Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Resten af selskabet, minus OB, er faktisk i "rivende udvikling". Det kommende regnskab skulle være "historisk" godt :)

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

Resten af selskabet, minus OB, er faktisk i "rivende udvikling". Det kommende regnskab skulle være "historisk" godt :)
      Yes. Det er også hvad jeg hører. Mange tak Minteh

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

Så må man jo håbe at der falder noget af til OB delen.

Men det kan vel næppe skade at få en i bestyrelsen der har kontakter i Odense Kommune.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Og nu er der jo kommet et nyt bestyrelsesmedlem nemlig byens tidligere stads direktør. Det tror jeg ikke er billigt. Denne kompetente, glatte tungvægter må have sin styrke i at få flere ting billigt fra Odense Kommune. Noget med det helt nødvendige moderniserede stadion. Er Thorborg ved at være desperat?

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
            Og nu er der jo kommet et nyt bestyrelsesmedlem nemlig byens tidligere stads direktør. Det tror jeg ikke er billigt. Denne kompetente, glatte tungvægter må have sin styrke i at få flere ting billigt fra Odense Kommune. Noget med det helt nødvendige moderniserede stadion. Er Thorborg ved at være desperat?
            Kommer lidt an på hvor meget han skal lave ud over et bestyrelses arbejde. Tror max han får 200.000-250.000kr om året. De kan være givet meget godt ud

Comment

Working...
            X