsen, Emil Larsen

                          http://www.superliga.dk/no_cache/for...1%5BtabId%5D=4
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #74
                            Larsen rykket en tak op ... håber han er glad for det og får noget at løbe på ..

                            Diarra i centerforsvaret .. sammen med Larsen .. helt uprøvet team .. Må Azer sq godt tænke lidt defensivt i dag ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #75
                              Kryger som midtforsvarer

                              Comment

                              Working...
                              X