Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM - OB 12/09/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd FCM - OB 12/09/2014

    vi er sgu lidt hårdt ramt af skader, i forvejen tror jeg vi ville få det svært - så det gør det vel ikke umiddelbart lettere....

    opstilling;

    Ousager

    Desler LN KL Kirkeskov

    Kryger azer ari Emil

    spelmann

    Mikkelsen

    nogen skrækindjagende opstilling er det sgutte.....håber de er klar til at fighte alle 93 min....så må vi håbe at få lidt med hjem

    #2
    Så vores udfordringer på VB er nu rykket til HB ... 7. kamp og er det 3. eller 4. spiller på HB/HWB .. og to af de tidligere er i start11 men på nye pladser... geeee....
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      vi er sgu lidt hårdt ramt af skader, i forvejen tror jeg vi ville få det svært - så det gør det vel ikke umiddelbart lettere....

      opstilling;

      Ousager

      Desler LN KL Kirkeskov

      Kryger azer ari Emil

      spelmann

      Mikkelsen

      nogen skrækindjagende opstilling er det sgutte.....håber de er klar til at fighte alle 93 min....så må vi håbe at få lidt med hjem
      Ja, et enkelt point vil være dejligt - men reelt skal vi nok være tilfredse, hvis vi yder en god indsats og slipper afsted med et hæderligt nederlag...

      Comment


        #4
        Hvad er grunden til man ikke starter med Lado inde ?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Tobi Se indlæg
          Hvad er grunden til man ikke starter med Lado inde ?
          manglende form....han så meget lidt fit ud de minutter han fik mod fck....og selv om det må være blevet bedre er der næppe til mere end 20-30 min i ham endnu

          Comment


            #6
            Manglende form ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
              Ja, et enkelt point vil være dejligt - men reelt skal vi nok være tilfredse, hvis vi yder en god indsats og slipper afsted med et hæderligt nederlag...
              ja det er sgu herligt at der er der vores niveau ligger - problemet er bare at vi altså skal til at finde nogle point....men fcm ude vil nok være bonus

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                ja det er sgu herligt at der er der vores niveau ligger - problemet er bare at vi altså skal til at finde nogle point....men fcm ude vil nok være bonus
                Seriøst er jeg efterhånden nået dertil at ethvert point er at betragte som en bonus......
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  Seriøst er jeg efterhånden nået dertil at ethvert point er at betragte som en bonus......
                  enig....jeg har meget svært ved at få øje på de kampe hvor vi er favoritter og skal have 3 point.....de 3 kampe mod sif måske.....det er sølle men min tro på holdet er desværre på et meget lille sted

                  Comment


                    #10
                    Fedt at se Emil tage én for holdet.

                    Comment


                      #11
                      Og at se TM skralde igennem!

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Og at se TM skralde igennem!
                        det er også nødvendigt....vi skal bare helst ikke give dem for mange dødbolde oppe på vores banehalvdel. Og fremad skaber vi igen nada....

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          det er også nødvendigt....vi skal bare helst ikke give dem for mange dødbolde oppe på vores banehalvdel. Og fremad skaber vi igen nada....
                          Vi har da haft kampens 2 største chancer ved Emil og Spelmann.

                          Comment


                            #14
                            Kan næppe blive ved .. det er nu vi skal have et kontramål ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #15
                              Ellers fint løb af Spelmann
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment

                              Working...
                              X