Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcn-ob 29/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Nej, Kryger er på toppen tror jeg.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Nej, Kryger er på toppen tror jeg.
      Så kan det ikke være 5-3-2

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Hold da op. En 5-3-2 opstilling?

        Toppel
        Ruud, Kryger, Diarra, Kasper, Kirkeskov
        Spelmann, Azer, Desler
        Mikkelsen, Emil Larsen

        http://www.superliga.dk/no_cache/for...1%5BtabId%5D=4
        Det et nok enten en 4-4-2 med EL på toppen eller en 4-5-1.
        Kan ikke se, hvordan det nogensinde kan være en 5-3-2.

        Comment


          #79
          Mon ikke Troels's taktik er at man stiller sig hvor man syntes, løber mod nord når de har bolden og alle mod syd når vi har bolden..

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
            Det et nok enten en 4-4-2 med EL på toppen eller en 4-5-1.
            Kan ikke se, hvordan det nogensinde kan være en 5-3-2.
            OB på twitter har også sendt opstillingen ud som den på superliga.dk. Stiften skriver således:

            Men der er problemer med Mikkel Desler, der skal testes for en ankelskade umiddelbart før kampstart.Indtil videre håber Troels Bech at sende følgende mandskab på banen i Farum:
            Mads Toppel - Espen Ruud, Kasper Larsen, Mohammed Diarra, Mikkel Kirkeskov - Lasse Kryger, Martin Spelmann, Azer Busuladzic, Mikkel Desler - Emil Larsen, Thomas Mikkelsen.
            Kan Desler ikke spille, så ligger det til, at Emil Larsen trækker ned i venstresiden som normalt og så starter Darko Bodul på banen, mens Dvalishvili sætter sig på bænken under alle omstændigheder.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              OB på twitter har også sendt opstillingen ud som den på superliga.dk. Stiften skriver således:

              Men der er problemer med Mikkel Desler, der skal testes for en ankelskade umiddelbart før kampstart.Indtil videre håber Troels Bech at sende følgende mandskab på banen i Farum:
              Mads Toppel - Espen Ruud, Kasper Larsen, Mohammed Diarra, Mikkel Kirkeskov - Lasse Kryger, Martin Spelmann, Azer Busuladzic, Mikkel Desler - Emil Larsen, Thomas Mikkelsen.
              Kan Desler ikke spille, så ligger det til, at Emil Larsen trækker ned i venstresiden som normalt og så starter Darko Bodul på banen, mens Dvalishvili sætter sig på bænken under alle omstændigheder.
              Bodul

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Bodul
                Som forhåbentlig kan lige bolden godt af til andre. Jeg vælger i hvert fald at håbe på at alle på banen bidrager med noget positivt i en eller anden grad i dag.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Som forhåbentlig kan lige bolden godt af til andre. Jeg vælger i hvert fald at håbe på at alle på banen bidrager med noget positivt i en eller anden grad i dag.
                  OBtimisme er en god ting at besidde i "disse for vort land så alvorlige tider" Jeg håber at vi får en meget mindre blodfattig indsats at se end vi gjorde i onsdags, med OBbakning til alle fra alle, og masser af snak, råb og hjælp til sidemanden og ingen slåen ud med armene
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    For de der ikke kan se den "hemmelige" kanal kampen bliver vist på så kan man vist nok se den på Viaplay hvor man kan få et måneds prøveabm. gratis. Jeg skal i hvert fald teste det.
                    Det kunne man så ikke .. øv ... opdatering fra kampen imødeses..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment

                    Working...
                    X