Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM - OB 12/09/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Jeg er faktisk ikke uenig med dine argumenter, mener dog ikke FCM var så farlige som statisitikken viser, udover målet havde vi flere farlige indlæg som kunne havde givet mål. Men FCM var en fortjent vinder.

    Vi scorede på grund af et frispark som sikkert ikke skulle være dømt, straffet imod os ej heller.

    Men sidder alligevel tilbage med en fornemmelse af at vi kom med hvad vi havde imod et supergodt hold, vi viste god moral og fight og med vores spiller materiale bør det kunne fører til flere point imod andre bundhold og midterhold, i hvertfald nok point til at klarer os fri af nedrykning.

    Forza OB TB eller ej, vi klarer skærende i denne svære tid, drømmer om ny træner ny sponsor(Leasy Peter Raus) og nye ambitioner for OB. Men spillerne viser deres beretigelse i denne kamp, de kæmpede med et godt OB hjerte, hvis det fortsætter undgår vi nedrykning, og kan forhåbentligt ændre vilkårene til næste sæson
    Nu er 'Thorborg (Leasy Peter Raus) jo ikke sponsor men ejer af klubben .... vil du købe OB eller kan du forestille dig at andre vil?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Nu er 'Thorborg (Leasy Peter Raus) jo ikke sponsor men ejer af klubben .... vil du købe OB eller kan du forestille dig at andre vil?
      Ja jeg vil gerne være medejer af OB - Et aktieselskab gerne med en fodboldinteresseret rigmand som katalysator.

      Leasy Peter's visioner med OB er små, og står ikke mål med hvad det kræves for at drive og skabe en storklub,

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
        Ja jeg vil gerne være medejer af OB - Et aktieselskab gerne med en fodboldinteresseret rigmand som katalysator.

        Leasy Peter's visioner med OB er små, og står ikke mål med hvad det kræves for at drive og skabe en storklub,
        der er vi så bare uenige .. Thorborg har gennem tiderne postet tæt på et 3-cifret millionbeløb i klubben og efter seneste satsning på etablerede spillere gik galt er man så nød til at tage det lange hårde træk som vi så er i gang med nu ... at det træk så er blevet hårdere og længere end nødvendigt grundet en lang række forkerte beslutninger på såvel bestyrelses- og direktionsgangene er mere end drøn ærgerligt men visionerne mener jeg helt sikkert er der ... og så er OB en del af et aktieselskab med en fodboldinteresseret rigmand som katalysator ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment

        Working...
        X