Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcn-ob 29/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Det er rigtigt, men han er altså også en markant bedre kant end Kryger og LJ. Det eneste lyspunkt igår var faktisk Deslers og Ruuds fine samarbejde på kanten i 1. Halvleg. Derudover bliver vores opgave i lige præcis den her kamp at smadre FCN's spil, så det er i mine øjne bedst at sætte en fysisk stærk Azer ind ved siden af Spelmann, da Desler stadig er lidt for klejn.
    Jeg synes til gengæld Desler har været så stærk her de sidste par kampe i forhold til de andre midtbanefolk, at han fortjener en plads på den centrale så snart Falk er tilbage fra skade
    Enig! Ud med enten Ari eller Spellman. Desler kan spille bold og er løbevillig. Jatak til Desler som midtbanestyrmand og giv anførerbindet til en sikker starter (Falk/Lasse N)

    Comment


      #17
      Jeg forstår ikke at spellmann skal ind på den centrale midt. Han arbejder hårdt, men skaber ingen ro derinde og skaber ikke det store hverken offensivt eller defensivt.

      Så meget hellere schoop(når han bliver klar) eller azer. Og gerne de to sammen. Så kan spellman få en lille pause på bænken

      Comment


        #18
        Hvad er det egentlig der er Deslers foretrukne plads, kanten eller hvad..?

        Ikke fordi, han gør det jo godt uanset hvor han placeres, men jeg er ikke tilfreds med den måde han bruges på... Vi er selvfølgelig ikke i en situation hvor vi kan tillade os at være kræsne, men så nok gerne en anden end Spelmann ved hans side så, ellers kommer Desler jo ikke til at lave meget andet end at rydde op, bla. efter Spelmann, som jeg synes er alt for, hmm, flagrende, han er svær at bygge noget op omkring i løbet af en kamp synes jeg...

        Jeg ved ikke om Schoop - Desler kunne være en mulighed mod et FcN hold, der jo har smidt en hel del af det fysiske i deres spil på midtbanen...
        Last edited by Kaspernon; 25-09-2014, 13:00.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #19
          Tror Desler er tiltænkt og er bedst på en central plads.

          Grunden til han ikke er derinde endnu, tænker jeg er fordi han lige skal vende sig til niveauet og det er nok nemmere på en "yderplads". Nu er han så en vores bedste allerede, sårhhh kan være det var tiden han kom derind.

          Comment


            #20
            Point eller en nær fyreseddel på mandag er vel hvad der venter mandag.

            WIN/WIN?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Point eller en nær fyreseddel på mandag er vel hvad der venter mandag.

              WIN/WIN?
              begge dele virker desværre utopiske i min optik....
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Ja, for på den lange bane taber vi alligevel. Jeg er ret overbevist om, at vi rykker ned hvis Troels ikke ryger. Tror folk virkelig, at det hele vender med en heldig sejr over FCN og et point mod Silkeborg?
                Jeg tror ikke, det vender med en sejr over FCN, men intet får mig til at håbe på et nederlag! Kunne aldrig forestille mig at se en OB-kamp og håbe, vi taber. Det er i min verden helt absurd.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                  Jeg tror ikke, det vender med en sejr over FCN, men intet får mig til at håbe på et nederlag! Kunne aldrig forestille mig at se en OB-kamp og håbe, vi taber. Det er i min verden helt absurd.
                  Desperate times calls for desperate measures......
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    #24
                    Har Ari karantæne mandag?? og nej jeg mener ikke det er en ulempe hvis han har - hans nuværende form in mente... Hvor langt er Barrett fra at være klar?? og så hørte jeg i går at der blev sagt at Toppel muligvis var i spil til mandag....

                    Og så kommer jeg med den som mange har haft vendt tidligere - skal Diarra prøves af som 6'er og se om han kan stabilisere.. han plejer jo i hvert fald at have en meget rolig (til tider for rolig) boldomgang...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
                      Har Ari karantæne mandag?? og nej jeg mener ikke det er en ulempe hvis han har - hans nuværende form in mente... Hvor langt er Barrett fra at være klar?? og så hørte jeg i går at der blev sagt at Toppel muligvis var i spil til mandag....

                      Og så kommer jeg med den som mange har haft vendt tidligere - skal Diarra prøves af som 6'er og se om han kan stabilisere.. han plejer jo i hvert fald at have en meget rolig (til tider for rolig) boldomgang...
                      Det ville undre mig, hvis han pludselig spiller med omtanke og overblik bare fordi han ryger op på 6´er pladsen!

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                        Jeg tror ikke, det vender med en sejr over FCN, men intet får mig til at håbe på et nederlag! Kunne aldrig forestille mig at se en OB-kamp og håbe, vi taber. Det er i min verden helt absurd.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Det ville undre mig, hvis han pludselig spiller med omtanke og overblik bare fordi han ryger op på 6´er pladsen!
                          Måske ikke - men det kan dårligt blive værre end Ari i hans nuværende forfatning. Så bliver der i det mindste forsøgt et eller andet. Desuden er der den 'skjulte' fordel, at TB kan give bindet til Lasse Nielsen, nu da Høegh er skadet.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                            Jeg tror ikke, det vender med en sejr over FCN, men intet får mig til at håbe på et nederlag! Kunne aldrig forestille mig at se en OB-kamp og håbe, vi taber. Det er i min verden helt absurd.
                            Ja det er vildt absurd! Man kan altid, som jeg, håbe på at Troels Bech bliver fyret, men jeg ville aldrig, not in a million years side og håbe på at OB ville tabe. (Okay én lille bitte undtagelse: Hvis OB ikke kunne nå noget - og vores nederlag betød intet mesterskab eller nedrykning til Brøndby)

                            Jeg tror så ikke på, at vi vinder dén kamp, fordi den mangel på selvtillid holdet, tilsyneladende, udviste i Brønshøj dén dukker altså ikke magisk op bare fordi man træner lidt i et par dage.

                            Lasse Nielsen udstiller sådan set også lidt splittelsen, når han stiller sig op og siger "Jeg skal passe på med hvad jeg siger". Tror han godt kan mærke, at der er nogen spillere i vores trup, der simpelthen giver for let op.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Ja det er vildt absurd! Man kan altid, som jeg, håbe på at Troels Bech bliver fyret, men jeg ville aldrig, not in a million years side og håbe på at OB ville tabe. (Okay én lille bitte undtagelse: Hvis OB ikke kunne nå noget - og vores nederlag betød intet mesterskab eller nedrykning til Brøndby)

                              Jeg tror så ikke på, at vi vinder dén kamp, fordi den mangel på selvtillid holdet, tilsyneladende, udviste i Brønshøj dén dukker altså ikke magisk op bare fordi man træner lidt i et par dage.

                              Lasse Nielsen udstiller sådan set også lidt splittelsen, når han stiller sig op og siger "Jeg skal passe på med hvad jeg siger". Tror han godt kan mærke, at der er nogen spillere i vores trup, der simpelthen giver for let op.

                              MvH ChrisOB
                              Jeg er lidt skuffet over at han siger det i pressen - men jeg håber, at han siger det direkte til spillermødet. Én leder der træder i karakter for holdets bedste. Én skal sige, at det ikke er i orden ikke at give sig 100%. Det er jo pissesvært med hierarkier i grupper, hvis det er de "forkerte" der er højest i hierarkiet. Det gælder om, at de rigtige bliver forbilleder - men det er ikke så let, især hvis træneren ikke er dygtig nok til at styre hierarkiets etablering og udvikling.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Jeg er lidt skuffet over at han siger det i pressen - men jeg håber, at han siger det direkte til spillermødet. Én leder der træder i karakter for holdets bedste. Én skal sige, at det ikke er i orden ikke at give sig 100%. Det er jo pissesvært med hierarkier i grupper, hvis det er de "forkerte" der er højest i hierarkiet. Det gælder om, at de rigtige bliver forbilleder - men det er ikke så let, især hvis træneren ikke er dygtig nok til at styre hierarkiets etablering og udvikling.
                                Jeg tror simpelthen, at han er direkte chokeret over, hvor let korthuset kan falde. Han kommer fra et kollektiv som FC Vestsjælland, og så kommer han til vores disfunktionelle trup, og oplever han råber for døve ører, når han forsøger at dirigere folk fremad i løbet af kampene. Men ellers er jeg enig i, at dén slags holder man normalt internt. Alene af dén grund, at det ligesom bare bliver at hænge det beskidte tøj til tørre for fuld offentlighed.

                                Men hvad skal man efterhånden gøre? Vi er ikke faldet i afgrunden endnu, og vi kan stadig nå at vende det her, skal der så ikke ruskes godt og grundigt op i nogen af spillerne? I det mindste for deres professionelle stolthed?

                                Flere af dem er sikkert hamrende ligeglad med om klubben OB rykker ned; men deres professionelle stolthed bør da som mininum være på spil, at man bliver en del af et hold, der rykker ned. Have det på deres CV?

                                Lasse Nielsen prøver i det mindste at råbe vagt i gevær. Og ja, når træneren så ikke er dygtig til at styre et hierarki, så kan man jo ikke gøre andet end at forlange hans afgang. Og det er dér, vi er nået. TB kan ikke styre det hold fremad. Altid med forbehold, at der sker et mirakel; Falk kommer tilbage og spiller den store frelser; men ret beset så er vores hold ikke bedre end den 11. plads vi ligger på.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X