Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM - OB 12/09/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    enig - men det starter jo helt oppe ved det frspark vi havde få sek. før - med mange mand fremme, og et spark der bliver taget på helt høbløs vis - så fcm kan sende deres hurtige folk afsted
    Helt enig.
    Det var håbløst af Skulason.
    Ærgerligt, for jeg synes faktisk at hans dødbolde havde været superskarpe indtil den aktion...
    Nu ender han så med indirekte at koste et point. Surt...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ralle Se indlæg
      Well, fakta og fakta. De fleste domme er i større eller mindre grad et vurderingsspørgsmål mht. timing, voldsomhed, forsæt osv.
      Han skubber da en smule til ham, og dermed kan den dømmes, men det er stadig et straffe i den tynde ende.
      Jeg ville sige så tyndt, at man kunne lade være med at fløjte...

      Men selve dommen er ude af vores kontrol. Jeg synes, at problemet er, at Diarra overhovedet bringer sig i den situation.
      Jeg kan godt se, at Ureña er hurtig, men Diarra har alle muligheder for at komme på den rigtige side af ham, inden det nogensinde bliver en farlig situation. Skidt aktion...
      Syntes Oursager har udtalt dommeren dømte for benspænd.. og det er det eneste som der ikke er... så hvis det er korrekt, så er det en forkert kendelse.

      btw. MOM Spelmann hvor længe kan han blive med den indstats det er dejligt og se...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Nu får OB jo også nogle tvivlsomme straffe i ny og næ, så det går lige op....
        Sikke noget vrøvl... Det er 1½ år, og 46 kampe siden vi overhovedet fik et straffe...

        Klub Dato Kamp Kampe spillet siden
        FC Midtjylland 2014-09-12 FC Midtjylland - OB
        Silkeborg IF 2014-08-31 Silkeborg IF - AaB
        FC København 2014-08-15 FC København - FC Midtjylland 1
        Esbjerg fB 2014-08-03 FC Nordsjælland - Esbjerg fB 3
        FC Nordsjælland 2014-08-03 FC Nordsjælland - Esbjerg fB 3
        Hobro IK 2014-08-03 Hobro IK - Brøndby IF 3
        AaB 2014-07-26 AaB - FC Midtjylland 4
        FC Vestsjælland 2014-05-04 FC Midtjylland - FC Vestsjælland 9
        Brøndby IF 2014-03-02 Randers FC - Brøndby IF 19
        SønderjyskE 2014-03-01 SønderjyskE - AGF 19
        Randers FC 2013-10-19 FC Midtjylland - Randers FC 27
        OB 2013-04-14 OB - AaB 46
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Sikke noget vrøvl... Det er 1½ år, og 46 kampe siden vi overhovedet fik et straffe...

          Klub Dato Kamp Kampe spillet siden
          FC Midtjylland 2014-09-12 FC Midtjylland - OB
          Silkeborg IF 2014-08-31 Silkeborg IF - AaB
          FC København 2014-08-15 FC København - FC Midtjylland 1
          Esbjerg fB 2014-08-03 FC Nordsjælland - Esbjerg fB 3
          FC Nordsjælland 2014-08-03 FC Nordsjælland - Esbjerg fB 3
          Hobro IK 2014-08-03 Hobro IK - Brøndby IF 3
          AaB 2014-07-26 AaB - FC Midtjylland 4
          FC Vestsjælland 2014-05-04 FC Midtjylland - FC Vestsjælland 9
          Brøndby IF 2014-03-02 Randers FC - Brøndby IF 19
          SønderjyskE 2014-03-01 SønderjyskE - AGF 19
          Randers FC 2013-10-19 FC Midtjylland - Randers FC 27
          OB 2013-04-14 OB - AaB 46
          .......Tak så lukker vi vist lige den om hvad vi får i ny og næ......
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Nu kræver et straffespark jo at man befinder sig i modstanderens felt. Det har OB været overordentligt ringe til i meget lang tid, så det er vel ret beset ikke så underligt at modstanderne får flere straffespark end OB.

            Comment


              Satme et tyndt straffespark. Har lige set den nu, og det er sgutte meget Diarra skubber ham.

              Comment


                Lige lidt til uden for banen http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5018921.ece

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Venze Se indlæg
                  Ja endnu engang markerer vi os flot på udebane I/A
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Ja endnu engang markerer vi os flot på udebane I/A
                    Jeg kan ikke tro at vi har nogle tilhængere som er så hjernedøde!

                    Comment


                      Jeg synes har næsten ikke ord for hvor idiotisk det er... Kan det virkelig passe at vi ikke kan hygge os med en gang bold uden at der er en eller anden hjernedød spasser der skal spille smart. HOLD DOG OP!

                      Hvis vedkommende ikke har nosser til at melde sig selv og tage straffen som en mand, så håber jeg inderligt at der er en der stikker ham.
                      "...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
                      Citat: Dan Hammer

                      Comment


                        Surt at tabe kampen i går og specielt på den måde men alt andet lige så syntes jeg at vi spillede fornuftigt op imod et rigtig godt hold på udebane og kom flot tilbage hvor det så rigtig sort ud... og så et par lyspunkter i Desler, Lado og ikke at forglemme Emil´s kort på et defensivt raid ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          OB har da vundet lidt her i weekenden. Eller vores stadionspeaker har ihvertfald...
                          http://ekstrabladet.dk/flash/filmogt...cle5019436.ece

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                            OB har da vundet lidt her i weekenden. Eller vores stadionspeaker har ihvertfald...
                            http://ekstrabladet.dk/flash/filmogt...cle5019436.ece
                            Fedt. Tlk til dk's bedste stadion speaker

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Var det ikke Spellmann , eller så jeg forkert på stadion , har ikke set den på tv endnu ?
                              Nej, det var skam Ari. Kommentatorerne roste faktisk også hans dødbolde, der lå rigtigt godt i det meste af kampen. Men den sidste er selvfølgelig urimeligt dårlig, og det koster 1 point.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Så en kamp hvor vi taber helt fortjent og burde have tabt større, skudstatistikken siger 28-8 og afleveringsprocenten er på 47%, vil ved gentagelse give mange point?
                                Det forstår jeg altså ikke helt.
                                Jeg er faktisk ikke uenig med dine argumenter, mener dog ikke FCM var så farlige som statisitikken viser, udover målet havde vi flere farlige indlæg som kunne havde givet mål. Men FCM var en fortjent vinder.

                                Vi scorede på grund af et frispark som sikkert ikke skulle være dømt, straffet imod os ej heller.

                                Men sidder alligevel tilbage med en fornemmelse af at vi kom med hvad vi havde imod et supergodt hold, vi viste god moral og fight og med vores spiller materiale bør det kunne fører til flere point imod andre bundhold og midterhold, i hvertfald nok point til at klarer os fri af nedrykning.

                                Forza OB TB eller ej, vi klarer skærende i denne svære tid, drømmer om ny træner ny sponsor(Leasy Peter Raus) og nye ambitioner for OB. Men spillerne viser deres beretigelse i denne kamp, de kæmpede med et godt OB hjerte, hvis det fortsætter undgår vi nedrykning, og kan forhåbentligt ændre vilkårene til næste sæson

                                Comment

                                Working...
                                X