Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Jamen så vil jeg da komme efter dig

Til den første del, der er jeg enig. Toppen af dansk fodbold er fuldstændig kørt og langt ude af syne for OB. Jeg tror overhovedet ikke på vi kommer til at kæmpe fast med om medaljer i min levetid. Det bliver højest en sjælden gang imellem. Som en paneldeltager sagde I SFÅ. Os der er vokset op med og har fulgt et OB, som slog store hold i Europa, vandt medaljer, etc, vi har fået et "falsk syn" på hvad OB præstere. Det er ikke OB at få medaljer og nå langt i Europa. Det er kun sket i en meget lille procentdel af OBs levetid/nyere tid. OB er leverpostej et sted i midten. Det bliver det ved med at være.

Den næste del, der mener jeg det er helt hen i vejret, at sige(selv groftsagt)at TB kører på romantikken. Jeg kan slet ikke se hvor romantikken kommer ind i billedet eller har været til stede? Tværtimod, det er en hård oprydning i trup, kultur og strategi, som blev totalt tilsidesat under BW.

Selv hvis TB kørte på romantikken, jamen så hellere det end et OB i skyggen af det kaos i trup, kultur og strategi vi endte med at knække nakken på.
    Jeg vil til enhver tid foretrække en romantisk opbygning af OB, end en kaotisk nedrivning.
    Respekt

Comment

Working...
    X