Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er dejligt at høre at der arbejdes seriøst med sagerne og at der er noget på vej .. man kunne nemt komme i tvivl når dørene er så hermetisk lukkede som de er. Har du evt et skud på en tidhorisont og om det kan blive inden jul ?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er dejligt at høre at der arbejdes seriøst med sagerne og at der er noget på vej .. man kunne nemt komme i tvivl når dørene er så hermetisk lukkede som de er. Har du evt et skud på en tidhorisont og om det kan blive inden jul ?
Mit gæt er i løbet af foråret engang
Det IDentitets projekt som også er igang er også noget de tager meget seriøst og det slutter også først om ca 5-6 måneder.
Så det bliver noget i den stil
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
rart at høre der bliver arbejdet på det. Håber det bliver noget der peger frem og på sigt er ambitiøst - at der bliver et reelt mål man går efter, selv om det så skal tage 4-5 sæsoner at nå derhen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nej tror bestemt ikke det bliver i år.
Mit gæt er i løbet af foråret engang
Det IDentitets projekt som også er igang er også noget de tager meget seriøst og det slutter også først om ca 5-6 måneder.
Så det bliver noget i den stil
På den ene side håber vi på det bliver rigtig godt, men frygten har jo desværre overhånden.
Tænker mindst 90% af forum mener det kun gælder om at forhale tiden, så klubben har ro til at sakke endnu mere bagud.
En ubrugelig sludder for en sladder. At man ikke tør melde ud på nuværende tidspunkt, at kun en oprykning er acceptabelt, viser jo hvad hele klubben er gennemsyret af. Nemlig middelmådighed.
Ja det var desværre negativt. Korslagte arme.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Mener du det bør tage 5 år at bygge et top 6 hold? For hvis det er tempoet, har klubben da for alvor formøblet det momentum der var kommet i sidste sæson.
Men jeg er nok lidt som dig - ret skeptisk ifh til hvad de kommer med.
Men kom man med et mål at OB skal spille med om medaljer og europa om 5 år - og så med en lidt mere detaljeret plan for hvordan man når derhen, så vil jeg da bestemt se positivt på det.
Først oprykning, år 2 snakker vi genetablering i superliga, år 3 skal vi som min. spille med om top 6 osv osv. at man hele tiden ligger lidt på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nej det håber jeg da ikke. Mener bare at hvis der ellers er en plan - og et mål, selv om det så skal være på en lidt længere bane så kan jeg godt være med. Alt for længe har de kørt med de der "top 6" i år - uden rigtigt at have en plan for hvordan. Og uden det rigtigt er et mål - altså top 6 vil for mig at se være et del mål.
Men jeg er nok lidt som dig - ret skeptisk ifh til hvad de kommer med.
Men kom man med et mål at OB skal spille med om medaljer og europa om 5 år - og så med en lidt mere detaljeret plan for hvordan man når derhen, så vil jeg da bestemt se positivt på det.
Først oprykning, år 2 snakker vi genetablering i superliga, år 3 skal vi som min. spille med om top 6 osv osv. at man hele tiden ligger lidt på.
Bund 6 er jo himmelråbende ringe.
Comment
-
Jeg ville så gerne skrive jeg har positive forventninger til Identitets projektet, desværre kan jeg bare ikke glemme de sidste 14-15 års :
"2 mesterskaber og CL deltagelse inden 2015"
"Pokaltitel og Europa inden 201?"
"Fast Europa i hver sæson"
"Fast top-6"
så jeg er klart med “Korslagte Arme”Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægJeg ville så gerne skrive jeg har positive forventninger til Identitets projektet, desværre kan jeg bare ikke glemme de sidste 14-15 års :
"Fast top-6"
så jeg er klart med “Korslagte Arme”
Det er jo en kæmpe utopi.
Intet peger i den retning.
Jeg prøver at finde mod i andre ting. Jeg kan fx væsentligt bedre identificere mig med dét her hold end holdet de sidste par sæsoner, og jeg er sympatisk indstillet over for identitetsprojektet.
Men langsigtet sportslig succes kræver jo noget helt andet og mere. Vi kan håbe, vi ved at starte noget i dén retning, men der er altså lang, lang vej.Last edited by Jungledyret; i går, 08:25.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det tror jeg, vi alle er. Jeg læser, at folk tror, vi skal spille med i top 6 inden for 5 år.
Jeg prøver at finde mod i andre ting. Jeg kan fx væsentligt bedre identificere mig med dét her hold end holdet de sidste par sæsoner.
Så med den tilgang bliver OB også kørt agterud af andre klubber.
Silkeborg og Randers er 2 klubber der kommer til at øge deres budget efter deres nye investorer kommer ind.
Mit bud er man helst kører med et ønske om at deltage i superligaen hvor 8-9 pladser er helt fint.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægJeg ville så gerne skrive jeg har positive forventninger til Identitets projektet, desværre kan jeg bare ikke glemme de sidste 14-15 års :
"Fast top-6"
så jeg er klart med “Korslagte Arme”
Men min fornemmelse siger mig at kommende ambitioner/udmeldinger bliver anderledes end tidligere
Comment
-
Der skulle angiveligt heller ikke være ambitioner om at øge budgettet fremadrettet.
Silkeborg og Randers er 2 klubber der kommer til at øge deres budget efter deres nye investorer kommer ind.
Mit bud er man helst kører med et ønske om at deltage i superligaen hvor 8-9 pladser er helt fint.
Comment
-
Der skulle angiveligt heller ikke være ambitioner om at øge budgettet fremadrettet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi har i gruppen ingen indflydelse på hvilket ambitions niveau at OB kommer til at melde ud.
Men min fornemmelse siger mig at kommende ambitioner/udmeldinger bliver anderledes end tidligere
På den anden side er jeg virkelig bekymret, nogle af Troels Bechs udmeldinger om at man ikke kan have en identitet på at vinde - det lugter så meget af at man er tilfreds med bare at være i superligaen, og det er i min bog for uambitiøst.
Jeg ser hellere de sætter sig nogle ambitiøse mål, lægger en plan for at nå dem og så gør forsøget. Ender det så med at man fejle, så prøver man igen. Hvis man sætter sig hen i et hjørne, bange for at fejle og have målsætninger...det kan jeg næsten ikke have.
Man er nødt til at have modet til at drømme stort, og med det er der selvfølgelig en risiko for man fejle
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det tror jeg, vi alle er. Jeg læser, at folk tror, vi skal spille med i top 6 inden for 5 år.
Jeg prøver at finde mod i andre ting. Jeg kan fx væsentligt bedre identificere mig med dét her hold end holdet de sidste par sæsoner, og jeg er sympatisk indstillet over for identitetsprojektet.
Men langsigtet sportslig succes kræver jo noget helt andet og mere. Vi kan håbe, vi ved at starte noget i dén retning, men der er altså lang, lang vej.
Jeg kan slet ikke forlige mig med den tanke at man som klub bare skal accepterer tingenes tilstand, sætte sig i hjørnet mens de store hold tæsker en. Kom nu ind i kampen.
top 6 indenfor 5 år - en kæmpe utopi ligefrem? Så er vi virkeligt faldet langt bagud. Selv sidste år hvor vi ender med at rykke ud var vi reelt tæt på at klemme os med.
Selvfølgelig kan vi komme tilbage til toppen - og her bør top 6 målsætningen kun være en trædesten. Men det kræver selvfølgelig at man har modet til at melde ud. Og nogle ambitioner.
Og så meget som NT går op i OB - så kan jeg simpelthen ikke fatte hvis det er godt nok for ham "bare at være med"
det er sgu da sjovere at vinde
Comment
Comment