Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det synes jeg også, det lyder ikke så frygetelig end forventet. Er der nogen som ved hvor stor egenkapitalet er, efter den nye indsprøjtning?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
      Det synes jeg også, det lyder ikke så frygetelig end forventet. Er der nogen som ved hvor stor egenkapitalet er, efter den nye indsprøjtning?
      Det er ikke kommet på cvr.dk endnu og man kan desværre ikke sige 72-34+60 så vi må vente at se hvordan den øvrige balance har ændret sig ...

      https://ose.dk/om-os/aarsregnskab-2020/
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        24 mill i driftsunderskud er meget bedre end frygtet. De 60 mill der skydes ind skal nok også ses i lyset af at man nok kommer ud med et underskud i 2021 også mm vi laver et par kanonsalg til sommer og skal bruge noget kapital indtil alt normaliserer igen~ish

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          24 mill i driftsunderskud er meget bedre end frygtet. De 60 mill der skydes ind skal nok også ses i lyset af at man nok kommer ud med et underskud i 2021 også mm vi laver et par kanonsalg til sommer og skal bruge noget kapital indtil alt normaliserer igen~ish
          Men et underskud på 34 millioner og altså lige over 25% af omsætningen, det er meget ... omsætningen er jo gået enormt meget ned og det samme med antallet af medarbejdere, de har fået skåret godt, det kan man sige de lykkes med.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Men et underskud på 34 millioner og altså lige over 25% af omsætningen, det er meget ... omsætningen er jo gået enormt meget ned og det samme med antallet af medarbejdere, de har fået skåret godt, det kan man sige de lykkes med.
            De 10 mill er afskrivninger

            Comment


              Kunne se at der i Brøndby er en ny legende trøje på vej, så kan det vel ikke vare længe før OB gør det samme?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Kunne se at der i Brøndby er en ny legende trøje på vej, så kan det vel ikke vare længe før OB gør det samme?
                Kunne være fedt nok. Håber dog mere på vi snart får en ny hjemmebanetrøje der har striber på

                Comment


                  OSE bygger 200 hotel værelser

                  https://fyens.dk/artikel/trods-krise...0-nye-værelser

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det er mægtig fint, så skal der forhåbentlig også snart til at ske noget med vores stadion.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Det er mægtig fint, så skal der forhåbentlig også snart til at ske noget med vores stadion.
                      Der venter man så længe som muligt i håb om at kommunen betaler en større del
                      Last edited by Magge; 13-05-2021, 14:44.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...seende/8568963

                        det lyder gyseligt og som noget der nemt kan komme til at påvirke min lyst til st investere i nye trøjer fremadrettet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...seende/8568963

                          det lyder gyseligt og som noget der nemt kan komme til at påvirke min lyst til st investere i nye trøjer fremadrettet.
                          Vi bliver nødt til at accepetere dette, hvad enten vi vil, eller ej. Klubberne over en bred kam mangler indtægter (læs: penge), og dette er en fin og god mulighed for at styrke de økonomiske niveauer rundt om i klubberne.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                            Vi bliver nødt til at accepetere dette, hvad enten vi vil, eller ej. Klubberne over en bred kam mangler indtægter (læs: penge), og dette er en fin og god mulighed for at styrke de økonomiske niveauer rundt om i klubberne.
                            Det får mig såmen heller ikke til at gå på gaden med fakel og høtyv så mere dramatisk er det ikke. Jeg vil være ærgerlig hvis OB får en “ærmesponser”(?) da jeg på ingen måde kan se et ekstra sponser tryk gøre noget positivt for det æstetiske, men man er jo heldigvis ikke tvunget til at købe en grim OB trøje så det kan jeg jo bare afstå fra såfremt vi ender med T. Hansen, Barfoed eller lignende på ærmerne.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Det får mig såmen heller ikke til at gå på gaden med fakel og høtyv så mere dramatisk er det ikke. Jeg vil være ærgerlig hvis OB får en “ærmesponser”(?) da jeg på ingen måde kan se et ekstra sponser tryk gøre noget positivt for det æstetiske, men man er jo heldigvis ikke tvunget til at købe en grim OB trøje så det kan jeg jo bare afstå fra såfremt vi ender med T. Hansen, Barfoed eller lignende på ærmerne.
                              Vi er jo heldigvis forskellige allesammen, og nogen af os kan godt se ud over de korte trøjeærmer...!

                              Comment


                                Så fik Randers helt styr på økonomien og med den mislykkede OBer Mathias Greve som pokalfighter og to-måls scorer.
                                Nu er der mindst 5 hold foran hvis ikke der kommer markant nye boller på suppen.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X