Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Okay -jeg er klar til at blive lynchet.....
    Hvis OB skal på udenlandske hænder, når Thorborg ikke længere har råd til at sige nej, så ville jeg foretrække Red Bull, fordi de trods alt har en ret stor fodboldviden i koncernen.

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
      Okay -jeg er klar til at blive lynchet.....
      Hvis OB skal på udenlandske hænder, når Thorborg ikke længere har råd til at sige nej, så ville jeg foretrække Red Bull, fordi de trods alt har en ret stor fodboldviden i koncernen.
      Gå i seng.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Gå i seng.
        Ja, det er nok det bedste, men med alle de investeringsfonde, der opkøber danske klubber kunne jeg godt tænke mig at høre, hvorfor Red Bull er værre end de andre. Og hånden på hjertet, kan OB klare sig i konkurrencen, når Thorborg er den eneste pengemand?
        Okay, godnat

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

Ja, det er nok det bedste, men med alle de investeringsfonde, der opkøber danske klubber kunne jeg godt tænke mig at høre, hvorfor Red Bull er værre end de andre. Og hånden på hjertet, kan OB klare sig i konkurrencen, når Thorborg er den eneste pengemand?
          Okay, godnat
          Jeg synes ikke der er specielt mange af de her udenlandske investeringsforeninger som er specielt inspirerende, men det er jo ingenting ift. Red Bull. De skubber jo al tidligere identitet og kultur til siden og giver deres klubber nye navne, spillertrøjer osv. Så kan det godt være de poster en masse ressourcer i at finde dygtige trænere, scoutingsystemer. Laver nye kanongode træningsbaner og bygger et stadion i topklasse. Men det eneste de lader være tilbage af OB hvis vi er heldige, er at vi får lov at hedde Red Bull OB.

Men nej. OB bliver ikke en topklub med Thorborg alene ved roret. Der kommer nogen ind en dag, men det er forhåbentlig nogen som føre OB videre med samme logo på trøjen og en identitet, som kan spejles i fortiden, og ikke en koncern, som udelukkende vil bruge vores klub som reklamesøjle for deres semigiftige læskedrik.

Comment

Working...
          X